Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לפני 5 שעות, Liquidator כתב:

היא יותר טובה מ Viovo 139A ?

כי אולי יקנה בעתיד מצלמה אחרת, כמה שדה ראייה מצלמה קדמית? כמה אחורית? כמה מקסימום כרטיס SD אפשרי להכניס? כי ב VIOVO אפשרי מקסימום 512GB שעובד חלק.

יש לי אחריות על המצלמה והמוכר שולח לי חדש, אני מחזיר לו את הישן והם מתקנים שם הוא שולח לי חדש.

המפרט הטכני נחשב ליותר טוב, אבל כיום יש כבר A139 Pro שיש לה את המפרט הכי חדיש בשוק.

ה-MINI5 מגיע עם זיכרון מובנה של 64GB ולא ניתן להרחיב.

לפני 4 שעות, Transmission כתב:

רכשתי. תודה.

רק שאלה:

כמה מקסימום כרטיס זיכרון היא תומכת כי לא מצאתי?

256GB

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שעתיים, FiS כתב:

 

המפרט הטכני נחשב ליותר טוב, אבל כיום יש כבר A139 Pro שיש לה את המפרט הכי חדיש בשוק.

ה-MINI5 מגיע עם זיכרון מובנה של 64GB ולא ניתן להרחיב.

256GB

אבל הפרו הוא 30FPS ולא 60FPS זה נראה שמנוך.

פורסם

לא ממליץ על ה-A800s. רכשתי אותה בהזמנה מוקדמת, יש לי אותה פחות משנה ויום בהיר אחד היא פשוט הפסיקה לעבוד לסירוגין.

 

מה גם שהאפליקציה שלהם מזוויעה.

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 25.2.2023 בשעה 15:51, FiS כתב:

 

המפרט הטכני נחשב ליותר טוב, אבל כיום יש כבר A139 Pro שיש לה את המפרט הכי חדיש בשוק.

ה-MINI5 מגיע עם זיכרון מובנה של 64GB ולא ניתן להרחיב.

256GB

תודה רבה

 

לפני 7 שעות, Fraysa כתב:

לא ממליץ על ה-A800s. רכשתי אותה בהזמנה מוקדמת, יש לי אותה פחות משנה ויום בהיר אחד היא פשוט הפסיקה לעבוד לסירוגין.

 

מה גם שהאפליקציה שלהם מזוויעה.

אחרי שקניתי אתה אומר לי 😉...

לא יודע, היה לי ה-70mai הראשונה לא זוכר את הדגם, שירתה אותי בסדר.

כרגע עובדת, נראה כמה זמן תחזיק.... 😀

ולגבי אפלקיציה, למה מזוויעה? אני מסתדר איתה..

פורסם

מספר דברים:

  • בגדול, האפליקציה נורא איטית והניווט בה נוראי.
  • לא ניתן לקבוע אינטרוול צילום של פחות מדקה, אז לא רק שהסרטונים באיכות 2K יוצאים די כבדים, גם לא תמיד נוח לחפש את מה שרצית לצלם בסרטונים ארוכים.
  • מהקנייה שלה ועד היום, אני לא מצליח לצפות בסרטונים של המצלמה האחורית דרך האפליקציה. לא ברור למה, שיניתי אין ספור פורמטים.
  • אין אפשרות לחתוך סרטון ישירות כשאתה צופה בו. אתה צריך קודם להוריד, ואז לבצע את העריכה בעצמך.
  • אין אפשרות לשמור סרטון "emergency" בקלות. במצלמה הקודמת שהייתה לי, לדעתי ddPAI, היה כפתור בשלט רחוק וזה היה סופר נוח. ברגע שקורה משהו מעניין שאתה רוצה לתעד שלא יימחק, אתה לוחץ על הכפתור והוא נשמר בתיקייה נפרדת.
  • במצב הגלריה (כשרואים את כל הסרטונים שצולמו), מאוד קשה למצוא סרטון ספציפי שאתה רוצה כי אין timestamps על הריבועים עצמם, אז אתה צריך לנחש לפי תמונה סופר קטנה בערך איפה נסעת כדי לדעת אם זה שם. וזה לא רק זה - נניח ונכנסת לסרטון וזה לא הסרטון הנכון, ברגע שאתה לוחץ אחורה לחזור למצב הגלריה - אין לך אף אינדקציה איפה היית אז אתה לא יודע מאיפה להמשיך (פיצ'ר נחמד היה יכול להיות כשאתה צופה בסרטון אז אתה יכול ללכת אחורה וקדימה בסרטונים האחרים).

בקיצור, כמו שניסיון החיים המועט שלי לימד אותי - כל מוצר סיני שווה לפח. אני בקרוב מזמין Blackvue DR-900x-2ch plus, אז ה-a800s הזאת תלך לאן שהיא שייכת - פח הזבל.

2016 BMW M235i.

פורסם
בתאריך 22.2.2023 בשעה 12:14, ariel000 כתב:

אני רואה שהלינקים שלכם זה דרך עליאקספרס, חייב להודות שפחות אוהב בעיקר כי לא ניתן להשתמש בפייפאל (לפחות לא לפי הפעם האחרונה שבדקתי שזה לפני 5 שנים).

 

האם אתם מכירים מקומות/לינקים אחרים אמזון, איביי או מקום אחר שבו ניתן לרכוש מצלמה איכותית?.

תמיד משלם עם פייפאל באלי אקספרס, כבר שנתיים אולי יש את האופציה

פורסם

לפני 3 וחצי שנים קניתי מצלמת 70MAI מאתר בנגוד, היא שירתה אותי בנאמנות עם איכות סרטים מעולה ואפליקציה מאוד נוחה (רק איטית), חיבור דרך רשת אלחוטית והורדת סרטים מהירה. עכשיו היא שבקה חיים. 

 

מה שאני לא מבין זה איך זה עלה לי אז 170 שקל ועכשיו זה מתחיל מ440?

ושאלה נוספת? ממליצים פה על A800S, מה ההבדל בדגמים? למה זה עולה 200 שקל יותר?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
לפני 38 דקות, outlander כתב:

לפני 3 וחצי שנים קניתי מצלמת 70MAI מאתר בנגוד, היא שירתה אותי בנאמנות עם איכות סרטים מעולה ואפליקציה מאוד נוחה (רק איטית), חיבור דרך רשת אלחוטית והורדת סרטים מהירה. עכשיו היא שבקה חיים. 

 

מה שאני לא מבין זה איך זה עלה לי אז 170 שקל ועכשיו זה מתחיל מ440?

ושאלה נוספת? ממליצים פה על A800S, מה ההבדל בדגמים? למה זה עולה 200 שקל יותר?

70mai זה שם של חברה ויש לה מספר דגמים של מצלמות.

 

הA800s נחשבת לדגם עם איכות הצילום הכי טובה שלהם כיום, ובגדול הפער במחירים נובע מאיכות צילום משתנה ואפשרות למצלמה אחורית.

 

  • רעיון טוב! 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני כשעה, outlander כתב:

לפני 3 וחצי שנים קניתי מצלמת 70MAI מאתר בנגוד, היא שירתה אותי בנאמנות עם איכות סרטים מעולה ואפליקציה מאוד נוחה (רק איטית), חיבור דרך רשת אלחוטית והורדת סרטים מהירה. עכשיו היא שבקה חיים. 

 

מה שאני לא מבין זה איך זה עלה לי אז 170 שקל ועכשיו זה מתחיל מ440?

ושאלה נוספת? ממליצים פה על A800S, מה ההבדל בדגמים? למה זה עולה 200 שקל יותר?

 

מוזמן לאסוף את ה-A800s שלי לפני שהיא תגיע לפח הזבל. :-) 

2016 BMW M235i.

פורסם

בכיף, תן כתובת ואני בא.

 

בתמונות אני רואה שמחוברים למצלמה שני כבלים, מה זה? לי יש רק אחד.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

@Fraysa מהיכן אתה בארץ?

אשמח לקבל את המצלמה שלך.

 

@FiS יש עכשיו דיל על DDPAI Mola N3 PRO בסביבות 270 ש"ח.

שווה?

עריכה אחרונה על ידי Avi135

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

נבדלות באיכות הצילום, לכל אחת חיישן תמונה שונה שמשפיע על איכות הצילום.

image.thumb.jpeg.e35e47b264dee71ec043b07a0f6ace7e.jpeg

  • רעיון טוב! 2

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...