Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מדובר על אותה רמת אבזור הייתי בוחר ברכב חדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא, הכוונה לרכב חדש 0 ק״מ ממגרש ליסינג.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אוקיי, אבל השאלה היא למה בעצם?

רכב מ0 ק"מ יהיה עם עבר ליסינג לעומת רכב מאדם פרטי עם 0 ק"מ (זוכי לוטו למשל או רכבים אחרים שמופיעים עם מספר מגוחך של קילומטרים) יהיו רכבים בלי "כתם ליסינג".

בנוסף, רכב שעמד במגרש ליסינג ככל הנראה שרף כמה חודשים ותאריך העלייה לכביש שלו יכול להיות גם מלפני חצי שנה (או אף יותר), ובנוסף, כתוצאה ממה שציינתי, גם האחריות על הרכב הזה תהיה נמוכה יותר.

פורסם

נכון, יהיה רשום בעלות מקורית ליסינג, אך ההפחתה על המחירון היא לא כמו ליסינג תפעולי אלא פחות.

אל תשכחי שגם מחיר הקניה נמוך לעומת רכב מסוכנות רכב.

 

בנוסף, אישית  מעדיף את החוויה של רכישת רכב חדש, כאשר אני הבעלים הראשון.

 

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אבל במקרה של רכישה מזוכה לוטו, למשל, אם המחיר קרוב או זהה למחיר הרכב בעסקת 0 ק"מ, ובהינתן שהרכב עדיין בסוכנות ("בניילונים") אך רשום על שם הזוכה, האם גם במצב כזה עדיין עדיף לרכוש מ0 ק"מ?

פורסם

אם שני הרכבים חדשים בניילונים, אחד עם רשיון בו מופיעה המילה ליסינג ואחד פרטי - עדיף הפרטי.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

ואם בפרטי נסעו 2000-3000 ק"מ, מה קרה?

אתה מרוויח ככה את הירידת ערך הראשונית ואין לזה שום משמעות אמיתית.

יש אפי' משהו חכם בללכת על זה מראש.

פורסם (נערך)

בלחץ ההורים (שמוכנים גם להשלמה תקציבית)-בדקנו גם את סוזוקי איגניס וסוזוקי סוויפט. 

איגניס נמכרת בסביבות ה88K וסוויפט 91K.

אישית אני נוטה יותר לאיגניס, אבל התהייה היא האם ניתן יהיה להתנייד ברכב מסוג זה עם עגלה בבגאז' ומושב בטיחות בספסל האחורי? (בהינתן מצב בו אנו הופכים להיות הורים בשנה-שנתיים הקרובות).

עריכה אחרונה על ידי olosh
פורסם

לגבי תא מטען צריך לבדוק עם עגלת ילדים, אך מאחור למרות היותה רכב קטן (איגניס) היא מרווחת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

האמת היא שאנחנו עדיין נוטים לפג'ו מ0 ק"מ, אם כי עוד רגע 2021 והרישוי שלה יהיה 2020+הסחירות שלה לא כל-כך טובה, אנחנו לא כל-כך רוצים "חתונה קתולית" עם הרכב וכן מעדיפים אפשרות של מכירה (במחיר סביר ולא במחיר נמוך משמעותית ממחיר מחירון) במקרה וידרש מאיתנו למכור מכל סיבה שהיא. האם החשש שלנו לגבי הסחירות מוצדק?

לגבי האיגניס-זאת עדיין יכולה להיות אפשרות, אך הרכב מתומחר במחיר די יקר, בסופו של דבר מדובר במכונית מיני מוגבהת ללא אבזור בטיחות מודרני, לא העסקה הכי טובה שאפשר למצוא היום.

במחיר של האיגניס אפשר גם לקנות i20 מ0 ק"מ, אבל גם במקרה של הi20 (שנחשבת סחירה יותר מהפג'ו) לא ברור האם התמורה למחיר היא טובה (ב0 ק"מ נמכר דגם 2021 וטרם מצאנו את המפרט של הדגם הזה).

לגבי הונדה ג'אז שהוצעה גם לנו וגם באשכולות אחרים-אנחנו לא מצליחים למצוא עסקאות סבירות ביד 2, או שהרכב יקר מדי ביחס לקילומטרז' או השנתון שלו, או שהוא זול יחסית אבל אז הקילומטרז' והשנתון גבוהים.

 

עריכה אחרונה על ידי olosh
פורסם

סוזוקי בלנו מיד 2 יכולה להיות אופציה לא רעה בכלל - היא מרווחת יותר ממכוניות הסופר - מיני שהוזכרו כאן, נוחה לנסיעה ואמינה.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

אני שוב מגיב, במצבכם הייתי מחפש רכב משפחתי עם מערכות בטיחות אקטיביות וחזק מספיק - אתם עומדים לנסוע עם  תינוק,

 קנו רכב בטוח ולא סופר מיני. זה ייתן לכל המשפחה שקט, ואולי יעזור לגייס תקציב...

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

סופר מיני נחשב לרכב מסוכן?

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא - כמובן שזה תלוי במבנה ואבזור הרכב הספציפי. לסוזוקי יש בעיה של יבואן שמאחר בשיווק דגמים המצויידים במערכות הבטיחות המודרניות.

 

עקרונית המסה היא מרכיב בבטיחות, לכן בהנתן ששאר הנתונים דומים למשפחתית יש יתרון, אבל כיוון שיש עוד מרכיבים צריך לבדוק כל דגם לגופו. כמובן שלמשפחתית יהיה יתרונון מבחינת הנוחות - היא תהיה יותר מרווחת  אבל חסרון מבחינת המחיר ברכישה ובאחזקה השוטפת (אם כי כאן ההפרש די קטן).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...