Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רק מעדכן, כמו שצפיתי (בואו...זה לא היה חיזוי מסובך)
החברה שלי הודיעה (1000 עובדים בישראל) שאנחנו מצטרפים לשאר הענקיות ואנחנו עובדים מהבית עד אוגוסט 2021, נכון להיום

אגב - את השכירות שלי במרכז - אני כבר אחרי החגים אתחיל לחפש שוכרים שיחליפו אותנו, ואנחנו נחזור לשנה ליד ההורים וחוף הים :)

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
לפני 15 שעות, Transporter כתב:

מתחיל לשקול ברצינות לטוס מפה עד שיחזרו האירועים והמופעים

 

שמעתי שצפון איטליה מדהימה בעונה הזו.

 

לפני 15 שעות, Transporter כתב:

אתה לא הוכחת בשום מקום שאם לא היה סגר לא הייתה פגיעה

אני אומר שלא הייתה

וגם אם כן היא הייתה מזערית

אבל כשאתה רואה עסקים נסגרים אתה מחליט שזה בגלל שהם היו כושלים בלי קשר לקורונה אז מה זה משנה

 

אני הוכחתי מעל לספק סביר, שוודיה כדוגמה.

חוצמזה מי שיש לו רבע מוח מסתכל על הכלכלה הישראלית שתלויה הרבה על מסחר חוץ, ומבין שגם אם לא היה חולה קורונה אחד בישראל, אבל מדינות אירופה / ארה"ב / סין / יפן נפגעות, את הפגיעה ירגישו גם בכלכלה הישראלית.

התפיסה שלך היא בסדר, כל עוד זה אצל ילד שלא מבין כלום, היא מנותקת לחלוטין מהמציאות

 

לפני 6 שעות, Transporter כתב:

 

מתחת לזה יש עמידר

בדיוק אתמול ראיתי כלה כותבת בפייסבוק "כמה ראוי לשלם לדיג'יי היום בתקופת הקורונה"

אז אחת כתבה לה 1500

הסברתי לה שב 1500 דיג'יי לא מרוויח כי נשאר לו מזה רק 800 שקל

איפה דלק, עובד, בלאי, משהו ? נגיד הכל מסתכם ב 150 שקל

 

יצא לעבוד בשביל 650 שקל וניפח את ההכנסות ופגע במענק שלו ?

אז מה את בעצם גורמת לו לעשות ? לעבוד שחור כמו כל השבורים האלה שעובדים בוילות ?

 

עצוב מאוד שבינתיים זה לא מעניין את המדינה למרות כל הלחץ והתיעודים שאנחנו מביאים ומבקשים לעצור את השוק השחור הזה

 

מאחל לכל זוג כזה שיזומן לחקירה על הפרה במודע של חוק המזומן, שיקבלו קנס שילמד אותם שהדברים לא עובדים ככה וגם בתקופות כאלה צריך לשלם לאנשים את מה שמגיע להם ולא לסחוט אותם.

וגם אותם ספקים שעובדים במחירי נרקומנים.

 

***נמחקה שפה לא מקובלת***

לקוח מבחינתו רוצה לשלם כמה שפחות, מוכר רוצה שהלקוח ישלם כמה שיותר, זה הכלכלה.

עכשיו התחרות בין הלקוחות ובין המוכרים בשוק פתוח מייצרת איזון בנקודה מסוימת.

 

מפה ועד זימון לחקירה על חוק המזומן? מה הקשר בכלל? היא כתבה לך שהיא רוצה ב-1500 בלי חשבונית? אם אתה מוציא חשבונית איפה שוק שחור?

אבל בוא, ההבנה שלך בכלכלה עוד נמצאת כמה קומות מתחתיי, ואני מודה שאני לא משהו בכלכלה, אתה פשוט עמידר בכלכלה אבל מתעקש להתווכח על נושאים כלכליים.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בוודאי:

הקורונה משתוללת.

אין תמותה המונית אבל עוד רגע תהייה.

טנספורטר חוגג.

קורולה זנח את האקסלים.

צ׳מגיא עבר צד והשתגע.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 דקות, gadik6 כתב:

 

ב-3 משפטים:

 

חכה שבועיים

לא מעניין אותי

ביטוח לאומי

ביטוח לאומי זה פאסה, הגענו לעמידר כבר.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

אני צריך את פירמידת העוני.

איבדתי כבר את הכיוון,מה נמצא מתחת למה,ומה השלב הבא?

ביטוח לאומי,עמידר,אוהל בים המלח...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אוהל בים המלח זה רמה אחת מעל כל המלונות שם חוץ מאחד, אז זה כנראה הרבה מעל ביטוח לאומי ועמידר. כרגע עמידר מוביל במדד העוני.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 שעה, Legend כתב:

אחרי 1000 עמודים, יש מישהו שמוכן לסכם?

 

המצב סבבה. אנשים לא עובדים ומקבלים כסף מביטוח לאומי. עולים חדשים מגיעים ומקבלים ישר כסף מהסוכנות.

 

בקיצור, אלא שעובדים ימשיכו לפרנס את אלה שלא עובדים.

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 שעות, יבגניפ כתב:

בוודאי:

הקורונה משתוללת.

אין תמותה המונית אבל עוד רגע תהייה.

טנספורטר חוגג.

קורולה זנח את האקסלים.

צ׳מגיא עבר צד והשתגע.

 

לפני 2 שעות, lm007 כתב:

האם קורולה כבר עשה סימולציה לראות מתי מספר התגובות פה יעבור את הגיבוב?

 

מכירים את הפתגם "אין סכין מתחדדת אלא בירך של חברתה" 

אז הכל התחיל מאז שצ׳מגיא עבר צד,  ואז בכלל הוא יצא לגמרי מהמשחק. 

וזהו... מאז כבר אין טעם לעדכן אקסלים אם מספרים של הקורונה כי זה לא רלוונטי לכלום.

 

עכשיו כולם משחקים בקקי ..  עושים לגמזו כיפה אדומה ונותנים לקשישים למות רק בגלל משחקי אגו ופוליטיקה. 

כל מה שעושים עכשיו זה מחכים שתהיה לגיטמציה מצד הציבור לסגר ברמה כלשהי, מחכים שגמזו ישבר ויודיע שצריך סגר.

הוא בדרך אבל מסרב לקרוא לזה סגר, הוא רק מדבר על העמקת המגבלות במקום להגיד סגר וזהו. 

 

בנוסף פתאום יש פריחה בביקוש לפרוייקטים חדשים ולכן אני קצת יותר עסוק בניהול הפרוייקטים והכנת אקסלים עם תקציבים ולא תמותה של אנשים.

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 18 שעות, Transporter כתב:

אתה רואה את הדברים לא נכון

היו המון טיפשים שקנו דירה בלי שהיה להם אפילו 100,000 שקל ביד

השיגו מפה ומשם ובסוף קנו

בידיעה שהם לוקחים משכנתא של 900,000 ואין להם מושג מאיפה יביאו כסף למטבח מיזוג וכו'

 

עכשיו אם פתאום אם נכנסים לצרות

הם ימכרו את הדירה בכל מחיר, העיקר למכור

 

מצחיק שלאנשים כאן קשה להאמין שיש לא מעט אנשים שהסתבכו ולא יודעים איך לצאת מהבלאגן הזה

מה שמצחיק זה שאתה ממשיך להפגין חוסר ידע. אצל הרוב המוחלט של הזוכים הדירה בבניה, מה שאומר שתמורת קנס של 2% הם יכולים לבטל את העיסקה. למה הם לא עושים את זה? כי זה ויתור על כמה מאות אלפי שקלים רווח.

פורסם

בנתיים גמזו לומד את הביטוי  "דברים שרואים מכאן לא רואים משם"

מדווחים שזאת כבר פעם שלישית שהוא מציג את המצגת של הרמזור שלו לשרים,

ועוד פעם שולחים אותו הביתה להכין שיעורי בית.

עוד קצת וגם הוא ישבר ויפרוש 

 

image.thumb.png.23b71ed961c0dec03e2a08946b7204cb.png

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שינסה להוסיף אנימציות ואפקטים של קולות בפאוורפוינט למצגות, אולי זה יעזור לו עם הסתומים האלה.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...