Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיהייה לי קבוע בתא המטען על כל צרה שלא תבוא . יש הרבה ברשת עם טווח מחירים מאוד רחב, ואני לא כ"כ יודע מה לקנות.

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

 

תודה. חיפשתי עליהם בזכותך, וכן יש הרבה המלצות טובות באמאזון. אשמח לכמה שאלות:

האם הGB20 יספיק לקיה פיקנטו מנוע 1.2 לדעתך?

האם היית ממליץ להוסיף עוד כסף ולקנות את המזוודת קייס הזאת שהחברה מוכרת להגנה?

האם מ.נ מערכות מקום  אמין עם אחריות טובה לרכוש ממנו?

 

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

מעדכן שהזמנתי את הג'י 20 ממ.נ מערכות. הרכישה עלתה 490 שח. אעדכן חוות דעת על השירות והמוצר בהמשך. תודה על העזרה.

  • מעניין 1

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

אם מדובר על מנוע בנזין 1.6 אז מכשיר שיוציא זרם התנעה של 200A יעשה את העבודה.
בדרך כלל מנוע כזה דורש כ 200-300 אמפר להתנעה קרה . דיזל כזה ידרוש כמעט כפול.










  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בוסטר אינו מוצר מומלץ לדעתי

מילא לשימוש תכוף, כאשר אתה יודע בכל יום מה מצבו מבחינת טעינה וכו', אבל לזרוק בצד ולהיזכר בו ברגע האמת - סיכוי טוב שהוא יהיה חלש / מרוקן ולא יועיל, ואני לא בטוח לגבי בטיחות של מוצר זול שלא בהכרח בנוי לשבת קבוע באוטו לוהט בקיץ

 

הנעתי מאות רכבים במסגרת 'ידידים', ואני ממליץ תמיד על כבלים עבים ואיכותיים (כבל רתכת) גם מול בוסטרים מקצועיים שעולים המון (שרלוונטיים בעיקר במקרים של גישה בעייתית)

פשטות מכנית, כמעט ואין בלאי, ותמיד אפשר לשלוף ולהשתמש (אלא אם אתה חי במאדים ואין שום רכב תורם בסביבה)

עריכה אחרונה על ידי Tiida
  • רעיון טוב! 1
פורסם

זה עניין של נוחות . הוא מחזיק טעינה חודשים רבים. לא תמיד יש גישה נוחה לרכב
יש גם המלצה בספר לא להניע מרכב עתיר מחשבים למרות שכנראה לא יקרה נזק




  • רעיון טוב! 1
פורסם

 עדכון: הזמנתי ביום ראשון מהאתר של מ.נ מערכות, והגיע היום במשלוח עד הבית. תיאמו איתי גם מראש יאמר לזכותם.

הבוסטר כמובן חדש מהניילון, ונראה מאוד איכותי, אעלה סרטון אנבוקסינג בקרוב אם מישהו מעוניין.

 

שאלה: האם זה פוגע במצבר אם בכוונה אשאיר את האוטו דולק איזה שעה כדי לרוקן אותו? אני רוצה לנסות את הבוסטר ..

 

 

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם
לפני 8 שעות, TsachiE כתב:

שאלה: האם זה פוגע במצבר אם בכוונה אשאיר את האוטו דולק איזה שעה כדי לרוקן אותו? אני רוצה לנסות את הבוסטר ..

 

מוזמן להצטרף לידידים, די מהר תקבל קריאה להנעה ותוכל לבדוק..

תכלס - הנעה מזדמנת לא תתן לך אינדיקציה מושלמת, אין הנעה אחת דומה לשניה, גם באותו הרכב

  • רעיון טוב! 1
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 18.11.2020 בשעה 21:36, TsachiE כתב:

אעלה סרטון אנבוקסינג בקרוב אם מישהו מעוניין.

 

 

העלתי את הסרטון, למעוניינים. מוצר מצויין. סוללה חזקה. פשוט לשימוש ותיפעול:

 

 

What worries you, masters you. - John Locke

×
×
  • תוכן חדש...