Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב אספנות עממי - האם יש לו עתיד?


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתגעגע לe30 מודל 84 שהיתה לי, דגם 3 דלתות מנוע 1.8 עם הזרקה...

היה רכב מדהים שפשט לי את הרגל, היום אם היתה לי ההזדמנות אולי הייתי שוקל לשפץ אחת מההתחלה, יש פה גם ערך סנטימנטלי יחד עם רכב נחשב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לגבי רכבים אבל בעולם האופנועים כל אופנוע שהגיע ל"אספנות", אוטומטית מבוקש יותר בגלל ההבדל העצום במחיר הביטוח.

כמובן שיש אייקונים בעלי קהילה גדולה וביקוש גדול אבל רוב הכלים הם "סתם" כלים של 700$ בארה"ב, בארץ המחירים מתחילים ב25 לאופנוע אספנות כל שהוא במצב תקין.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מדוע מחזיקים מכונית אספנות - אם זה מסיבה של כיף לתחזק ולשמר - כל רכב ישן יוכל לענות על הצורך.

אם מדובר בלטפח תחושה של בעלות על משהו מיוחד, תכשיט נדיר או בעל סיפור טוב - אז כבר מעט מכוניות עונות על כך.

 

לפני 40-50 שנה, לא לכל אחד הייתה מכונית בארץ ואז יש כאלו שזוכרים בערגה את המכונית שחלמו עליה, או הראשונה (אלו בעיקר העממיות - פיאט 127 כדוגמא)

אבל הזמן חלף, ולהרבה יותר אנשים יש אפשרות לרכב. זה כבר לא כזה חלום גדול או מקרה מיוחד - ולכן כנראה אלו שפונים לאספנות פחות מחפשים מכוניות כאלו. והביקוש למכוניות מיוחדת גדול יותר.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעניין באמת למה אין להן ביקוש כידווקא העממיות האלה מקבלות יציאות נוסטלגיה ברמזור מנהגים מזדמנים.
מהנסיון שלי, מכיר את בעיקר מחיפושית ומפיאט 127.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסיף לדיון שאלה. (פעם חן פרחי היה פותח כל שנה תרד מזל טוב לרכבים שהשנה הפכו לאספנות דהיינו 30 שנה )

אז הגענו לשנת 2020, ז"א אנחנו בפתח שנות ה90 בהבט רכב אספנות (שוב לפי החוק בארץ).

מה הייתם מייבאים מהשנתון הנ"ל ארצה, ולמה?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, gucci3 כתב:

בתור אחד שאוסף רכבי אספנות יכול להגיד לך מהנסיון והראיה שלי, לא כל רכב שהגיע לגיל 30 ויכול להפוך לאספנות אוטומטית ערכו האספני עולה מבחינת ביקוש, נחשקות או מחיר

אשמח להתעניין אצלך האם שוה להשקיע 850 ש"ח על סוזוקי סוויפט משנת 1991 שמורה, ולמכור אותה עוד 5 שנים נניח לאספנות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם היא שמורה עם טסט ובמצב נסיעה היא לא תימכר ב850 ש"ח אלא אם מישהו עושה לך טובה. אתה יכול לקחת במחיר הזה ולמכור כבר מחר ביותר.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, AmitGo כתב:

מוסיף לדיון שאלה. (פעם חן פרחי היה פותח כל שנה תרד מזל טוב לרכבים שהשנה הפכו לאספנות דהיינו 30 שנה )

אז הגענו לשנת 2020, ז"א אנחנו בפתח שנות ה90 בהבט רכב אספנות (שוב לפי החוק בארץ).

מה הייתם מייבאים מהשנתון הנ"ל ארצה, ולמה?

לנציה דלתה אינטגרלה !!!!

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, המחליף כתב:

אשמח להתעניין אצלך האם שוה להשקיע 850 ש"ח על סוזוקי סוויפט משנת 1991 שמורה, ולמכור אותה עוד 5 שנים נניח לאספנות?

 

מזה בדיוק התחלתי את השירשור.

נגיד שסוויפט 1991 בעוד 5 שנים מקבילה לסוויפט 1986 כעת. 

תנסה לזכור מתי ראית סוויפט 1986 נוסעת עם רישי אספנות? אני חושב שראיתי פעם אחת, זה היה רכב במצב בינווני שרוב הסיכויים מישהו מחזיק המון שנים עוד מלפני שהיה אספנות.

 

רכב שעולה 850 ש"ח זה כנראה רכב לא במצב נסיעה ובלי טסט כמה שנים. בעוד 5 שנים הוא יהיה במצב יותר גרוע, יחליד, יהיה יותר קשה להחזיר אותו לכביש, ידרוש יותר השקעה. בספק שמישהו ישלם לך עליו יותר ממה ששילמת אתה כי שוב - זה לא רכב מיוחד או נחשק. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל בזה שרכב אספנות זאת לא השקעה (אולי להוציא את הרכבים הבודדים שעולים מליוני דולרים ) 

ההשקעה על תחזוקה של רכב אספנות , במיוחד אם נוסעים בו מדי פעם והוא לא שמור בקפסולה כמו הרכב של ויצמן במכון ויצמן היא גבוהה. 

 

לי למשל יש פורד מוסטנג 73, אני לא חושב שלעולם אני אצליח להוציא את ההשקעה שלי ברכב , 

אפילו לא בטוח שאוכל לקבל חצי מההשקעה. (לא שאני חושב למכור ) 

עם הזמן אתה מוצא את עצמך מחליף / משפץ / מתקן כמעט כל מערכת ברכב , 

החל ממושבים / ריפודים , חלקים מכאנים , פחחות , ועד אפילו המשאבה של השפריצר לוישרים. או מנעולים

 

העלות המצטברת היא גבוהה , אם אתה משפץ / מנסה להחזיק ברמה סבירה ומעלה 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, אסטון מרטין כתב:

לא יודע לגבי רכבים אבל בעולם האופנועים כל אופנוע שהגיע ל"אספנות", אוטומטית מבוקש יותר בגלל ההבדל העצום במחיר הביטוח.

כמובן שיש אייקונים בעלי קהילה גדולה וביקוש גדול אבל רוב הכלים הם "סתם" כלים של 700$ בארה"ב, בארץ המחירים מתחילים ב25 לאופנוע אספנות כל שהוא במצב תקין.

 

לא מסכים, בתור אחד שמחזיק אופנוע לסופ"שים, ווספה והיה לי גם גולדווינג אספנות, כאשר היה מגיע סופ"ש ההתלבטות היתה בין הגולדווינג לאופנוע הרגיל, הכוח והמהירות תמיד ניצחו ואופנוע האספנות כמעט ולא יצא מהחניה עד שהבנתי שחבל עליו ואין טעם להחזיק אותו, הווספה  מרוקנת מנוזלים עומדת לתצוגה בסלון, כך שבסופו של דבר נשאר עם האופנוע עם עלות הביטוח בשמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב שלך קצת שונה , היה לך גם אופנוע אספנות וגם אופנוע רגיל. 

 

מדובר על אנשים אשר יחזיקו רק אופנוע אחד,

ואז יעדיפו אופנוע בן 30 על אופנוע בן 20 בגלל ההנחה בביטוח. שבדו"ג תהיה משמעותית 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש עכשיו ב'יד 2' יש כמה מכוניות עממיות 'מעניינות':

1. מיצובישי גלאנט 1989 שמבקשים עבורה 9000 ש"ח

2. פיג'ו 505 מודל 1989 שמבקשים עבורה 13000 ש"ח

3. סובארו לאונה סטיישן מודל 90 שמבקשים עבורה 6500 ש"ח.

4. רנו 11 מודל 86 שמבקשים עבורה 25000 ש"ח

5. וולוו 240 מודל 85' שמבקשים עבורה 10,000 ש"ח

6. סובארו DL מודל 85' שמבקשים עבורה 14500 ש"ח

7. פיאסטה 82' שמבקשים עבורה 8000 ש"ח

8. אופל אסקונה 84' שמבקשים עבורה 10000 ש"ח

9. סובארו 88 קופה שמבקשים עבורה 15,000 ש"ח

 

עכשיו, מישהו חושב שאחת מהמכוניות האלה שווה את הסכום שמבקשים עבורה? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוויו של רכב אספנות נקבע על פי גודל השגעון של המשוגע שיקנה אותו...

 

  • רעיון טוב! 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1357 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...