Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש חג אצל הסינים ורובם בחופש מ-07.02 ועד 14.02-16.02.

אז אם מזמינים משהו וכלום לא קורה, כנראה בגלל החופש.

אולי חנויות מוכרות יותר עדיין יעבדו במתכונת מסוימת.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו יודע מה הקטע שחלק מהאתרים הסיניים שולחים דרך אירופה?

קיבלתי חבילות כבר מהולנד ומשבדיה. הזמנתי A118C דרך גירבסט, מספר המעקב שקיבלתי מסתיים בHU (כלומר הונגריה). באמת יש להם כל כך הרבה מחסנים במדינות אירופאיות?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לדעתי האיכות של המוביוס לא פחות טובה ואולי אפילו יותר.

אם כבר יש לך מוביוס, תשאיר אותה. אם היא עם סוללה, רק תרכוש קבל ותחליף.

 

המוביוס נמצאת ברכב אחר והיא עם סוללה. מה הפרוצדורה להחליף? יש איזשהו מדריך? מאיפה לרכוש קבל?

אני מחפש מצלמה חדשה לרכב חדש שתהיה לפחות באותה איכות של המוביוס.

פורסם

אשמח לעזרה קטנה. התקנתי אתמול את ה-A118C ברכב. כשהעברתי את הסרטונים למחשב והפעלתי אותם, שמעתי ברקע רעש מוזר שנשמע לכל אורך ההקלטה. ניתן לשמוע בוידאו:

 

 

מה יכול לגרום לכך?

תודה מראש

פורסם
המוביוס נמצאת ברכב אחר והיא עם סוללה. מה הפרוצדורה להחליף? יש איזשהו מדריך? מאיפה לרכוש קבל?

אני מחפש מצלמה חדשה לרכב חדש שתהיה לפחות באותה איכות של המוביוס.

 

ממש לא בעיה להחליף לבד.

תקנה קבל מפה , והתקנה חפש ביוטיוב.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם (נערך)

ראיתי בתקופה שהכריזו, כעת אני רואה שרושמים שהוא במלאי והמחיר ירד ל70$ בבאנג(לדעתי לא יודעים שקופון BGDEAL פועל עליו חח), השאלה איך זה עובד בפועל, צריך לחפש.

 

עריכה: רואה שמתחילים לזוז סירטוני פתיחה:

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

DOD הוציאו מצלמה חדשה שנקראת LS470W, עם רגישות של עד

ISO 12800

.



הצילום בתנאי תאורה חשוכים גבוה בכמה רמות מכל שאר המצלמות בשוק.

 

פורסם
אמליץ לך לרכוש

a118c

בגלל שבזמן האחרון יש יותר מידי תלונות על הg1wcb.

לגבי ההקלטה בזמן חנייה, אתה צריך קוטע זרם.

מדובר במכשיר שבודק מתח על המצבר וברגע שהמתח מגיע למינימום שהגדרת, הזרם למצלמה נקטע.

מתאים לחניה בסופר, אצל ההורים, או בכל מקום שיש חשש שיקרה משהו לרכב.

זמן העבודה תלוי לכמה וולט הגדרת את המכשיר/לכמה זמן הגדרת את המכשיר/ מצב המצבר שלך.

 

קישור:eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131600013883&alt=web

 

 

אלכס,תודה על ההמלצה. קטע הזרם צריך בשביל להיות מחובר לחשמל קבוע ברכב? יש בעיות בדואר אפילו מכתב מביטוח עוד לא הגיע מ1.1. אם אזמין מאיביי לא יהיו בעיות בדואר? מה לגבי מצלמה של DOD משתמש קאר ציין שיצאה חדשה. עוד משהו ניתן להדביק את המצלמה מאחור, הקבל מספיק ארוך? ראיתי בהודעות קודמות שהמלצת גם כרטיס זיכרון, אני צריך?

פורסם
מישהו יודע מה הקטע שחלק מהאתרים הסיניים שולחים דרך אירופה?

קיבלתי חבילות כבר מהולנד ומשבדיה. הזמנתי A118C דרך גירבסט, מספר המעקב שקיבלתי מסתיים בHU (כלומר הונגריה). באמת יש להם כל כך הרבה מחסנים במדינות אירופאיות?

 

אין להם לרוב מחסנים באירופה. אלא בגלל שהסינים שולחים לחו"ל במאסות, הרבה שירותי דואר מחו"ל מרוויחים כסף נוסף במתן שירות לסין. איך זה עובד? הסיני שולח דרכם את הדואר, זה מגיע למדינה עליה שייך השירות, להולנד לדוגמא, ומהולנד זה כבר נשלח ארצה. לרוב זה מהיר יותר ממשלוח ישיר מסין.

רק תקווה שזה לא יהיה דרך הונגריה, כי הגמלים שלהם עייפים ועד שזה מגיע לוקח מלא זמן. והם גם לא מעדכנים מעקב משלוחים. ממש כמו הדואר של הארץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה הונגריה, סיומת HU.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

קיבלתי לפני שבוע את ה-A118C, ושמתי לב כרגע לתקלה מוזרה: יש דקות מהנסיעה שפשוט נעלמים! הכוונה, התחלתי נסיעה ב-9:15 עד 10:00 לדוגמה, אז בתוך פרק הזמן הזה יש דקות חסרות (כמו 09:28 עד 09:39 ) בלי סיבה כלשהי! ההגנה על קבצים במקרה תאונות לא פעילה אצלי, אבל ליתר ביטחון בדקתי בתיקייה הזו ואין שם כלום.

 

זה לא מקרה חד פעמי, חזרתי על מה שמאוחסן כרגע בכרטיס, והגליטצ'ים האלה היו כמה וכמה פעמים!

ההגדרות פשוטות, הגדרתי על לופ של 3 דקות כל סרטון, כרטיס 32GB סמסונג אבו 10CLASS.

מה שתיארתי מוכר למישהו?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...