Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות זוג רמקולים לדלתות, הרכב הוא יונדאי גטס.

מה המידה של הרמקולים לרכב הזה?

אני אשמח להמלצה לדגם רמקולים כמה שיותר איכותיים במחירים עד 300-500שקל אם משהו מכיר ויודע

ויכול להמליץ

 

תודה רבה 

 

 

פורסם

המידה היא 6.5 אינצ.

ראשית הייתי רוצה לדעת עם איזה מערכת אתה עובד מקורית \אפטרמרקט 

ואם מדובר במערכת אפטרמרקט באיזה דגם מדובר.

מה שאני ממליץ זה על קומפוננט 6.5 קדמי 

ורמקולים 6X9 עם המגש האחורי.

 

פורסם

האמת  המערכת שברכב הם רמקולים עוד שיצאו עם הרכב מהמפעל.

אני לא מבין כל כך בנושא, אם אפשר להרחיב מה ההבדלים בין הסוגים של המערכות שציינת 

תודה מראש אחי

פורסם

מערכת מקורית היא מערכת שבאה עם הרכב היא מערכת שהיא בדרך כלל מאוד בסיסית

ומוגבלת בטח ברכב כמו יונדאי גטס.

מערכת אפטרמרקט היא מערכת שמחליפה את המערכת המקורית 

אתה יכול לפרק את המערכת המקורית להתקין מסגרת רדיו מפלסטיק שמתאימה לרכב שלך 

וכמובן להתקין מערכת איכותית של מותגים כמו אלפיין \קנווד\פיוניר ואחרים.

 

 

פורסם

נדחף לפוסט - מתכנן רכישה של דאבל דין לרכב ( משהו בסגנון הזה) ורוצה לחבר אליו רמקולים 6.5 רגילים ולא קומפטננט ללא הגברה חיצונית, באותה רמת מחיר, האם יש באמת הבדל בין JBL,Focal וכו' ברמת המחיר הזו? חוץ מנתון הנצילות שווה להתסכל על עוד משהו? כמובן שאין כוונה לSQ או משהו בומבסטי פשוט להחליף את הרמקולים המקוריים הגוססים

×
×
  • תוכן חדש...