Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אנחנו זוג צעיר, מתקרבים לשנות השלושים לחיינו, כרגע בלי ילדים, אך יתכן והמשפחה תתרחב בעוד כשנה-שנתיים.

אני מציינת את הפרטים הללו כיוון שהנתונים הללו עשויים להשפיע על הבחירה הסופית שלנו (בעיקר בכל הנוגע למרחב רצוי).

אני ובן זוגי הגענו למסקנה כי סוג הרכב שיתאים לצרכים שלנו יותר מכל יהיה רכב סופר מיני (היינו מסתפקים במיני, אך האפשרות שהמשפחה תתרחב גורמת לנו לנטות לכיוון של סופר מיני). 

בעקרון, יש לנו תקציב לרכב סופר מיני חדש מ0 ק"מ או לרכב סופר מיני משומש חדש יחסית (עד גיל 3 או 4) [נניח עד 80K].

נסועה צפויה היא הנסועה של בן זוגי לעבודה (כ-40 ק"מ ביום) ובסופי שבוע נסיעות לטיולים ולעיתים להורים בצפון הארץ.

מבחינת דרישות מרווח-היינו רוצים לקחת בחשבון תינוק שיצטרף למשפחה בעוד מקס' שנתיים (כלומר-מקום לבוסטר מאחור וגם תא מטען מספיק רחב).

אבזור שחשוב לנו שיהיה ברכב-מולטימדיה, מאוד רצוי עם מצלמת רוורס ומערכות בטיחות.

מבחינת נוחות נסיעה-לא מאוד קריטי, אבל רצוי שהרכב יהיה די נח.

מבחינת צריכת דלק-רצוי שצריכת הדלק תהיה סבירה עד טובה.

אמינות-כמובן שרצוי שהרכב יהיה אמין כמה שיותר.

ביצועים-לא מאוד משנים לנו, אבל כמובן שרכב זריז היה מוסיף לחוויית הנסיעה ברכב.

אשמח לקבל מכם המלצות לרכבים שיכולים להתאים לצרכינו. אנחנו מאוד מבולבלים מההיצע העצום שיש בשוק (בפרט בשוק היד השנייה).

 

פורסם

לדעתי אחת האופציות הטובות היא הפיגו 208 מ0ק״מ.

המחיר בין הזולים בקטגוריה, הרכב טוב מאוד, נוח,זריז ומאובזר בסדר, אמנם מדובר עם הדגם היוצא, אך המחיר בהתאם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

זה אולי קצת מוקדם מדי, אבל סופר מיני מרווחת זו הונדה ג'אז. היא גם אמינה, בטוחה וחסכונית, רק חלשה יחסית. בתקציב הזה תצטרכו ללכת +- שנתיים אחורה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מאזדה 3 2018 זה רכב שכיף לנסוע בו ולא קטן מדי, מאזדה 2 תכנס בתקציב בקלות. 40 ק"מ ביום זה בכל זאת מרחק ונסיעות לצפון תרגישו שהרכב עם מנוע 2000 ייתן הרבה כח וכיף

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

מזדה 2 די צפופה מאחור.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ה208 מ0 ק"מ הוא רכב מאד נוח לעומת סופר מיניס אחרות,מהנה לנהיגה,זריז,ודי חסכוני בדלק,והעובדה שהוא חדש לחלוטין ועם 3 שנות אחריות מלאות זה יתרון גדול.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם (נערך)

תודה לכל העונים עד כה.

לגבי הפג'ו 208-ממה שהבנו אכן מדובר ברכב די טוב, אך המחיר שלו (80K מליסינג) מעט גבוה (בהתחשב בזה שעוד רגע אנחנו כבר ב2021).

בנוסף, מעלעול ביד 2-יש היצע רחב של הרכב הזה, ונראה שהוא סובל מאובדן ערך די גבוה (מאמינה שזה מעיד משהו גם על הסחירות שלו והביקוש הכללי שלו בשוק הישראלי), לא ככה? כלומר-אם נרצה למכור את הרכב עקב נסיבות שונות, יהיה לנו קשה לעשות זאת, לא כך?

עריכה אחרונה על ידי olosh
פורסם

ה208 לא נהנת מהתדמית שיש ליאריס או גאז למשל, וגם לא תשמור על ערכה כמוהם, אבל מצד שני אתה קונה במחיר הזה רכב חדש לעומת משומש באותו המחיר, כמו כן אתה גם לא קונה את הרכב במחיר מחירון רשמי אלא הרבה פחות.

לכן זה מתקזז.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היבואן מכר את הרכב ב90K ממה שהבנתי, וכעת-הוריד את המחיר ל85K. נראה שבעקבות כך עסקת ה"0 ק"מ" צריכה להתעדכן לסביבות ה75K.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיצה את האשכול הזה כי אנחנו רגע לפני הרכישה, וההתלבטות הסופית היא בין שני רכבים, אחד עלה כאן ואחד דווקא לא, מדובר על הפג'ו 208 ועל המיצובישי ספייס סטאר מ0 ק"מ. 

האם מיצובישי ספייס סטאר תוכל, לדעתכם, לספק זוג צעיר+ילד בהמשך?

נכון, הרכב קטן יותר מהפג'ו וזול ממנו רק בכ-10K, אבל הוא אמין וסחיר יחסית, מה שיקל עלינו אם נרצה לשדרג את הרכב בהמשך.

פורסם

אמבטיה עם עגלה לא תיכנס לתא המטען של הספייס סטאר, אנחנו היינו שמים את האמבטיה בסלון.

אחרי שהגיע שלב הטיולון הבעיה נפתרה והוא כולו נכנס לתא המטען.

סלקל נכנס ויש isofix אך אם הנוסע גבוה ויצטרך להזיז את המושב הקדמי אחורה יכול להיות צפוף, מעבר למושב בטיחות בהמשך כבר לא היוותה בעיה.

אז כן, זה אפשרי אבל 208 תעשה את העבודה טוב יותר בתחום הזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 4.11.2020 בשעה 23:34, olosh כתב:

היבואן מכר את הרכב ב90K ממה שהבנתי, וכעת-הוריד את המחיר ל85K. נראה שבעקבות כך עסקת ה"0 ק"מ" צריכה להתעדכן לסביבות ה75K.

זה לא עובד ככה. היבואן כנראה ממש רוצה להיפטר מהמלאי שיש לו, אבל הוא כבר (כנראה) מכר לחברות הליסינג חלק מהמלאי בנמחיר מסויים, הם לא יכולים לרדת לאיזה מחיר שבא להם. בסוף זו החלטה שלך מה לקנות, וכן, זה מוריד את הכדאיות של אפס ק"מ.

 

לפני שעתיים, olosh כתב:

מקפיצה את האשכול הזה כי אנחנו רגע לפני הרכישה, וההתלבטות הסופית היא בין שני רכבים, אחד עלה כאן ואחד דווקא לא, מדובר על הפג'ו 208 ועל המיצובישי ספייס סטאר מ0 ק"מ. 

אני לא כל כך מבין איך אפשר להתלבט בין שני הרכבים האלו, בכנות.

 

הספייס סטאר היא תחבורה בסיסית מ-A ל-B, ודי זהו. היא רועשת, חלשה, מתנדנדת ובגדול מרגישה מאוד פשוטה. ה-208 הקודמת היא בוודאי לא רכב פאר, אבל היא מרגישה אחרת לגמרי.

 

אם אתם מחפשים תחבורה בסיסית, אמינה וחסכונית - הספייס סטאר תהיה עדיפה. אם יש לכם קצת יותר דרישות (כח, נוחות, התנהגות, מרווח) - אין פה בכלל שאלה. אני לא חושב ש-208 חדשה (כאילו, הדגם הישן, אבל חדש מהשקית) תפגין בעיות אמינות (בוודאי לא בכמה שנים הראשונות שלה, בהנחה שתטפלו בה כמו שצריך), אבל היא כנראה תהיה באמת פחות סחירה ותאבד יותר ערך במכירה.

 

אם אתם מחפשים רכב מרווח מבפנים וקטן מבחוץ - אני עדיין חושב שג'אז משומשת תהיה בחירה טובה, כולל שמירת ערך, סחירות, אמינות וחיסכון, והיא כנראה תרגיש קצת פחות "זולה" מספייס סטאר.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אם יש עניין בהצעות נוספות, אני הייתי חושב ברצינות על סיאט איביזה.

רכב חזק, אמין, חסכוני ויחסית מרווח. (נוחות הנסיעה יכולה להיות טובה יותר, אבל ממש לא בספייס סטאר).

ובמחיר הזה אפשר לקבל אותה מ-2019 עם כ-10,000 ק"מ.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הגיר יכול להיות נקודת חולשה מבחינת אמינות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עוד שאלה תיאורטית-נניח ומצאתי רכב די חדש (ללא ק"מ בכלל או עם קילומטראז' נמוך) והמוכר מוכר את הרכב במחיר הקרוב למחיר של רכב 0 ק"מ מליסינג, ממי כדאי לקנות במצב כזה, מהאדם הפרטי או מהליסינג? (אני יודעת שמהליסינג אקבל תעודה שמעידה כי הרכב נמכר עם 0 ק"מ והרי שמהמוכר הפרטי לא אקבל כלום).

×
×
  • תוכן חדש...