Jump to content

alonzk12

  • פרסום הודעות

    73
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

0 נייטרלי

אודות alonzk12

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא איפה עם זה היה ככה ברור שהייתי חוזר בדקתי את זה בימים הראשונים לא ראיתי כלום לכן מוזר לי שזה חזר
  2. הוא פירק לי את המכסה ניקה שם אטם חדש וסגר אחרי זה לא ראיתי נזילות משם שלוש חודשים רק עכשיו ראיתי בגלל זה ושמתי לב לבורג הזה בגלל שזה היה לפני הרבה זמן אנע לא חושב שהוא יזכור מה הוא עשה לכן אני ילך למישהו אחר רק אני צריך לדעת מה להגיד לו
  3. לפי מה אתה רואה שזה עבודה גרועה? בעיקרון אני הבאתי להם את האטם והם הרכיבו לי
  4. הם יקחו לי עוד 300 שקל עם זה רק לחזק ברגים אני יכול לעשות את זה בעצמי
  5. נכון! שמתי לב לכן צילמתי יכול להיות שצריך להדק קצת תברגים?
  6. יכול להיות שאני צריך להדק קצת ברגים? כי יש בורג שלא מחובר כמו שצריך
  7. יש על הברגים שמן וגם בחיבור בין המכסה למנוע אחרי נסיעה אני ישר פותח אני רואה אני זוכר שהוא התלבט עם להשים סליקון בסוף הוא לא שם יכול להיות בגלל זה הבעיה?
  8. החליפו לי את האטם ראיתי בוודאות אני לא טמבל.. , אבל יכול להיות שלא סגרו טוב את הברגים? אני לא בטוח שזה היה אטם מקורי יכול להיות בגלל זה הבעיה אבל מה שבטוח רצו להשים לי סליקון גם ובסוף אמרו לי שלא צריך יכול להיות בגלל זה? אני גם משתמש בשמן 5W30 שיכול להיות שגורם לצרות מה מומלץ לעשות?
  9. יש לי יונדאי גטס 2008 קניתי אותו יד שניה וראיתי שיש קצת נזילת שמן על הריצפה (טחפות שמן בכמה נקודות בריצפה) הלכתי למוסך החליפו לי פילטר שמן , ושוב ראיתי נזילה הלכתח שוב למוסך וראו שיש נזילה מאטם מכסה שסתומים אז החלפתי גם אותו ומאז טיפה הפסיק הנזילה אבל שוב אני רואה כמה טיפות של שמן בנקודה אחת בריצפה ופתחתי מכסה מנוע אחרי נסיעה ראיתי שיש על הברגים של המכסה שסתומים שמן וטיפה למטה (כנראה זה שוב מישם) מה אתם ממליצים לעשות שזה הסתדר? יש למ תחשובה שהוא לא סגר היטב את הברגים כי בצד ימין בצד יש בורג שהוא לא עד הסוף מוברג
  10. מעולה תודה רבה על הסבלנות והעזרה לכולם
  11. עלה לי 450 כולל עבודה במוסך שאני מכיר הרבה שנים לא במוסך יהודי כמובן חשבתי שאם המנוע התחמם בגלל שנגמר המים כן תידלק המנורה אבת ברור שלא סמכתי על זה ותמיד בדקתי אבל טוב לדעת שלא תמיד המנורה תידלק שאלה קטנה ב OBD כמה מעלות זה תקין? לראות שם
  12. עכשיו הרבה יותר ברור לי תודה אז בקיצור השעון / המנורה לא שווים כלום עם יש לך בעיה ברדיאטור ונגמר המים ואז המנוע מתחמם אתה לא יכול לדעת זה שיטה די דבלית במקום להשים חיישן על המנוע החלפתי לרדיאטור חדש יש לי OBD שמחברים למחשב רכב ואז דרך הפלאפון רואים השאלה כמה זה מועיל כול פעם להכנס דרך הפלאפון ולהסתכל?
  13. כן אני יודע מחר אני הולך לתקן את זה השאלה איך הוא מודד תטמפרטורה של חום מנוע? עם עכשיו נומר נגמר המים בגלל הנזילה והוא מתחיל להתחמם חייב להדלק מנורה אחרת מה זה שווה?
×
×
  • תוכן חדש...