Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט טיפו - מחיר טוב, רכב טוב, יחידת הנעה טובה, אפילו אומרים שאמין - למה לא הצליחה פה ?!


stum
 שיתוף
עוקבים 16

פוסטים מומלצים

נהגתי ברכב תקופה, רכב עצלן, לא מאיץ כמו שצריך, הגיר רובוטי ובשביל סגנון הנהיגה שלי זה לא התאים. כל הזמן היה מוריד הילוך במכה או מעלה הילוך כשלא צריך ואם צריך להידחף בפקק או לעקוף הגיר היה מסתבך.

נוקשה מאוד, המושב לא היה לי נוח וגם לא חסכוני מספיק.

לאחר מכן לקחתי רפיד שהייתה עדיפה ברמות על הפיאט. מנוע, גיר, צריכת דלק, נוחות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בגלל סיבה מאוד לוקה תמחירית.

הקרוס הקטנים הם רכבים הרבה יותר יקרים. רכבים שמוכיחים שפוזה מוכרת יותר מפונקציונאליות

כן היא מכונית אמינה, אבל בסיסית ביותר בתור משפחתית. המנוע מאוד מחוספס ורועש, עיצוב תא הנוסעים מיושן ומסך המולטימדיה זעיר בגודלו ולא נוח לשימוש.

לפני 44 דקות, Crazy motorcycle כתב:

לא מסכים עם מה שרשמת.
בקניה ב80 אלף, הירידה לאחר 5 שנים היא מינורית.
אתן לך דוגמא.
אני מחזיק ראפיד אלגנס 2015, הכי מפוארת עם כל התוספות לזמנו מולטימדיה, מוביליי ב2015 שילמתי 122 על הכביש.
לפני שלושה חודשים היא הייתה בת 5.
בהנחה שראפיד מפוארת נמכרת במחיר מחירון (49 אלף שח).
ב5 שנים הפסד של מעל 73 אלף.
לא רואה את הטיפו מפסידה יותר.
יש לי גם דוגמא זהה על קיה פורטה 2014 שנמכרה אחרי חמש שנים ב84 אלף שח פחות ממה שנקנתה כחדשה.
בהנחה שאתה לא הולך על הסטיגמות.
ההפסד על רכב כזה בקניה נכונה הוא לא יהיה גדול יותר מרכב משפחטומתי קלאסי.
ושוב אם אני משווה את הטיפו לראפיד או ל i25 לנהג לא נמרץ שמחפש נוחות, אני חושב שהיא פשוט לוקחת בהליכה.

*** גילוי נאות כותב הודעה זאת התנגד נחרצות לרכישת הפיאט המדוברת, ולאחר כ 10,000 קילומטר בחיקה שינה את דעתו 180 מעלות

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

 

אתה אבל לא משווה תפוחים לתפוחים. 

טיפו נקנתה ב-0 קילומטר, ראפיד נקנתה חדשה. גם ראפיד נמכרה ב-0 קילומטר.

 

ואני לא יודע לגבי השוק של הראפיד, אבל מנסיון של חבר שמחפש רכב ו-I25 בניהם, I25 שמורה עם קילומטראז נמוך, נמכרת אחרי כמה ימים בודדים ובמחירון. 

 

אני ראיתי ביד 2 את הדגם המפואר של הטיפו יד 1 עם קילומטראז נמוך לא מצליח להמכר גם ב-10 פחות מהמחירון. 

 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לי שאי אפשר להשוות רכב 0 קמ לרכב מיבואן.
הנקודה היא נטו מהסתכלות כלכלית על רכב חדש.
ב80 אשח אתה לא תמצא ראפיד ב0 קמ...גם לא ב20 אלף שח יותר.
במחיר הנכון הטיפו הזאת היא הבסט ביי...
לא תשכנע אותי אחאת.
לi25 שוק טוב יותר חד משמעית, אבל בתור רכב אני לא רואה בה שופ יתרון על הפיאט. ( גם לא באמינות כי עוד מוקדם אצלי לדעת).
שניהם מציגות אמינות בינתיים.
צריכת דלק כמעט זהה.
אבל סע עם שניהם לאילת, מהi25 אתה תצא סימן שאלה, ועם שריקות באוזניים מהרעש מאחור.
בטיפו המצב לא וואו, אבל חש משמעית טוב יותר.


Sent from my SM-G960F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, vogel כתב:

נהגתי ברכב תקופה, רכב עצלן, לא מאיץ כמו שצריך, הגיר רובוטי ובשביל סגנון הנהיגה שלי זה לא התאים. כל הזמן היה מוריד הילוך במכה או מעלה הילוך כשלא צריך ואם צריך להידחף בפקק או לעקוף הגיר היה מסתבך.

נוקשה מאוד, המושב לא היה לי נוח וגם לא חסכוני מספיק.

לאחר מכן לקחתי רפיד שהייתה עדיפה ברמות על הפיאט. מנוע, גיר, צריכת דלק, נוחות. 

לגבי הגיר, ובכן הגיר אוטומטי מלא ולא רובוטי.

לגבי הגיר בסקודה, דווקה שם, הוא כן רובוטי עם מצמד כפול.

 

אבל כל מה שרשמת על הנהיגה בטיפו, אתה בהחלט צודק.

רכב עצלן  לא נוח, זולל דלק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, Mr_Shankly כתב:

בגלל סיבה מאוד לוקה תמחירית.

 

סתם אנקדוטה קטנה, 

ב-2016 מנכ"ל סמל"ת אמר לגבי המחיר של הטיפו את הדבר הבא :

ציטוט

 

תג המחיר אינו מותיר ליבואנית כל אפשרות להציע לציים הנחות דומות לאלה אותן הם מקבלים מיבואניות אחרות, ואשר מוערכים בכ-25% ויותר. בהתאם, להב גם מצהיר כי לא ינתנו הנחות במעמד המכירה באולמות התצוגה לרוכשים פרטיים.


 

 

ושנה אחרי, חברות הליסינג כבר מכרו אותה ב-82 אלף ב-0 קילומטר. אז בכמה הם רכשו אותה מסמל"ת? 70 אלף שקל? 

 

בלבלן ביצים. 

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, Crazy motorcycle כתב:

הנקודה היא נטו מהסתכלות כלכלית על רכב חדש.

לא כולם מסתכלים רק כלכלית, אפילו אלו שחושבים שכן. ואם אתה מסתכל כלכלית בלבד, רכב חדש הוא לאו דוקא הקניה הנכונה.

 

לפני שעתיים, Crazy motorcycle כתב:

ב80 אשח אתה לא תמצא ראפיד ב0 קמ...גם לא ב20 אלף שח יותר.

יש היום סקאלה בפחות מ-110. סתם אומר.

 

לפני שעתיים, Crazy motorcycle כתב:

במחיר הנכון הטיפו הזאת היא הבסט ביי...
לא תשכנע אותי אחאת.

"במחיר הנכון" זו אמירה מאוד סתמית.

היתרון העצום של ה-i25 שאתה מפספס הוא בוודאות. אם קנית טיפו חדשה לפני כמה שנים, לא ידעת כמה תקלות יהיו לה, לא ידעת מה תהיה ירידת הערך שלה וגם היום אתה עדיין לא יודע כמה זמן יקח לך למכור אותה. גם אם היא עדיפה כרכב על ה-i25 ועולה קצת פחות, היא לא נתנה את הוודאות באמינות, טיפולים בעלות סבירה, שמירת ערך וסחירות של i25. ואנשים מאוד מפחדים מאי-וודאות, בטח ובטח בקטגוריה הזו (וגם בקטגוריות אחרות, שרשור הסטלביו -> C5 aircross ממחיש את זה מעולה). לישראל ישראלי, פיאט זה "רכב אירופאי מסובך עם ים תקלות שאי אפשר למכור", קשה מאוד לשכנע אותו אחרת. ובכלל, יש לו אלרגיה חמורה ל"למכור מתחת למחירון" (בעברית, לצאת פראייר), בלי שום קשר לכמה בכלל ירידת ערך היתה לרכב. לא הכל זה חישוב כלכלי טהור.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא הרכב שנכשל, זה התזמון.

הטיפו נעלמה מאותה סיבה שנעלמו ה-301, ריו סדאן, סקודה ראפיד ודאצ'יה לוגאן.

גם השוק המוסדי כבר מעדיף לעבור לקרוסאוברים קטנים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא הצליחה? התשובה פשוטה מאוד. אצל פיאט כל רכב הוא נחמד, אבל ללפני 5 שנים.

בשנים האחרונות החברה הזו הפכה להיות אלופה בלוציר לשוק את הרכב שהיא הייתה צריכה להוציא לפני 5 שנים וגם זה במקרה הטוב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, לקחו את אותו אוטו, שמו לו ג׳נטים 19", הגבהה ופלסטיקים שחורים בחוץ, כדי שייראה יעני קשוח, ותקעו טאבלט מעליאקספרס בפנים.

 

ללא ספק עדכון השנה.

למה יצרנים אחרים בכלל טורחים להוציא דגם חדש כל פעם...

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי לפני יותר משנה על גרסת הטורבו דיזל הידנית (סטיישן) באיטליה.

רכב סביר, לא משהו לספר עליו לחבר'ה. 4 מבוגרים יושבים טוב, אבל תא הנוסעים פשוט ובסיסי. 

מנוע הטורבו דיזל לדעתי פחות גמיש מאשר מנועי הדיזל של הצרפתים או של קונצרן VAG.

 

לא חושב שהיא פחות טובה מ-i25 או קיה ריו. כנראה פחות טובה מראפיד. בוודאי עדיפה על 301\C אליזה וכמובן עדיפה על האטראז' (טוב נו, זו לא חוכמה גדולה).

כקניה ביד השניה היא יכולה להיות אופציה מצוינת למי שרוצה להחזיק את הרכב הרבה זמן, רוב הרכבים היו עם מנוע 1.6 אטמוספרי וגיר אוטומטי פלנטרי, שילוב שאמור להחזיק היטב.

לפיאט יש תמחור בעייתי בארץ, המחירים הרבה פעמים גבוהים מאוד. במקרה של הטיפו גם לא תחרותיים. אם היו רוצים שהרכב הזה ימכר כמו שצריך בפרטי, היו צריכים לשווק עם תג מחיר מתאים כדי שיתעניינו בו.

 

בינינו, אם כבר מישהו יוצא מהבועה של יפן ודרום קוריאה, המחשבה הראשונה אצל רוב האנשים כנראה תהיה רכב גרמני, או יותר נכון בדרך כלל - משהו מקונצרן VAG (כאילו גרמני). אחרי זה צרפתיות ורק בסוף איטלקיות.

 

 

לגביי הסטיגמות שעלו כאן - אפשר להבין, אבל משום מה אנשים גם לא הבינו לפני 20 שנים שבפיאט צריך לטפל כמו שצריך, היו שמים מי ברז לרדיאטור או במקרה הטוב איזה נוזל קירור עלום שם במקום לשים פראפלו.

כידוע, פיאט רגישות לאיכות נוזל הקירור, כך שזה פתח לבעיות. 

 

  

לפני 13 שעות, vogel כתב:

נהגתי ברכב תקופה, רכב עצלן, לא מאיץ כמו שצריך, הגיר רובוטי ובשביל סגנון הנהיגה שלי זה לא התאים. כל הזמן היה מוריד הילוך במכה או מעלה הילוך כשלא צריך ואם צריך להידחף בפקק או לעקוף הגיר היה מסתבך.

 

איזה גיר רובוטי בדיוק?

ה-1.6 שודך לגיר אוטומטי פלנטרי, ה-1.4 האטמוספרי לגיר ידני וה-1.4 טורבו רק שודך לגיר רובוטי כפול מצמדים (וכנראה גם הטורבו דיזל).

 

עריכה אחרונה על ידי dorsht

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה שהיא לא יפנית וקוראים לה פיאט, בסדר, זה חסרון אבל זה לא תרוץ- זה אומר שהיא צריכה להיות מוצר טוב/מיוחדת/משתלמת במיוחד יותר מהמתחרות בכדי להמכר, לראייה כמות  פיאט 500 שנעות בארצנו, שבשנותיה הראשונות במיוחד מכרה יפה מאוד למרות מוצאה.

פיאט בארץ זה מותג לא עקבי עם תדמית עממית מהעבר והרבה פעמים תמחור יקר מדי ללא קבלות מההווה, אדי הדלק המתמעטים של תדמית ה500 זה לא מספיק כנראה.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט סחטה את המיץ מה-500 - אבראט', C, X, L, הכול טוב ויפה - אבל אי אפשר לשווק את אותו דגם במשך 13 שנים עם מתיחת פנים אחת ולצפות שהמכירות ישארו כפי שהיו.

7 כריות אוויר, ABS ו-ESP זה יפה מאוד לרכב מיני שהושק ב-2007, פחות לרכב שעבר מתיחת פנים ב-2015 ובטח לא מרשים בכלל עכשיו ב-2020 (עוד מעט 2021) כשלרוב המכוניות שנמכרות בארץ יש בטיחות אקטיבית כלשהי שמגיעה מהיצרן. הושק דגם חדש, אבל באירופה המחיר גבוה מאוד. אני לא צופה הצלחה לדגם הזה בארץ, אפילו אם המחיר בארץ יהיה זהה למחיר באירופה (משהו שלא יקרה כנראה).

 

פיאט 500 נמכרה היטב בגלל הייחודיות שלה והמראה שלה, הטיפו סתם מכונית רגילה ובינונית. מצד שני היא הייתה בתחרות מול מכוניות בינוניות וגרועות.

אם הייתי יכול לבחור בחברת ההשכרה בינה לבין 308SW/מגאן סטיישן/גולף סטיישן/אוקטביה סטיישן או משהו בסגנון, הייתי בוחר באחת מה-VAGיות או הצרפתיות.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תדאג, הדגם הישן לא ימות, אלא ימשיך להימכר במקביל לחדש תחת התגית classic. למה? מאמין כי האוטו פשוט מוכר , למרות הגיל המופלג שלו וכל המגרעות שלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...