Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים יש לי 2 מנורות שרופות אחת של רוורס ואחת של לוחית רישוי

צילמתי אותם 

אני רוצה להחליף אותם ללד מאליאקספרסס השאלה איזה סוג זה לפי ההבחנה של הרוורס זה T15

ומה של הלוחית רישוי? צילמתי את שניהם

הגדולה זה של הרוורס 

הקטנה של הלוחית רישוי

אשמח לדעת איזה סוג נורת לד אני צריך

תודה

 

20201004_145513.jpg

20201004_145520.jpg

פורסם

הקטנה זה T10 או W5W

הגדולה T15  או W16W

שתיהן בעלות אותו חיבור רק עוצה שונה 5 ו 16 וואט בהתאמה.

אל תקנה את ההכי זולות כי רוב הסיכויים שיתחילו להבהב לך אחרי שבוע.

חפש את ה"מותג" IJDM מאירות יפה מאוד ולא עושות בעיות מנסיון.

פורסם
לפני 10 שעות, trademark כתב:

הקטנה זה T10 או W5W

הגדולה T15  או W16W

שתיהן בעלות אותו חיבור רק עוצה שונה 5 ו 16 וואט בהתאמה.

אל תקנה את ההכי זולות כי רוב הסיכויים שיתחילו להבהב לך אחרי שבוע.

חפש את ה"מותג" IJDM מאירות יפה מאוד ולא עושות בעיות מנסיון.

אז נראלך זה T10 ו T15? ואיזה אז לקנות תוכל לשלוח לי קישור מאליאקפרסס?

פורסם
לפני 9 דקות, trademark כתב:

₪ 17.12  45%OFF | iJDM Car T10 Canbus Error free W5W 168 194 Car motorcycle LED Reading Mirror License Plate Width light 12V white red yellw blue
https://a.aliexpress.com/_BTP14p

₪ 30.23  37%OFF | 2x T10 W5W 15W Cree Chip XP-E CANBUS NO ERROR White LED Upgrade DRL Backup Reverse Map Dome Light Sourcing For Audi BMW Benz
https://a.aliexpress.com/_B0wdhb

 

הקישורים לא עובדים אחי זה מעביר אותי לדף הראשי של אליאקפרסס 

ושלחתה לי שתי T10 לא ?

פורסם
לפני 4 שעות, trademark כתב:

לא יודע מה הקטע של הקישורים, מוזר.

T10 זה סוג החיבור שזהה ל T15

 

הבנתי אז אקנה את שניהם אבל איך אני יכול להיות בטוח שזה יעבוד? שאני לא יזמין סתם

פורסם

למה שלא יעבוד? קח בחשבון אם יש ברכב התראה על נורה שרופה אז היא תדלק ברגע שתחליף ללד.

ועל הדרך זה לא בדיוק חוקי (לעיתים מכשילים בטסט).

פורסם
לפני 4 שעות, trademark כתב:

למה שלא יעבוד? קח בחשבון אם יש ברכב התראה על נורה שרופה אז היא תדלק ברגע שתחליף ללד.

ועל הדרך זה לא בדיוק חוקי (לעיתים מכשילים בטסט).

כאילו זה מתאים לפי הוואט והכול , אין נראלי התראה על מנורה שרופה זה יונדאי גטס 2008 

וגם עם יש עם המנורה עובדת זה עדיין יתריאה?

×
×
  • תוכן חדש...