Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשבת הבייב שלי עברה ויקסוס [לא האמנתי מעולם שאני אשכרה ישקיע שעה מזמני על להבריק את האוטו שלי, אבל זה קרה..]

אז עכשיו הכל חלק ומבריק, והשריטות שאנשים טובים השאירו על האוטו נראות למרחוק [בעיה אחרת שצריך לטפל בה] אבל בגדול - האוטו נראה מדהים, ונשאלת השאלה :

איך שוטפים הלאה? כרגיל? פעם בשבוע?

חשבתי לעבור על האוטו מידי ערב עם איזה מקל-אבק כזה שאוסף את האבק מהאוטו וככה לשמור אותו נקי וזהו, מישהו ניסה את הרעיון?

או אולי לנגב עם ג'ילדה פעם ביומיים?

 

מה אתם עושים אחרי הווקס של האוטו שלכם?

 

 

תודה מראש

 

 

רון.

-נהייתי עבד של מכונית, מה נהיה ממני..-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אתה שוטף את האוטו כרגיל!! אבל ווקס זה לא מספיק...לפני ווקס עושים פלסטלינה, זה מנקה לך את האוטו מפני אבנים ואבק כלומר האוטו חלק חלק..אחרי זה עושים ווקס...ואם הייתה רואה את האוטו אחר כך היית מתפעל עוד יותר!!

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם

אם אתה רוצה לשמור על הווקס לאורך זמן עליך להשתמש בשמפו+ווקס לרכב. מדובר בחומר שטיפה יעודי שאינו מכיל חומר פעיל שממיס את השוועה (ווקס) ומשאיר את האוטו מבריק.

כושר הניקוי שלו פחות טוב מסבון רגיל בעל חומרים פעילים אבל זו הדרך האידאלית לשמור על הווקס לאורך זמן. את הג'אנטים אתה בהחלט יכול לנקות בסבון עם חומרים פעילים, הוא ממיס בקלות אבק רפידות ושאר מזיקים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא ראיתי כושר ניקוי פחות טוב אצל הסבון + ווקס שלי.

שאגב הוא עולה 10 ש"ח לליטר (יותר זול מכל סבון) והוא נהדר.

 

דניאל.

 

- עכשיו אני יכול לעשות איתו ביד :? -

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני עושה ווקס טפלון פעם בחודש, וכל שבוע שוטף את הרכב עם שמפו לרכב+ווקס קריסטל.

 

תוצאות מדהימות.

 

ככה הרכב תמיד נקי.

 

לירון

פורסם
אני עושה ווקס טפלון פעם בחודש, וכל שבוע שוטף את הרכב עם שמפו לרכב+ווקס קריסטל.

לירון

או שיש לך הרבה כסף או שיש לך הרבה זמן פנוי. :shock:

איפה אתה קונה את החומרים / יש לך את המברשת השעירה המסתובבת הזו ?

או לחילופין כמה אתה משלם ואיפה?

פורסם

למה יותר עבודה לשטוף רק עם מים?

 

אני שוטף את האוטו 10 דקות עם צינור מים תוך כדי שיפשוף עם סמרטוט ישן והאוטו יוצא נקי, מבריק הוא לא כי אני לא מייבש טוב ולא עושה וואקס אבל בעניין הניקיון הוא יוצא נקי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מספר עצות:

להשתמש בשמפו לרכב כמו שכבר אמרו כאן, אבל להשתדל לא להשתמש ביותר מדי שמפו מכיוון שהוא עלול להכיל מלחים וכימיקלים שעלולים לגרום נזק לצבע במשך הזמן.

עוד עצה: לא להעביר בשום פנים ואופן על הרכב מטלית "על יבש"! גרגירי האבק שעל פני הרכב עלולים לגרום לשריטות קלות של הצבע.

איתמר.

פורסם
איך עושים פלסטלינה?

ואיזה חומרים?

 

הייתי רוצה לעשות על הרכב שלי לפני הווקס הבא...

חיפוש העלה את התוצאות הבאות:

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=376&highlight=%F4%EC%F1%E8%EC%E9%F0%E4

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=40017&highlight=%F4%EC%F1%E8%EC%E9%F0%E4

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
lironsts כתב:

אני עושה ווקס טפלון פעם בחודש, וכל שבוע שוטף את הרכב עם שמפו לרכב+ווקס קריסטל.

לירון

 

או שיש לך הרבה כסף או שיש לך הרבה זמן פנוי. :shock:

איפה אתה קונה את החומרים / יש לך את המברשת השעירה המסתובבת הזו ?

או לחילופין כמה אתה משלם ואיפה?

לאו דווקא

אני קונה את הווקס +טפלון, במחיר זול מהמקובל.

וגם את השמפו+ווקס קריסטל ,במחיר זול מהמקובל.

ולוקח לי בסביבות שעה, לפעמים שעה וחצי ,לפעמים פחות זמן .

אני אומר ששווה פעם בשבוע להשקיע ככה על הרכב.

בוא נאמר שבדר''כ שאני עובד גם על הקורטינה וגם על הקאדילק לוקח לי כשעתיים.

ס''הכ זה כיף ונותן תמורה גדולה.

 

לירון

פורסם

לפני כיותר מחצי שנה חבר עשה לי פלסטלינה

הצבע הוא פנינה והוא שם לבן

זה בסדר ?

לא רואים כמעט את הסריטות

זה היה סריטות חניה וראו כמה צבעים בסריטות

זה פתרון ממש טוב למי שיש סריטות קטנות ומעצבנות

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

×
×
  • תוכן חדש...