Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב אספנות עממי - האם יש לו עתיד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 30.7.2020 בשעה 12:15, farkash7 כתב:

כדי להחזיק את הרכב הזה 10 שנים היית צריך במינימום לשלם 1000 שקל בשנה אגרה ועוד 1200+- שקל בשנה ביטוח חובה.
בלי ג', בלי דלק, בלי מצבר, בלי כאב ראש של שני טסטים בשנה, בלי כלום אתה מגיע בקלות ל20K עלות של להחזיק את הרכב 10 שנים עד להגעת מעמד אספנות.

אז לקנות עכשיו וולוו אספנות כזו במצב טוב גם אם זה עולה לך 15K עדיין משתלם יותר.

 

יש לי בדיוק את הדילמה הזו עם הפג'ו שלי. כמה זמן יעבור עד שאני אשבר. מתי אני אקום בבוקר ואשאל את עצמי למה אני משלם עליה 200 שקל בחודש רק אגרות וביטוח.
נשארו לי 8 שנים למעמד אספנות. אני לא בטוח שאני לא אשבר לפני... ועוד לא דיברנו על תקלות שיכולות להביא את סף השבירה מהר יותר.  
הרבה פעמים כואב לי שהיא לא ישנה יותר, כי אני חושש מהרגע הזה.

 

  

 

pasparto תן לנו קדימון בבקשה על היפני הקטן. כן בטח תפתח שרשור, אבל טיזר קטן לא יזיק.

 

בתאריך 30.7.2020 בשעה 18:14, BEEKER כתב:

וואוו!

זה אופנוע ייחודי ששווה ת'רד משל עצמו.

 

 

אתה מעדכן עם תמונות, כן?

 

כשיגיע אעדכן בצורה מסודרת. הנה קדימון:

 

IMG-20200417-WA0111.jpg

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

לא כ"כ הבנתי את השאלה...

אם אתה שואל האם אני הבחור שיש לו 2 יחידות של  FZR1000-אז לא.

היה לי אחד שנמכר לחבר טוב.

כל השאר בחתימה.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

טוב, RGV היה קלאסיקה מודרנית כבר שלש שניות וחצי אחרי שהוא שווק..

אמנם אני איש של 4 גלגלים, אבל וואו, פספרטו, יש לך אורוות חלומות. אתה נותן להם בראש בימי מסלול?





'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

לדעתי, מי שאין לו ערך סנטימנטלי לרכב עממי בהגדרת אספנות יקנה אותו רק אם זה "משתלם לו" נניח למטרות למידה או טבילה ראשונה בתחום האספנות, 

בכדי שיהיה לו את הידע לרכב הבא - שכנראה יהיה עם ערך סנטימנטלי או לא עממי.

מבחינת עתיד של רכב עממי - לדעתי אין וגם לא היה לכזה רכב אף פעם עתיד.

הערך שלו יקבע אך ורק לפי ההסכמה שבין הקונה והמוכר.

אבל, ללא ספק לכל רכב יש קהל שישמח לראות אותו נוסע בכביש, וגם כאלה שישמחו לרכוש אותו אם יש בידם האפשרות.

לכן העתיד של רכב עממי תלוי במזל של האם תמצא בעתיד קונה מספיק משוגע בדיוק כמו המוכר.

פורסם
בתאריך 5.8.2020 בשעה 21:43, אסטון מרטין כתב:

pasparto

הSP2 שלך זה האחד שהוצע למכירה לפני כמה חודשים?

הייתה לך 911 שחורה לפני עשור?

יש אחד רישוי אפור למכירה, שלי רישוי צהוב(והיחידי בארץ שנוסע).

911 כחולה.

בתאריך 5.8.2020 בשעה 21:46, אליה כתב:

טוב, RGV היה קלאסיקה מודרנית כבר שלש שניות וחצי אחרי שהוא שווק..

אמנם אני איש של 4 גלגלים, אבל וואו, פספרטו, יש לך אורוות חלומות. אתה נותן להם בראש בימי מסלול?




 

תודה!

ימי מסלול מדי פעם. הכלים האלו עומדים יפה יפה מול כל החדשים עם הבקרות והכח המטורף.

IMG-20200302-WA0058.jpg

  • אהבתי 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...