Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם המטרה זה להטמין את המפצל בתוך הדשבורד, אני ממליץ על שקעים נפרדים על חוט, מהסיבה

שהמקום בפנים מוגבל, וכשהכל תקוע בגוף אחד גדול זה יכול להיות צפוף מדי ולא נגיש.

קנה כמה כאלה שאתה צריך, חבר את החוטים למקור מתח אחד וזהו. לי יש 3 כאלה מחוברים בתוך הדשבורד :

 

http://www.ebay.com/itm/12v-Female-Car-Cigar-Cigarette-Lighter-Socket-Plug-Connector-Plug-Cable-/271124593283?pt=US_Adapters&hash=item3f2048fa83

 

 

אצלי מותקנים 3 כאלו מתחת לדש בורד 1.65$ ליחידה

http://www.ebay.com/itm/1pc-Car-Plastic-Power-Cigarette-Lighter-Jack-Female-Socket-Cable-soldering-YH15-/181119574190?pt=US_12_Volt_Portable_Car_Appliances&hash=item2a2b9160ae

פורסם

שלחתי למוכר מאליאקספרס שאלה מה קורה אם המצלמה מפסיקה לעבוד

אחרי כמה חודשים כתוצאה מהחום .

נכון לעכשיו ענה תשובה מתחמקת שהוא בדק אותה והיא עובדת .

שלחתי לו שאלה יותר ברורה

נעדכן ...

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

בבקשה, למרות שיש לינקים בפוסט הראשון שלי של Video samples, מצורפים 2 קבצי וידאו שצילמתי, אחד בלילה ואחד ביום, הקבצים הם 1080P עם 30 פריימים בשניה, עדיף להוריד למחשב ולצפות.

כמה דברים:

1. הורדתי את האודיו מהקבצים בגלל זה אין סאונד.

2. אני כיוונתי את ה Bitrate בהגדרות על Standard, יש גם אפשרות של High. כרגע ה Bitrate הוא בערך 14.7 Mbps, על הגדרת High זה בערך 18 Mbps אם אני לא טועה, מה שכמובן יתן איכות גבוהה יותר.

3. בקרוב יוצע למכירה גם Waterproof case למצלמה.

 

ההתרשמות עד עכשיו מצויינת, עברתי על הקבצים שצילמתי במהלך השבוע, אין קבצים פגומים, במהלך אחת הנסיעות לחצתי במצלמה על כפתור "M" שהופך את הקובץ הנוכחי ל Read only, בדקתי וזה אכן עובד, ישנו קובץ שמור שלא ניתן למחוק אותו.

 

פורסם
בבקשה, למרות שיש לינקים בפוסט הראשון שלי של Video samples, מצורפים 2 קבצי וידאו שצילמתי, אחד בלילה ואחד ביום, הקבצים הם 1080P עם 30 פריימים בשניה, עדיף להוריד למחשב ולצפות.

כמה דברים:

1. הורדתי את האודיו מהקבצים בגלל זה אין סאונד.

2. אני כיוונתי את ה Bitrate בהגדרות על Standard, יש גם אפשרות של High. כרגע ה Bitrate הוא בערך 14.7 Mbps, על הגדרת High זה בערך 18 Mbps אם אני לא טועה, מה שכמובן יתן איכות גבוהה יותר.

3. בקרוב יוצע למכירה גם Waterproof case למצלמה.

 

ההתרשמות עד עכשיו מצויינת, עברתי על הקבצים שצילמתי במהלך השבוע, אין קבצים פגומים, במהלך אחת הנסיעות לחצתי במצלמה על כפתור "M" שהופך את הקובץ הנוכחי ל Read only, בדקתי וזה אכן עובד, ישנו קובץ שמור שלא ניתן למחוק אותו.

 

מלבד מריחות בלילה בתנועה, האיכות מדהימה!!

מעניין איך המריחות ב720

60 FPS

פורסם

החיסרון הזה הוא כורח כשרוצים מצלמה זעירה.

לא רואה צורך ממשי במסך. מי שרוצה יכול לקנות מסך קטן נפרד ולהתקין אותו בצורה גלויה או נסתרת כרצונו.

20 דולר למסך בסיסי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הצורך הוא בעיקר במפגש עם שוטר. לפי מה שהבנתי אפשר להכניס את הכרטיס SD למכשיר אנדרואיד ולהראות לשוטר את הסרטון, אבל אני בכלל עם אייפון, אז ככה ש...

 

בכל מקרה, מקווה שלא יהיה צורך בזה בכלל. :-)

פורסם

לי יש את המצלמה הזאת: (לא קניתי במיוחד, כבר הייתה לי בבית והחלטתי לנצל אותה בתור DVR לרכב)

SAMSUNG E10

http://camera.co.il/p21514

 

קניתי טריפוד מאיביי ב 3 דולר.

משתמש בכרטיס זיכרון MICRO SD 16GB CLASS 10.

המצלמה נטענת בזמן צילום משקע המצת ברכב.

איכות מעולה! גם בלילה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...