Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

אם כתוב באתר מי אני בכלל
עורך האתר בטח מפיק על
תארגן לי את את הטלפון שלו נשמע קצת טיפים אולי נצליח בתחום יום אחד

הנתונים באתר מתבססים על סקר והתאמות סטטיסטיות, שזה אומר שאתה והסביבה שלך לא מייצגים בצורה טובה את האוכלוסיה בארץ.

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

 

כנ"ל

מזל שפותחים מעטפות רק יומיים אחרי

הוא לא קמצן,בשבילו האירוע שלך לא שווה לו יותר מ400 שקל.

 

 

מזל שאין לנו אותם חברים

לא מפתיע שכמה מהאנשים שמגיבים כאן חושבים שהאירועים שתארתי פה הם רק לאנשים שגרים בסביון

עושה רושם שיש כאן אנשים שנמצאים בסביבה שעושה הכל כדי לתת את האירוע הכי דל שיש

אם היה אפשר להגיש אוכל בחד"פ כדי להוזיל אתה מחיר של המנה אולי היו עושים גם את זה

 

שלא תבין לא נכון אף אחד לא אוהב לשלם הרבה בשום מקום

אבל גם לזה יש גבול

כנראה יש קליקות של אנשים שמרגישים שאם הם שמו קצת יותר מ 300 שקל אז בעל האירוע דפק אותם

אני לא מכיר אנשים כאלה

לפני 6 דקות, BarryG כתב:

הנתונים באתר מתבססים על סקר והתאמות סטטיסטיות, שזה אומר שאתה והסביבה שלך לא מייצגים בצורה טובה את האוכלוסיה בארץ.

 

תסדר לי פגישה עם בעל האתר

נשמע מקושר משהו

אולי יזרוק לי קצת עבודה אחרי הקורונה שאנשים יכירו אותי

פורסם
לפני 11 דקות, BarryG כתב:

הנתונים באתר מתבססים על סקר והתאמות סטטיסטיות

לבנאדם אין מושג מה פירוש המושגים האלו בפועל ולמה זה אמור להיות משמעותי יותר מהסביבה המקיפה המיידית שלו, ממליץ לוותר ברגע זה לפני שנבלה עוד 200 עמודים בטחינת אותו נושא.

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, vladclar כתב:

אני לא מבין את הדבר הזה -
כאשר התחתנתי ( לפני יותר מ 20 שנה ) חצי מהאורחים הביאו בכלל מתנות וחצי מעטפה. חלק מהמתנות שירתו אותנו שנים, חלק ממשיכים לשרת.
שמחנו על כל אורח שהגיע לשמוח איתנו. לא ניהלנו חשבונאות : מי הביא כמה, לא תייגנו אף אורח ( קמצן / נדיב ), כמובן לא הרווחנו מהאירוע ( לא ביקשנו עזרה מההורים ).
מבחינתי העולם הזה של חתונות וכסף ( במידה וטרנספורטר מייצג אותו ) הפך לדבר מגעיל שאין כדוגמתו, הכי רחוק ממה שאני רוצה להיות. אני לא חושב שאני רוצה להיות במעגל חברים כזה בו מזמינים אותי לחתונה בכוונה שאכסה את ההוצאות + תוספת.
אני לא רוצה להזמין אנשים לאירוע שלי בתקווה שכל זוג יביא 1000₪ ומי שלא - קמצן.
אני לא רוצה שאנשים ירגישו שקיבלו קנס שווה למעבר ברמזור אדום, בטח לא יפריע לי שיביאו 500₪ לזוג, גם כאשר מנה עולה 350₪ לאדם.

 

כשסבתא שלי התחתנה ברבנות היא אמרה תודה אם בכלל אמרו לה מזל טוב

גם לאבא שלי בגיל 30 לא היה טלפון נייד וגישה לפורומים, אני חושב שכולנו מגזימים עם זה שאנחנו כאן בכלל

מה זה מעניין מה היה לפני 20 שנה?

החיים הולכים קדימה וזה נכון לגביכל דבר לא רק לגבי חיסונים לקורונה וטילים שיכולים לחסל בנאדם מקצה אחד לשני של העולם

יש לי חדשות בשבילך, כל אחד רושם בדיוק מה כולם הביאו לו וזה בדיוק מה שהוא נותן בחזרה

אם אתה חושב שתתן למישהו 400 שקל לזוג והוא יבוא אלייך זוג ויתן לך 2500 אתה חי בסרט

כן יושבים אצלי אנשים במשרד בגמר חשבון ואומרים לי בפירוש  היו אנשים שבכלל לא הזמנו לשבת חתן אחרי שראינו את המתנות שלהם

כולנו מסתכלים על מה מביאים. פשוט לא כולנו מודים בזה. אנשים זוכרים כמה שנים קדימה מה כל אחד הביא להם

חוץ ממך כמובן

 

 

ד"א אנשים שמכבדים אחד את השני לא רואים בזה קנס

אני לא נשוי ולא בכיוון להתחתן ושם לחברים מתנות של 4 ספרות ולא רואה בזה קנס, בדיוק כמו שאותו חבר מזמין אותי לעל האש ואני מביא יין שאני שותה בבית ולא יין לבישול ב 19.90 מרמי לוי, ומביא נתח איכותי ולא  אנטריקוט מעובד כי זה המגש הכי זול שמצאתי בקפואים

הכל עניין של כמה אתה רוצה לכבד את הבנאדם או לעשות ממנו צחוק.

 

אם אני חושב שזה קנס, כנראה הבנאדם לא מספיק חשוב לי ואין טעם ללכת בכלל 

 

לפני 5 דקות, Pika007 כתב:

לבנאדם אין מושג מה פירוש המושגים האלו בפועל ולמה זה אמור להיות משמעותי יותר מהסביבה המקיפה המיידית שלו, ממליץ לוותר ברגע זה לפני שנבלה עוד 200 עמודים בטחינת אותו נושא.

 

כרגיל כמו בעוד כמה נושאים שדברת פה שטויות ועשית צחוק מעצמך

אתה שופך פה ערימה של שטויות שאין לך מושג בהם ומנסה לדבר בבטחון כאילו אתה מבין מה אתה כותב.

העסק שלי מוציא קרוב ל 600 אירועים בשנה

אני בעצמי מוזמן להמון אירועים ויודע כמה שמים

מה הנסיון שלך? מאיפה הסטטיסטיקה ? מ 4 חתונות שאתה הולך בשנה ושם 250 שקל בצק דחוי ?

זה שאתה בוחר להיות בצד שחושב שחבר שלו מתעשר על חשבונו ובגלל זה שם לו 200 שקל זאת בחירה שלך,

אתה הבעיה כאן לא אני

 

רוב האנשים שמים לחברים שלהם מתנות שיכבדו אותם ואת החבר, גם אם הוא התחתן באולם של 150 שקל מנה

כבוד מינימלי לבנאדם שאתה קורא לו חבר

אם אתה רואה בזה קנס פשוט אל תלך.

אני אפילו לא עונה להזמנות של אנשים שלא מעניינים אותי. לא  חבר שלי אין מה ללכת נקודה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

כרגיל כמו בעוד כמה נושאים שדברת פה שטויות ועשית צחוק מעצמך

אין לך מושג בשום דבר.

העסק שלי מוציא קרוב ל 600 אירועים בשנה

אני בעצמי מוזמן להמון אירועים ויודע כמה שמים

זה שאתה בוחר להיות בצד שחושב שחבר שלו מתעשר על חשבונו ובגלל זה שם לו 200 שקל זאת בחירה שלך,

אתה הבעיה כאן לא אני

 

אני יודע שאין לך את היכולת שדרושה כדי להבין את זה, אבל הרגע הוכחת בדיוק את מה שכתבתי.

אחכה לעמוד 1467, אולי יפול האסימון. (ואני הכי אוהב את ההנחות מרחיקות הלכת לגבי אנשים אחרים, הכיס שלהם, החיים האישיים שלהם, וכמה חשוב לך לשלוף את השלונג הוירטואלי שלך ולוודא שאנשים יבינו שהוא ללא ספק גדול יותר. בהחלט יש לזה ערך עליון.)

עריכה אחרונה על ידי Pika007
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Pika007 כתב:

 

אני יודע שאין לך את היכולת שדרושה כדי להבין את זה, אבל הרגע הוכחת בדיוק את מה שכתבתי.

אחכה לעמוד 1467, אולי יפול האסימון. (ואני הכי אוהב את ההנחות מרחיקות הלכת לגבי אנשים אחרים, הכיס שלהם, החיים האישיים שלהם, וכמה חשוב לך לשלוף את השלונג הוירטואלי שלך ולוודא שאנשים יבינו שהוא ללא ספק גדול יותר. בהחלט יש לזה ערך עליון.)

 

אין שום קשר לכיס

לא צריך להיות טייקון כדי לתת 600 שח במקום 300

סביר שרוב האנשים שמגיבים כאן הם לא אנשים שהולכים ל 30-40 אירועים בשנה שזה גומר להם את הכסף

וסביר שאף אחד כאן לא נמצא על סף פשיטת רגל

דברנו על הכלל ולא על בנאדם שבדיוק התגרש ואישתו לקחה לו את כל מה שיש לו ואין לו שקל על התחת.

הבנאדם הממוצע יכול להרשות לעצמו לשים 500-600 במקום 300

אתה בוחר לשים את המינימום שבמינימום, אתה הבעיה כאן, לא אני

 

אני לא צריך לעשות עלייך רושם אתה לא מעניין אותי

אם הייתי רוצה לעשות רושם הייתי מעלה כאן עמודים שלמים של עבודות שלי שתבין עם מי אתה מדבר

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

שתבין עם מי אתה מדבר

 

זה פשוט היסטרי, אני כותב פוסט ואתה מיד אחרי זה דואג להוכיח בצורה מושלמת בדיוק את הכתוב בו.

בוא נעצור פה, למרות ש 2 זה לא ממש רצף- אני בספק שאצליח לשלוף 3/3.

פורסם

אם הייתי רוצה לעשות רושם הייתי מעלה כאן עמודים שלמים של עבודות שלי שתבין עם מי אתה מדבר

תשמע, תראה…
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, Pika007 כתב:

 

זה פשוט היסטרי, אני כותב פוסט ואתה מיד אחרי זה דואג להוכיח בצורה מושלמת בדיוק את הכתוב בו.

בוא נעצור פה, למרות ש 2 זה לא ממש רצף- אני בספק שאצליח לשלוף 3/3.

 

פעם היה פה דיון על טיפים למלצרים

היו כאלה שחשבו שלמלצר בכלל לא מגיע טיפ רק אם הוא הפגין יכולות על טבעיות

ופספסו את הנקודה שמגיע למלצר טיפ כי זה המשכורת שלו והוא עובד 10 שעות ביום בשביל השקלים הבודדים האלה

אז אני מסכים איתך באמת אין לי יכולת להבין

אנחנו בטוח אנשים שונים שמכירים אנשים שונים

 

שוב הוכחת לנו כמה ידע יש לך מכל ה 4 אירועים שהיית בשנה האחרונה

סביר להניח שאתה מכיר קצת יותר אנשים ממני אז אתה גם מוזמן ליותר אירועים אז מי אני בכלל שאתווכח 

Just now, Blaz00r כתב:


תשמע, תראה…

 

מוזמן לבדוק אותי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

  

לפני 1 דקה, David32 כתב:

פיקה, גלידה עלי. ככה אני, לארג' עם חברים.

אומייגאד זה איזה חצי מהקצבה שלי. תבורך.

 

  

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

מילים

טוב.

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם
לפני 1 דקה, David32 כתב:

פיקה, גלידה עלי. ככה אני, לארג' עם חברים.

 

מה ככה בחינם על חשבונך ?

איזה פראייר אתה 

תשמור את המטבעות עוד מעט יחזרו האירועים תשים את זה במתנה

לפני 1 דקה, Pika007 כתב:

טוב.

 

זה +- התגובה שלי  על כל הידע שהפגנת כאן בסאונד, בהפקת אירועים, בסכומי המתנות שנהוגים

אל תשכח להזמין אותי קצת לעשרות אירועים שאתה מוזמן

הרבה זמן לא הייתי באירוע נבוא נתעדכן דרכך

פורסם (נערך)

לקח כמה עמודים אבל עכשיו כמה אנשים קיבלו כאן תשובה מה זה קהל ביטוח לאומי

לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

938 עמודים לא טועים 🤓

 

אמרת שאתה מכיר אנשים שמכירים אותי לא ?

תשאל אותם מה היכולות שלי בתחום שלי וכמה מתחרים יש לי בכל מה שקשור לתוספות פירמיום

לא שזה בעיה לענות על זה אחרי שרואים כמה סרטונים שהעלתי לכאן אבל יאללה נזרום איתך

או חבר שלנו המקושר שמבין בסאונד, באירועים, בהפקה, בקורקינט

שיתן לנו קצת מידע

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...