Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני, דוד, נפלתי להטרלה השבוע, כשטרנספורטר החליט לזרוק פה שטויות כדי להגיד שיהיה משבר כלכלי והחליט שאני לא מסכים שיהיה (למרות שהייתי בין האנשים שכתבו שיהיה שינוי).

בכך שעניתי לו האכלתי את הטרול עוד.

 

טעות שלי, סליחה.

 

עריכה אחרונה על ידי David32
  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

תגידו, מישהו קיבל כסף מבטוח לאומי מעבר למקדמה של ה2000 שח?

גם אני קיבלתי רק את ה2000 ש"ח במרץ, מאז כלום.

ואנחנו לא היחידים לפי הדף של ביטוח לאומי בפייסבוק..

פורסם
לפני 11 שעות, Transporter כתב:

ובנוסף:

יו"ר נעמת, חגית פאר. "גם אם לא כל רצח של אישה הוא תוצאה ישירה של הקורונה - אין ספק שהמשבר הכלכלי והחברתי החריף מגביר את תופעת האלימות במשפחות שגם כך סובלות מכך. ייתכן שאנו רק בפתחו של גל שיילך ויתגבר דווקא כעת ביציאה מהסגר

 

אני מציע שלא תקשיב לכל מיני מומחים מטעם עצמם.

אבל מכיוון שאתה רואה בעצמך מומחה מטעם עצמך, זה כנראה לא יקרה.

 

ציטוט

הצלנו 100-200-500 (או אולי רק 10)  קשישים שיכלו למות בגיל 85 במקום 87 או 90

 

המחקר האחרון בארץ דיבר על כך שהנפטרים מקורונה יכלו לחיות ממוצע של 10 שנים קדימה!

ואני שוב שואל, לא נמאס לך לשחק את אלוהים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אני מציע שלא תקשיב לכל מיני מומחים מטעם עצמם.

אבל מכיוון שאתה רואה בעצמך מומחה מטעם עצמך, זה כנראה לא יקרה.

 

 

המחקר האחרון בארץ דיבר על כך שהנפטרים מקורונה יכלו לחיות ממוצע של 10 שנים קדימה!

ואני שוב שואל, לא נמאס לך לשחק את אלוהים?

 

זה עובד אצלו ככה: 

כשיש כתבה שתואמת את האג'נדה- היא מקבל העתק הדבק כאותיות קידוש לבנה פה בפורום, תוך כדי הצדקת ה"מומחה" 

 

כשזה לא תואם - נו... אז זה עוד פעם התקשורת הזאת עם השטויות וההפחדות שלה. 

פורסם

מילא זה, אבל זה אפילו לא כתבה, זה ציטוט של יו"ר נעמ"ת מתוך כתבה.

 

זה כמו לשאול את ביבי אם הוא אשם או לא.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

אני מציע שלא תקשיב לכל מיני מומחים מטעם עצמם.

אבל מכיוון שאתה רואה בעצמך מומחה מטעם עצמך, זה כנראה לא יקרה.

 

 

המחקר האחרון בארץ דיבר על כך שהנפטרים מקורונה יכלו לחיות ממוצע של 10 שנים קדימה!

ואני שוב שואל, לא נמאס לך לשחק את אלוהים?

תוחלת החיים בישראל היא 82.6, ממוצע גיל המתים בישראל היה 80.6 (כשהיו 234 מתים), אלה המספרים...

מי שמשחק אלוהים זה מי שמכריח אנשים לשבת בבית על מחלה שתוחלת חיי "קורבנותיה" הוא מעל 80. 

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם (נערך)

השאלה אינה מה תוחלת החיים בישראל בלידה (שהיא המספר שהובא, 82.6) אלא מה תוחלת החיים למי שהגיע לגיל 80. הנתון האחרון שמצאתי הוא 9.6 שנים, נכון ל-2012. אין לי כרגע אפשרות לקשר אבל חפשו תוחלת החיים בגילים נבחרים באתר הלמ"ס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למה זאת השאלה? אם יש מחלה שהורגת מוקדם יותר, זה חייב להתבטא בתוחלת חיי קורבנותיה ככלל, וזה מתבטא, בשנתיים.

בשבדיה תחלת החיים כמעט זהה לממוצע גיל המתים, באיטליה תוחלת החיים גבוהה בשנה ממוצע גילאי המתים. 

פורסם (נערך)

אתה טועה. אתה צריך להשוות חולי קורונה בני 80 לכלל  בני 80, לא לתינוקות שנולדו זה עתה, ומהווים אוכלוסיה שונה לחלוטין. ובהשוואה כזו הם מאבדים 10 שנות חיים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כי תינוקות ימותו ממומים מולדים, תאונות דרכים, סרטן, התקפי לב ועוד כמה אלפי סיבות שבספר. מי שהגיע לגיל 80 עבר את אלה, ולכן הוא אוכלוסיית הייחוס בהשוואה לחולי קורונה בני אותו גיל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 30 דקות, khalil כתב:

תוחלת החיים בישראל היא 82.6, ממוצע גיל המתים בישראל היה 80.6 (כשהיו 234 מתים), אלה המספרים...

מי שמשחק אלוהים זה מי שמכריח אנשים לשבת בבית על מחלה שתוחלת חיי "קורבנותיה" הוא מעל 80. 

 

יש שקרים, שקרים גסים, וסטטיסטיקה.

 

לפני 7 דקות, khalil כתב:

למה? מה ההגיון מאחורי הטענה הזאת?

 

שאם אתה מחרטט, אז לפחות תעשה את זה במשהו שאתה מבין בו מספיק כדי לחרטט, או במשהו שהאחרים לא מבינים מספיק כדי להבין שאתה מחרטט.

 

אומרים לך, בדקו את האנשים הספציפיים שמתו מהקורונה בישראל, את מצבם הבריאותי, והממוצע שלהם זה צפי לכמעט 10 שנים, המחלה הזו קיצרה להם ב-10 שנים את תוחלת החיים בממוצע.

אז מה הקשר לתוחלת החיים שהיא ממוצע על קבוצת אנשים אחרת?!

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה זה משנה? המחלה פוגעת גם בתינוקות אבל לא הורגת אותם, קורונה היא עוד גורם מוות, וצריך להסתכל עליו כעל כל גורמי המוות האחרים.

פורסם (נערך)

אבל התפלגות אחוזי המוות שלה לא נורמלית על פני טווח הגילאים.

 

ולכן אתה או מחרטט או שאתה לא מבין למה השתמשת בנתון הלא נכון

 

אילו היא הייתה הורגת 0.5% בכל קשת טווחי הגילאים מילא.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...