Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו מציגה 128ti


GTאי
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

נתקלתי בזה:

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/SkhDR1SBP

 

בתור בעלים של גולף GTI לדעתי רכב כזה בתמחור נכון יכול להיות סופר מעניין בשוק הישראלי. אין באמת הוט-האצ יוקרתי במחיר נגיש  (נגיש = סביב 250K). יש אחלה מכוניות אבל אין בהם תחושת יוקרה.

 

מעניין אם היא תגיע וכמה תעלה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המחירון של יבואן ב.מ.וו מנופח מעבר לכל הגיון - זה אוטו למי יודע ואוהב להתמקח.

הם בונים על מכירה של כמויות קטנות במחירים(ורווחים) גבוהים ליחידה.

באירופה ב.מ.וו סדרה 1 (וגם מרצדס A קלאס) יקר רק ב 8-10% מפולקסווגן גולף המקבילה או פורד פוקוס או מאזדה 3.

היתרון שלו על פולקסווגן גולף זה מתלה אחורי נפרד וגימור קצת יותר טוב, מכאנית אין הבדלים אחרים ומנוע אפילו יותר חלש עם 3 בוכנות (לאומת 4 בוכנות בגולף 1.5L).

במחיר של 150 אלף שקל לדגם בסיסי זה יכול להיות מעניין, אך לא מעבר לזה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

טויוטה פריוס, לקסוס IS300h

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באירופה היא באמת תהווה אלטרנטיבה לגולף GTI וחבורתה, בתוספת סבירה למחיר, לא רואה איך בישראל המחיר יורד מה-300,000 שקל בתמחור המוגזם תמיד של היבואן המקומי, למרות שביחס למחירי ה- A קלאס של כלמוביל  דלק מוטורס ממש צנועים בתמחור. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדוגמא ניתנה כדי להבין את התמחור. אותו יבואן.

ה TI לפי נקודת ייחוס זאת תחצה את ה 300 היקרים מדי, בקלות.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק אתה. עכשיו זה במוו i30 או יונדאי סדרה 1. לא ממש משנה , זה אותו רכב בעיניי.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הקטע ביתרון העצום של ב.מ.וו. בהתנהגות כביש שלה היה המנוע אורכי עם הנעה (הנאה) אחורית, בגלל שלא היה צורך לחבר את המנוע לגלגלים הקדמיים הם יכלו לשים אותו למעשה מאחורי הסרן הקידמי וכך לשלוח את הגלגלים הקדמיים רחוק קדימה והמנוע למעשה היה כסוג של מנוע מרכזי וכך העבירו משקל אחורה ואת מרכז הכובד מעט אחורה וצמצמו מאוד תופעות תת היגוי.

עם מנוע רוחבי שעומד ממש מעל הגלגלים הקידמיים הם לא שונים בהרבה מאאודי 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכל טוב ויפה אבל מרבית הנהגים ייהנו יותר ויוציאו יותר ביצועים מרכב הנעה קדמית טוב מאשר אחורי (עם מספיק מומנט כמובן, לא דגם 118 החלשלוש). 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...