Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב אספנות עממי - האם יש לו עתיד?


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש רכבי אספנות עם שוק חזק שאצלם יש סוג של "מחירון קשיח". כלומר אתה תקבל פחות או יותר מה ששמת על הרכב+- כסף לחמוצים.

יש רכבי אספנות עם שוק לא חזק ששם אתה צריך למצוא את הבנאדם הספציפי שרוצה בדיוק אוטו כזה ומוכן להשקיע את הסכום שאתה חושב שהוא הוגן.

הרכב שלך נמצא בקבוצה השניה אלי. יש מצב שתמצא קונה כזה אחרי חודש, ויש מצב שגם שנה לא תמצא מישהו שמעריך את ההשקעה שלך ברכב.
זה לא פג'ו ב4000 שקל, זה פג'ו עתיקה לא מדגם היי אנד ב25K...

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, guccii800 כתב:

לא מסכים, בתור אחד שמחזיק אופנוע לסופ"שים, ווספה והיה לי גם גולדווינג אספנות, כאשר היה מגיע סופ"ש ההתלבטות היתה בין הגולדווינג לאופנוע הרגיל, הכוח והמהירות תמיד ניצחו ואופנוע האספנות כמעט ולא יצא מהחניה עד שהבנתי שחבל עליו ואין טעם להחזיק אותו, הווספה  מרוקנת מנוזלים עומדת לתצוגה בסלון, כך שבסופו של דבר נשאר עם האופנוע עם עלות הביטוח בשמיים.

למה גולדווינג?

התניידתי על PX כשלא היה כסף לבטח או להחזיק שום דבר אחר, אם הייתה לי האפשרות הכלכלית בזמנו (ורישיון הנהיגה המתאים) עדיין הייתי מעדיף להתנייד על הגי'קסר אספנות על פני נגיד..

בנדיט 1200 "חדיש"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 2 שעות, EliC25 כתב:

רכב מסודר במצב נסיעה עם פחחות ומכניקה מושלמת צריך להמכר בהתאם להשקעה

הלוואי וזה היה ככה.

כשזה ברכבים עם מחיר נמוך יש מצב שתחזיר חלק מההשקעה, אבל כשהערך עולה וגם משקיעים בהתאם, הסיכוי מאוד נמוך.

כ"כ קל לייבא היום, שדבר ראשון שאנשים עושים כשהם רואים אספנות למכירה בישראל זה לפתוח אוטוסקאוט או כל לוח אחר ולהשוות כמה יעלה להם לייבא.

במרבית המקרים זה ייצא יותר זול.

הסוד שלי נמכרה בערך בחצי מההשקעה הכוללת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים, בהחלט מעניין. 

 

 

את רכב האספנות שלי קניתי בלי שום קטע סנטימטלי, אף פעם לא היה בסביבה שלי רכב כזה וגם בלי שאיכפתי לי מהערך שלו. 

 

קניתי משתי סיבות: להתעסק במכונאות, למרות שיש לי מעט מאוד זמן לזה ולהרגיש את מה שקשה לתאר במילים: כשהאוטו שלך שהיה נחשב פעם אוטו משפחתי גדול עומד בחניה ולא רואים אותו כי קיה פיקנטו שעומדת לידו גבוהה יותר ממנו, הוא מסתכל עליך עם פנסים מרובעים שלא דוהים בשמש גם אחרי 30-40 וזה עושה לך משהו טוב. 

 

בגדול, קצת חבל שאין הרבה אנשים שרוצים לשמר מכוניות עממיות פשוטות. בעיקר צריך לזה זמן ורצון. מבחינה כלכלית, זה יחסית זול מאוד.

 

הערך האספני, שלא קיים - לא מעניין. תקנה בזול, תשקיע כמה שתשקיע, תמכור באותו מחיר שקנית או קצת יותר או קצת פחות, לא תחזיר את ההשקעה וגם לא חצי ממנה. 

 

אבל זה נותן לך אפשרות ללמוד ולתנסות. אם אתה רוצה ללמוד לבצע טיפול מסויים, לא תרצה לנסות אותו על האוטו היומיומי שלך שהוא חדש ויקר, אבל באוטו שנת 89 שקנית בכמה אלפים, אתה יכול. גם לא איכפת לך אם הוא יעמוד שבועיים בהמתנה לחלק או לסיום הטיפול. 

 

זו הגישה שלי לעניין, יש עוד מישהו שרואה את זה ככה? 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, itaysamurai כתב:

הלוואי וזה היה ככה.

כשזה ברכבים עם מחיר נמוך יש מצב שתחזיר חלק מההשקעה, אבל כשהערך עולה וגם משקיעים בהתאם, הסיכוי מאוד נמוך.

כ"כ קל לייבא היום, שדבר ראשון שאנשים עושים כשהם רואים אספנות למכירה בישראל זה לפתוח אוטוסקאוט או כל לוח אחר ולהשוות כמה יעלה להם לייבא.

במרבית המקרים זה ייצא יותר זול.

הסוד שלי נמכרה בערך בחצי מההשקעה הכוללת.

פיג'ו כזו מתוקתקת נמכרת ב4-8 אלף יורו

לייבא לארץ יעלה מעל 50 אלף שקל

לפני 1 שעה, Buki כתב:

תודה לכל המגיבים, בהחלט מעניין. 

 

 

את רכב האספנות שלי קניתי בלי שום קטע סנטימטלי, אף פעם לא היה בסביבה שלי רכב כזה וגם בלי שאיכפתי לי מהערך שלו. 

 

קניתי משתי סיבות: להתעסק במכונאות, למרות שיש לי מעט מאוד זמן לזה ולהרגיש את מה שקשה לתאר במילים: כשהאוטו שלך שהיה נחשב פעם אוטו משפחתי גדול עומד בחניה ולא רואים אותו כי קיה פיקנטו שעומדת לידו גבוהה יותר ממנו, הוא מסתכל עליך עם פנסים מרובעים שלא דוהים בשמש גם אחרי 30-40 וזה עושה לך משהו טוב. 

 

בגדול, קצת חבל שאין הרבה אנשים שרוצים לשמר מכוניות עממיות פשוטות. בעיקר צריך לזה זמן ורצון. מבחינה כלכלית, זה יחסית זול מאוד.

 

הערך האספני, שלא קיים - לא מעניין. תקנה בזול, תשקיע כמה שתשקיע, תמכור באותו מחיר שקנית או קצת יותר או קצת פחות, לא תחזיר את ההשקעה וגם לא חצי ממנה. 

 

אבל זה נותן לך אפשרות ללמוד ולתנסות. אם אתה רוצה ללמוד לבצע טיפול מסויים, לא תרצה לנסות אותו על האוטו היומיומי שלך שהוא חדש ויקר, אבל באוטו שנת 89 שקנית בכמה אלפים, אתה יכול. גם לא איכפת לך אם הוא יעמוד שבועיים בהמתנה לחלק או לסיום הטיפול. 

 

זו הגישה שלי לעניין, יש עוד מישהו שרואה את זה ככה? 

 

 

 

 

 

זו בדיוק הסיבה שקניתי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, EliC25 כתב:

פיג'ו כזו מתוקתקת נמכרת ב4-8 אלף יורו

לייבא לארץ יעלה מעל 50 אלף שקל

וכמה כאלה ראית יורדות בנמל חיפה? 

אני משער שאפילו לא אחת.

אם כבר פוטנציאל - יש לזה פוטנציאל לייצוא. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאין אמריקאיות מעניינות לשיפוץ בארץ כמו קמרו, שוול, מוסטאנג, פלימוט בראקודה הייתי קונה אחת כזאת בטוח.

 

ברקודה משנת 70

74acb943ba5f3f5af5a7d97854c348aa.jpg

עריכה אחרונה על ידי dorban3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, discoTD5 כתב:

וכמה כאלה ראית יורדות בנמל חיפה? 

אני משער שאפילו לא אחת.

אם כבר פוטנציאל - יש לזה פוטנציאל לייצוא. 

כמה רכבים ראית מיוצאים מהארץ? אני באמת שואל, אין לי מושג... לא ידעתי שיש דרך בכלל לעשות את זה. האם הפרוצדורה באחריות הקונה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, EliC25 כתב:

כמה רכבים ראית מיוצאים מהארץ? אני באמת שואל, אין לי מושג... לא ידעתי שיש דרך בכלל לעשות את זה. האם הפרוצדורה באחריות הקונה?

יש דרך, נמכרו לחו"ל כמה רכב אספנות נדירים ברמה עולמית. כמה בדיוק אני לא יודע. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, dorban3 כתב:

חבל שאין אמריקאיות מעניינות לשיפוץ בארץ

 

מה מונע ממך לייבא? (בהנחה שהמחירים בארץ לא באמת זולים ממקבילים בייבוא)

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.7.2020 בשעה 15:01, Buki כתב:

 

את רכב האספנות שלי קניתי בלי שום קטע סנטימטלי, אף פעם לא היה בסביבה שלי רכב כזה וגם בלי שאיכפתי לי מהערך שלו. 

קניתי משתי סיבות: להתעסק במכונאות, למרות שיש לי מעט מאוד זמן לזה ולהרגיש את מה שקשה לתאר במילים: כשהאוטו שלך שהיה נחשב פעם אוטו משפחתי גדול עומד בחניה ולא רואים אותו כי קיה פיקנטו שעומדת לידו גבוהה יותר ממנו, הוא מסתכל עליך עם פנסים מרובעים שלא דוהים בשמש גם אחרי 30-40 וזה עושה לך משהו טוב. 

בגדול, קצת חבל שאין הרבה אנשים שרוצים לשמר מכוניות עממיות פשוטות. בעיקר צריך לזה זמן ורצון. מבחינה כלכלית, זה יחסית זול מאוד.

הערך האספני, שלא קיים - לא מעניין. תקנה בזול, תשקיע כמה שתשקיע, תמכור באותו מחיר שקנית או קצת יותר או קצת פחות, לא תחזיר את ההשקעה וגם לא חצי ממנה. 

אבל זה נותן לך אפשרות ללמוד ולתנסות. אם אתה רוצה ללמוד לבצע טיפול מסויים, לא תרצה לנסות אותו על האוטו היומיומי שלך שהוא חדש ויקר, אבל באוטו שנת 89 שקנית בכמה אלפים, אתה יכול. גם לא איכפת לך אם הוא יעמוד שבועיים בהמתנה לחלק או לסיום הטיפול. 

זו הגישה שלי לעניין, יש עוד מישהו שרואה את זה ככה? 

 

אני גם קניתי אוטוביאקני A112 משנת 1979 מחבר פורום כאן, זה היה הימור, וההימור צלח.

לא היה לי כסף להחזיק 2 רכבים והאוטוביאנקי הראתה אמינות מופתית ב5 שנים האחרונות שהיא איתי. מניעה בכל מזג אוויר, לא מתחממת בעליות של ים המלח-ירושלים.

עלתה 5000 שקלים.

קניתי מדריך היינס שלה ואני עובד עליה לפי יכולתי.

היא בחיים תודות למספר אנשים מופלאים בתלפיות ירושלים {מוסך על גלגלים \ טל מנחם \ אלי כהן ממוסך ליטל} שפשוט אוהבים את הרכב ועושים לי כיוונים ועבודות בשביל הכיף.

הנה אוטו עממי פשוט וזול לתחזוקה שגונב מבטים בכביש וללא סוף אנשים צופרים לי וצועקים מוכר מוכר.

נשארו פחות מ5 כאלו נוסעות ברחבי הארץ {מתחת לשנת 1980- עם רישוי 6 ספרות- בסך הכל יש 25 אוטוביאנקיים בארץ עם רישוי בר תוקף}

עריכה אחרונה על ידי eladns
  • מעניין 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי הרגע אחת מחוץ לבית שלי, שנת 81, מה הסיכוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1354 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...