Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, Gosser1860 כתב:

תראה, כתבת נכונה עובדתית אבל חצי שקר, אני כתבתי "נכונה" סה"כ מה שנקרא tomayto, tomahto.

אם עושים טריאג', אז כמו שכתבתי קודם אי אפשר לבצע השוואה נכונה (וזה בסדר שאין). סה"כ הערתי על הניסוח של @יבגניפ, שמופיע בין היתר בחדשות וברשתות החברתיות וכביכול מעיד על מגמה. אולי יש כזו, אולי אין כזו. 

 

מסכים איתך, אם כי ייתכן שעצם מיקוד הבדיקות נובע בעצמו ממגמה שאנחנו פשוט לא חשופים לנתונים שמעידים עליה.

אבל אין לי ידע או כלים לתמוך בזה, רק השערה.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

אתה מתעלם שהצעדים התרחשו שלושה חודשים אחרי שהתגלו מקרי ההדבקה הראשונים, אחרי חגיגות השנה החדשה ואחרי שהוירוס התפשט לכל עיר מרכזית בסין כאשר "הסגר" היה רק ב-Wuhan.  פתאום לפני חודש הפסיקו לזרום נתונים על הדבקות מסין. זה כאילו הוירוס עשה "פוף" באוויר ונעלם. עזוב זה לא עובד ככה במציאות. 

 

 

 

הצעדים התרחשו כחודש וחצי אחרי גילוי ההתפרצות (בדיעבד גילו שההתפרצות החלה מתישהו בתחילת דצמבר, בעוד שהסגר הוטל על כל המחוז ב-23 בינואר).

והנתונים "הפסיקו" לזרום כי מאות מיליונים שהו בהסגר למשך כחודש.

 

אתה יכול להמשיך לטחון תיאוריות קונספירציה עד מחר, רק שהנתונים מוכיחים אחרת, גם כשמסתכלים על מדינות אחרות.

 

פורסם (נערך)

אני לא טוחן שום תיאוריות קונספירציה אלא משתמש בקצת היגיון בריא.

 

ראשית, הוירוס התפרץ בנובמבר ורופאים שהתריעו על כך נזרקו לכלא. שנית, אתה ממשיך להתעלם באלגנטיות ממפת סין שהצגתי בפניך שמראה אדום על גבי שחור מקרי הדבקה בכל מחוז ומחוז בסין כולל בכל הערים הגדולות והחשובות שנחאי, בייג'ינג, שנזן, צ'ונקינג, גואנגזו ועוד ועוד. שלישית, סגר מוחלט היה רק במחוז הוביי בשאר המחוזות השלטונות טענו שכמעט ואין מקרים. הדבר היחיד שנתונים מוכיחים כשמסתכלים על מדינות אחרות היא שהסינים שיקרו באופן מוחלט לגבי מספר החולים והמתים מהוירוס.

 

נתונים הפסיקו לזרום כי השלטון שולט באופן אבסולוטי בכל מקורות המידע בסין ועושה micro-management לכל היבט בחיים של אזרחיו. במציאות כזאת לא בעיה לעוות נתונים ולטאטא עובדות לא נעימות מתחת לשטיח המפלגה הקומוניסטית בסין עושה את זה קרוב ל-70 שנה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

רוב הערים הגדולות בסין עברו למצב של "סגר" למשך מספר שבועות (אפילו ערים כמו שנחאי), כולל ביטול או צמצום משמעותי של תחבורה ציבורית, סגירה של מקומות בילוי, הגבלה על אירועים והנחייה לתושבים שלא לצאת מהבית, אלא אם זה מקרה חירום או לצורך רכישת מצרכים.

 

 

פורסם
לפני כשעה, vladclar כתב:

מחיר האיחור של שבועיים בבני ברק ,
ציטוט:
"מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, פרופסור רן סער, אמר היום (שלישי) כי על פי הערכה, 38% מתושבי בני ברק חולים - כ-75 אלף איש. מנכ"ל מכבי אמר את הדברים בוועדת הקורונה בכנסת, בראשות ח"כ עפר שלח. שלח, שנכח בוועדה, אמר כי "ראש הממשלה חייב להתנער מכל שיקול זר ולפעול מיידית, באופן מאסיבי וממוקד, לטיפול בבני ברק"

 

מה אגיד לך , הלוואי והוא צודק.

כי אם זה המצב , ויש רק 100 מונשמים בארץ, אז הכל טוב. 

38% כבר חולים .. תוך להם עוד שבוע ותקבל 100%.  

וסיימנו את הסיפור,  הרי אם יש כבר 75,000 חולים בארץ ואנחנו עם 100 מונשמים בלבד ו 36 מתים. 

אז זאת סתם שפעת.  

אני שמעתי רופא מתל המשומר מדבר ואומר ששליש מהבדיקות של בני ברק חיוביות , אבל בודקים רק מי שיש לו תסמינים.

אז הוא לא התכוון לשליש מהאוכלוסייה אלא לשליש מהבדיקות 

פורסם

^

קורולה הקדמת אותי,

בדיוק רציתי לכתוב שהלוואי והוא צודק ואחוז התמותה אפסי.

אגב מחקר חדש (מדעי, לא בלוגרים שצ'מגיא אוהב)

שהתפרסם היום מאריך שאחוז התמותה האמיתי הוא 0.66%

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.mako.co.il/health-illnesses-and-medicines/illnesses-the_novel_coronavirus/Article-3d00c23fb4a3171026.htm&ved=2ahUKEwjH4qrK68noAhXSUxUIHUn1C3QQFjABegQICBAH&usg=AOvVaw0jXDt5ToAketwpCa736Zbn&cshid=1585833945501

  • רעיון טוב! 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
לפני 2 שעות, gadik6 כתב:

 

בוא לא נערבב עגבניות עם תפוזים.

 

רוצה לדבר על צפיפות בערים גדולות?   בבקשה.

 

ווהאן - 1100 איש לק"מ

 

ניו יורק - 11000 איש לק"מ

 

מילאנו - 4400 איש לק"מ.

 

 

ושוב, גודל האוכלוסיה לא משנה בשלבים הראשוניים, מה שמשנה זה צפיפות האוכלוסיה, הגיל של האוכלוסיה והנורמות החברתיות, ובכל שלושת הפרמרטרים הללו איטליה, אותה הבאת כדוגמה, "נופלת" מסין (צפיפות גבוהה יותר, אוכלוסיה מבוגרת יותר ונורמות חברתיות שאינן מאפשרות "ריחוק" בשגרה).

 

2/3 מאוכלוסיית ווהאן (למעלה מ-6 מיליון תושבים) גרים בשטח של 900 קמ"ר, שבתוכו יש מחוזות שגרים בהם כמעט מיליון איש בצפיפות של 20,000 איש לקמ"ר. השטח הכולל של ווהאן הוא 8,500 קמ"ר, אבל כן, זה 1100 איש לקמ"ר כמו שהצפיפות אוכלוסין ברוסיה היא 8 איש לקמ"ר ולכן זה מאוד הגיוני שברוסיה יש רק 3,500 חולים ו-30 איש (פחות מישראל!) שנפטרו מהמחלה.

ברור שסין ורוסיה וצפון קוריאה ושאר המדינות הנאורות לא מדווחות על המספרים האמיתיים, למה להן? מה כבר יקרה, יכתבו עליהן טור דעה כועס בניו יורק טיימס?

פורסם

התחלנו מכך שסין מדינה "צפופה", משם עברנו לזה שצריך להסתכל רק על ערים גדולות, ועכשיו למעשה צריך להסתכל רק על אזורים שמתאימים לנו לסטטיסטיקה?

ממש לבחור את הנתונים בפינצטה.

 

אגב, בבני ברק הצפיפות היא 26000 איש לקמ"ר. ניצחתי?

 

ואני לא מתיימר לקבוע מה קורה ברוסיה, או בצפון קוריאה או בכל שאר מדינות העולם.

זה שלך (או לעוד "מומחים" כאן) ברור שבסין לא מדווחים את הנתונים האמיתיים זה יפה, רק שבינתיים זה לא מגובה על ידי נתונים בשטח.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, איצי בר כתב:

^

קורולה הקדמת אותי,

בדיוק רציתי לכתוב שהלוואי והוא צודק ואחוז התמותה אפסי.

אגב מחקר חדש (מדעי, לא בלוגרים שצ'מגיא אוהב)

שהתפרסם היום מאריך שאחוז התמותה האמיתי הוא 0.66%

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.mako.co.il/health-illnesses-and-medicines/illnesses-the_novel_coronavirus/Article-3d00c23fb4a3171026.htm&ved=2ahUKEwjH4qrK68noAhXSUxUIHUn1C3QQFjABegQICBAH&usg=AOvVaw0jXDt5ToAketwpCa736Zbn&cshid=1585833945501

 

א. אחוז תמותה אמיתי נדע רק בסיום המגפה (בטח לא על סמך מחקר שמתבסס על נתונים פייק ניוז מסין)

ב. בהנחה והאחוז התמותה נכון (הוא לא) מדובר במחלה משמעותית יותר מסוכנת משפעת עונתית

ג. האובססיה סביב אחוז תמותה מרתק אותי. זה מה שעושה לכם חמים ונעים בלב? סבבה אני מקבל את הטענה רק 0.66% מתים. So? הוירוס מספיק אלים בשביל לרסק מערכת בריאות בכל מדינה מערבית בעולם. 

לפני 26 דקות, gadik6 כתב:

התחלנו מכך שסין מדינה "צפופה", משם עברנו לזה שצריך להסתכל רק על ערים גדולות, ועכשיו למעשה צריך להסתכל רק על אזורים שמתאימים לנו לסטטיסטיקה?

 

מבחינתי נתונים שיוצאים מסין הם ברמה של "פח זבל". רוצה תאמין. אני לא מאמין. אני מאמין למעשים, לא למילים. הדרך בה השלטונות בסין הגיבו לוירוס, האגרסיביות, השתקה, העלמה של אנשים שהוציאו תמונות/סרטונים, חיסול של רופא שהדליף את התפרצות המגפה (בוא סיכוי שבן 33 מת מהוירוס די שואף לאפס) מראה שא' הוירוס היה הרבה יותר נפוץ ואלים ממה שהם מכרו לעולם וב' הסיכוי שהם הצליחו להדביר אותו במדינה עם 1.4 מיליארד בני אדם בשטח של מזרח ומערב אירופה יחד די אפסי בהתחשב בכמות הערים הנגועות ודפוסי התנהגות של סינים. (אני טיילתי הרבה בסין)

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 27 דקות, gadik6 כתב:

זה שלך (או לעוד "מומחים" כאן) ברור שבסין לא מדווחים את הנתונים האמיתיים זה יפה, רק שבינתיים זה לא מגובה על ידי נתונים בשטח.

שמע, לי זה ממש לא ברור, אבל זה מה שטוענים גופי המודיעין באמריקה.

הלינק הוא מפוקס אבל זה הופיע אצל אחרים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

א. אחוז תמותה אמיתי נדע רק בסיום המגפה (בטח לא על סמך מחקר שמתבסס על נתונים פייק ניוז מסין)

ב. בהנחה והאחוז התמותה נכון (הוא לא) מדובר במחלה משמעותית יותר מסוכנת משפעת עונתית

ג. האובססיה סביב אחוז תמותה מרתק אותי. זה מה שעושה לכם חמים ונעים בלב? סבבה אני מקבל את הטענה רק 0.66% מתים. So? הוירוס מספיק אלים בשביל לרסק מערכת בריאות בכל מדינה מערבית בעולם. 

 

מצטער שנתונים אופטימיים מבאסים אותך,

באמת לא רוצה להוריד לך מהמצב רוח אבל אולי יש כאלה שכן מתעודדים.

 

1. מחקר מדעי מבוסס = פייק ניוז.

 

2. אמת.   אבל הרבה פחות מסוכנת ממה שאתה חושב.

 

3. זה מאוד עושה נעים בלב,  בגלל

  א. כי הרבה פחות אנשים ימותו..  וזה סיבה מספקת לדעתי.

  ב. כי מספיקים הרבה פחות מכונות הנשמה בשביל להשתלט על המצב.

  ג. כיון שמס' החולים הסופי עד לחיסון עדר נמוך,

וזה אומר שאפשר בארץ  תוך כמה חודשים להדביק את כל האוכלוסיה

ולהתמודד בכל רגע נתון עם כמות חולים ומכונות הנשמה - שווים.

 

בכלל אני לא מסכים עם "מרסקת את מערכת הבריאות בכל מדינה מערבית",

יש עוד כמה מח' חוץ מטיפול נמרץ והנשמה,

ובתי חולים ורופאים מטפלים וימשיכו לטפל בהרבה בעיות נוספות גם אם הבעיה הזו ספציפית לא בשליטה.

 

אולי זה חלק מהסרט שאנשים מריצים בראש,

כאילו ממחר בתי חולים מתפוצצים כמו מגדלי התאומים,

רופאים מדביקים חולים וההיפך,

תרופות מעבירות מחלות וחיסונים גורמים לאוטיזים...

יאלה בלאגן, סוף העולם.

 

עריכה אחרונה על ידי איצי בר
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם (נערך)

מצטער שאני מנפץ את הבועה/מנגנון הדחקה שבנית. 

 

1.  מחקר מדעי מבוסס על נתונים סינים = פייק ניוז 

 

2. נתונים סינים

 

3. נתונים סינים

 

בתי חולים מרוסקים זו מציאות שמתרחשת כרגע בכל מדינות מערב אירופה. שוב, מצטער על ניפוץ הבועה. 

 באיטליה/ספרד/צרפת עוד שנייה חופרים בורות עם בולדוזרים וזורקים לשם גופות ואתם קונים את הבולשיט שמכרה לכם המפלגה הקומוניסטית של סין. 

 

אם אתם לא רואים את המציאות מתפוצצת בפנים אין כבר מה להגיד. התעייפתי. 

 

Untitled.jpg.71146158cd4ef42174aa0c32b0bde32e.jpg

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני עם צ'מגיא, לא צריך להביא הוכחות כדי להבין שזה פשוט לא הגיוני בשום קנה מידה המספרים שסין הביאו.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

 

בתי חולים מרוסקים זו מציאות שמתרחשת כרגע בכל מדינות מערב אירופה. שוב, מצטער על ניפוץ הבועה. 

 באיטליה/ספרד/צרפת עוד שנייה חופרים בורות עם בולדוזרים וזורקים לשם גופות ואתם קונים את הבולשיט שמכרה לכם המפלגה הקומוניסטית של סין. 

 

אם אתם לא רואים את המציאות מתפוצצת בפנים אין כבר מה להגיד. התעייפתי. 

 

 

 

 

 

בתי חולים מרוסקים "בכל" מערב אירופה?

 

בגרמניה - לא.

באוסטריה - לא.

בשוויץ - לא.

בהולנד - לא.

 

להמשיך?

 

ובצרפת אף אחד לא חופר שום בורות.

 

אם תפסיק להפיץ פייק ניוז אולי תתייעף פחות.

×
×
  • תוכן חדש...