Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Ron.P

סופרב ופאסאט נכשלות במבחן התחמקות ממכשול

Recommended Posts

האמת מפתיע,כנראה שהרכבים של היצרנים האלה {ברובם} טובים לנסיעה בקו ישר וחסר להם הערך המוסף של הדינמיות והתקשור בנהיגה שיש לרכבים אחרים.

 

המצטיינים במבחן מרצדס C CLASS ו פיגו 508.

 

מבחן התחמקות ממכשול: פולקסווגן פאסאט וסקודה סופרב נכשלו

עריכה אחרונה על ידי Ron.P

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ימות המשיח. יש היגוי יתר בוואגיות אבל אין בפיג'ו או במרצדס עם הנעה אחורית :roflmao:

  • מצחיק 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מענין, גם ה 308 השיגה ציון פנומנלי במבחן הזה אצל הספרדים, אולי הצרפתים משקיעים פחות בבקרת איכות ויותר בהינדוס נכון של השילדה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהצרפתים משקיעים הרבה בדינמיות של הרכב זה לא חדש.

 

מה שמעניין שסקודה/פולקסווגן כשלו ככה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג באוקטביה 2018 לפני כחצי שנה, הרכב מאיץ יפה בקו ישר אבל בחיי שלאחר שהתרגלתי לפוקוס פחדתי פחד מוות בכל עיקול, לצורך העניין בעליות לירושלים אחרי מוצא. עיקולים לא חדים בכלל במהירויות של 80-100 קמ"ש, פשוט זוועה. הרגיש לי כמו בפולו 96' הישנה שלי. בעצם הפולו היתה יותר יציבה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 לצערי אתה צודק, מתוך נסיון ארוך עם שתי אוקטביות האחת 14 השניה 17, האוטו הזה מתנהג חרא בסיבובים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוי ויי זמיר.


הצטרף עוד היום לחברי קארספורום הנלחמים בקורונה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הכתבה מדובר בדגמים הברידים. כנראה חלוקת המשקל שלהם תוכננה לא טוב. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתי כבר תבינו שזה 90% כיול של בקרת היציבות? ועוד כמה חכמולוגים שמקשקשים על איזה פחד באוקטביה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חפשו ביוטיוב  את אותו המבחן מלפני שנתיים, מלפני ארבע שנים, מלפני שש שנים, תגלו את אותה תוצאה בדיוק. 

צרפתיות תמיד יצאו ממנו על העליונה, ווגיות מעולם לא הצטיינו בו.

  • מעניין 1

יום טוב גם לך

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה אותי כנהג ממוצע המבחן הזה אמור לעניין או להיות בעל חשיבות כלשהי? שואל ברצינות.

כי אני בספק אם נהג אקראי ידע בכלל לתפעל תמרון שכזה.

עריכה אחרונה על ידי shachar187

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, shachar187 כתב:

אני בספק אם נהג אקראי ידע בכלל לתפעל תמרון שכזה.

 

מלא נהגים, כשהם נתקלים במכשול, ינסו לבצע את התמרון הזה באינסטינקט כך שאני חושב שזה מאוד רלוונטי. עד כמה נהגים יצליחו לצאת מתמרון כזה בשלום? תלוי בנהג, תלוי בתנאי הדרך, וכפי שהניסוי מראה - תלוי במכונית ותלוי במהירות.

 

בעקרון, לתמרון התחמקות במצבי חירום צריך לרוב להקדים בלימת חירום, ועדיף שגם התמרון עצמו יתבצע תוך כדי בלימת חירום (שאז התנהגות הרכב תהיה שונה לגמרי) אבל את זה צריך ללמוד באופן מקצועי כדי לעשות נכון.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפילו באיביזה האחרונה, דגם סופר מיני עם פוזה ספורטיבית הם לא הצליחו לייצר התנהגות טובה ובטוחה ולעבור את מבחן האייל בצורה משכנעת, בטח ביחס לקליאו ול 208 שעברו אותו בהצטיינות יתרה (גם בדור היוצא וגם בחדש), אז אני לא בדיוק מופתע שהבהמות האלו ועוד בגרסה היברידית נכשלות ככה. כנראה שוואגיות אכן לא מצטיינות באספקט הזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, shachar187 כתב:

עד כמה אותי כנהג ממוצע המבחן הזה אמור לעניין או להיות בעל חשיבות כלשהי? שואל ברצינות.

כי אני בספק אם נהג אקראי ידע בכלל לתפעל תמרון שכזה.

העניין הוא שאם נהג ממוצע יתקל במפגע בכביש {ולא חסר בכבישי ישראל} איך יתנהג הרכב במקרה כזה?,וקח בחשבון שבמבחן הם נהגים מקצועיים שהצליחו להשתלט על הרכב בסוף של דבר.

 

זה בכלל לא מעניין אם זה כיול של בקרת היציבות או שככה הם מכיילים/מכוונים את השלדות שלהם,מה יקרה במצב דומה בחיי יום יום?. 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכבים כאלה לא יצאו מהמפעל כשהם מסוכנים.

אם מיצובישי אטאגז לא גורמת לתאונות אז גם במקרה הזה הרכבים הללו לא יהיו מסוכנים.

כמה מאיתנו ינסו להיות כמו קרלוס סיינס בהתחמקות ממכשול? לא יודע, אל מעריך שהתגובה הראשונית תהיה בלימה חזקה וסטיה של ההגה תוך כדי בלימה.

 

נסעתי בכמה דורות של אוקטביות, איביזה, סופרב מהדור האחרון. כול עוד אתה נוסע כמו נהג ממוצע או מהר יותר הרכבים הללו בטוחים.

 

מי שרוצה להתגרזן כניראה שצריך לבחור ברכב אחר.


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...