Jump to content

ITZIK511

  • פרסום הודעות

    26
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

6 נייטרלי

אודות ITZIK511

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כן כן נתת לי כיוון איך לגשת לבעיה .. תודה רבה ❗️ לדורות הבאים .. בחיפושים בפורום בחו״ל באנגלית .. בבעיה דומה לשלי .. הגולשים המליצו ללחוץ על כפתורים AM ו. FM ( ביחד וחלק אמרו קודם fm ואז am בהשעיה של שניה זה מזה ) ואז עם סגירה ופתיחת סוויץ .. עם תגובות נלהבות של גולשים שעשו את זה ועבד להם .. אצלי לא עזר .. רק ספריי מגעים וניקוי הפיוז בעדינות ע״י פצירה של ציפורניים פתרה את הבעיה .. תודה
  2. מעדכן קניתי ספריי ייעודי לניקוי מגעים אלקטרונים הוצאתי שוב את הפיוז ROOM 15 נתתי התזה של שניה לתוך בית הפיוז והמתנתי 15 דקות לייבוש .. החזרתי הפיוז והרדיו לא חזר .. לאחר כמה שעות יצאתי לסיבוב וראיתי שה TRIP חזר לתפקד ! הללויה התקדמנו בבוקר שוב נסיעה קצרה .. טריפ עובד רדיו מת . לאחר כ 5 שעות נכנס לרכב והכל עבד .. רדיו שעון טריפ תודה רבה לכל המגיבים
  3. היי מצאתי את הפיוז ROOM 15 הוצאתי ובאמת היה עליו חומר דמוי קפה שגרדתי .. החזרתי הפיוז ולא עזר 😐 בכל אופן תודה
  4. תודה רבה לא מובן מאליו חוזר מהעבודה ב 19:30 אנסה ואחזור לעדכן אשמח לקישור שמצאת
  5. היי אני מחולון החשמלאי ששלח אותי להחליף מצבר באזור ביקש ממני להגיע אליו לתל אביב ( קרליבך 15 ) ושם עשה בדיקה מקיפה לכל הפיוזים .. אחד אחד עם המכשיר הייעודי משני הקטבים של כל פיוז גם מתחת לתא כפפות גם ב פיוזים הנמצאים תחת מכסה מנוע .. כשמצא שכולם עובדים פירק לגמרי את הרדיו מהדש וניתק את כל הקונקטורים ל 5 דקות ( ניסה לעשות סוג של ריסטרט ) ..גם לא עזר
  6. הרכב אצלי 10 שנים החלפתי 4 פעמים מצבר ותמיד חיברו גיבוי . אולאי המערכת שונה ודורשת גיבוי כי הדגם ספיריט 2 ליטר ? יש גם תוספת מקורית ברדיו בה ניתן להטעין 6 דיסקים ביחד לכן אשמח למצוא פתרון לתקלה כי משמש אותי ביום יום ..
  7. החכמנו תודה לדעתך חיבור למחשב במורשה ועדכון גירסה יפתור את הבעיה ?
  8. דברתי עם גבי אחד המנהלים של שנפ באזור העיר לא מסכים לקבל הדרכה או חוות דעת מפורום כלשהוא בכל הקשור ל גיבוי בעת החלפת מצבר .. מבחינתו הנוהל בהחלפת מצבר למאזדה 3 ללא צורך בגיבוי .. הפצרתי שגם המכונאי שלי עם וותק של עשרות שנים ובעל מאזדה זהה לשלי יודע שחייב להחליף מצבר עם גיבוי .. הסברתי שזו פעם שלישית לפחות שאני מחליף מצבר ברכב הזה ותמיד הוחלף עם גיבוי .. ( בבעלותי 10 שנים ) בקשתי שישלח אותי למורשה ע״מ להבין את מקור התקלה .. לא בנמצא הפצרתי שיעשה שיעורי בית ויבדוק בעצמו אצל הקולגות שלו .. הבטיח להיות בקשר יש המלצה איך להתנהל מכאן ? תודה
  9. לא לצערי תודה על המענה המהיר רפי 🙏 ומדובר בשנפ מרכזי באזור משם נשלחתי לתל אביב לחשמלאי שעשה בדיקה בכל הפיוזים וכולם תקינים גם מתחת לתא כפפות גם מתחת למכסה מנוע המליצו לנתק מינוס לכמה דקות וללחוץ על הבלם ל 30 שניות .. בוצע ולא עזר
  10. שלום חברים הגיע זמנו של המצבר והוחלף .. לאחר ההחלפה הרדיו נעלם מהתצוגה , גם השעון לא מופיע חשמלאי בדק את כל הפיוזים וכולם תקינים. לאן ממשיכים ? נ.ב המזגן מופיע בתצוגה ועובד
  11. בקישור אין תשובה לשאלה ששאלתי האם כפתורי השליטה בקרוז של 6 יתאימו להגה של 3 ?
  12. היי TDi המון אינפורמציה יש בקישור ששלחת תודה רבה
  13. שלום חברים הבנתי מפורומים בארץ ובחול שניתן להוסיף לגלגל ההגה כפתורי שליטה של קרוז קונטרול לספיריט 2008 האם גלגל ההגה ולחצני הקרוז זהים במאזדה 6 למאזדה 3 כאשר נפח המנוע 2 ליטר בשני הדגמים ? בדקתי בלוח השעונים ( עשיתי טסט ) ואכן הופיע נורה ירוקה שהיפנים השאירו
×
×
  • Create New...