Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שים לב לשתי ההודעות מעליך. זה איננו השרשור המתאים להתייעץ לגבי דגמי צמיגים שונים.

 

פתח שרשור חדש עם הנתונים שפירטת, הרכב, המידה המלאה כולל קוד עומס ומהירות אם מצוין ברשיון הרכב ותקציב.

אם כי עם מעט חיפוש לדעתי אפשר לצמצם את הרשימה הזו ל-3-5 צמיגים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מאזדה 3 אקטיב מודל 2008 מנוע 1600 סמק.

 

אני מעוניין להתקין את הגאנט כי גדול (כמדומני 17r)

כמו כן אני רוצה צמיג חתך נמוך רחב ככול האפשר

 

מה האפשרויות החוקיות שיש לי?

 

 

תודה.

פורסם

אתה צודק לגמרי אני מתנצל !

 

פשוט אני עם הסמארטפון והוא לא נותן לי אפשרות לחפש מלת מפתח בשרשור הנ"ל.

 

זנו המידה הכי רחבה שניתן לנתקין?

איזה עוד אפשרות חוקיות יש לי במידה 17?

 

כמו כן, אפשר בבקשה" אסמכתא"" אישור" או כל דבר אחר שמוכיח שניתן להתקין את המידה שרשמת ולהביא את הדף הזה למכון בכדי שלא יעשו בעיות?

 

 

תודה שוב.

פורסם

יש מידה אחת בכל קוטר (15, 16, 17).

http://car.mot.gov.il/ORIL/2008/3/08-0961.pdf

 

אני מסופק שיעשו לך בעיות לאשר זאת. רכב פופולרי בשילוב מידות מוכרות, כך שאני מניח שכל בוחן יכיר גם בלי לפתוח אוטודאטה במחשב שלו. ולדעתי אין גם מה לדאוג לבי המסמך שבו מופיעה חלוקה לכאורה לפי נפח המנוע.

 

בחיפוש אגב, עולה שעמית (kompy) רשם בעבר מידה גם בקוטר R18, אבל לא מצאתי לכך שום סימוכין אחר (לדור ראשון ושני). כך שלא הייתי בונה על זה, אם חשבת לכיוון.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בבקשה עזרתכם,

 

מעוניין לשנות ברישיון את מידת הצמיג והג'אנט בסובארו אימפרזה WRX שנת 2006.

באתר

http://www.wheel-size.com נראה שאפשר לעלות לג'אנט 18

מעניין אותי לדעת האם לפי Autodata זה האפשרי, ומה המידות המותרות לרכב שלי.

ביצעתי חיפוש ומצאתי הרבה מידע שונה זה מזה, מבקש תשובה סופית.

 

תודה רבה

פורסם
לנציה קאפה, עובר לגאנט 16

מהי מידת הצמיג החוקית?

תודה

הפתרון הפשוט והבטוח למי שרוצה לא להיות מופתע לרעה אחרי השקעה ברביעית צמיגים חדשה הוא לקפוץ למכון רישוי עם רשיון הרכב.

הדפיסו לי בשניה פלט עם כל המידות המאושרות.

למי שיחפש בעתיד (אם יש כאן עוד דביל עם קאפה)- 215/55 R16 91W היא המידה הרחבה ביותר המאושרת.

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...