Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר בעומס אחרי החלפת מצבר


Shmuelp3
שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 היי 
המערכת שלי ברכב מורכבת מ: 

יחידת ראש - דאבל דין פיוניר.
קומפוננט קדמי + אחורי - הרץ .
מגבר קומפוננטים - הרץ.
סאבוופר - הרץ.
מגבר לסאב - מגבר מדבקה NIPPON .

המערכת מותקנת ועובדת כמו שצריך ברכב מעל שנה וחצי.
השבוע החלפתי מצבר ומאז התחילו בעיות, מיד לאחר החלפת המצבר מידי כ3 שניות היה רעש של פיצוץ מכיוון הרמקולים, כשראיתי שזה לא מפסיק כיביתי את הרכב הורדתי את כל הgain במגברים ל0, הנעתי חזרה את הרכב והמערכת חזרה לעבוד, כשהגעתי לבית ניגשתי לכוון את המגברים מחדש ו-המגבר של הסאב לא נדלק, והמגבר של הקומפוננטים היה במצב safe . 
לאחר ניתוק המגבר של הסאב המגבר השני נדלק אבל על כיוונים מינימלים, ברגע שאני עובר את ה50 אחוז ווליום בדאבל דין המגבר קורס . 
ניסיתי גם מצב הפוך שרק המגבר של הסאב מחובר - אותה תוצאה . 
עברתי על כל הכבלים והפיוזים מהמצבר עד המגברים אין קצרים, אין חיבורים רופפים, פיוזים תקינים, לא מוצא שום דבר שיכול להצביע על המצב .. 
מתח קצה במגבר 13.4v . 

כמובן המצבר החדש תואם למצבר הקודם 

מה עוד יכולה להיות הבעיה ? 
תודה מראש ! 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הבעיה החלה עם החלפת המצבר,

אז צריך לבדוק את החיבורים של המצבר והאלטרנטור בתא המנוע מקדימה ('שלושת הגדולים').

 

לאחר מכן כדאי לבדוק את חיבורי המתח של המגברים.

 

יכול להיות שיש חיבור רופף/מנותק.

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, BEEKER כתב:

אם הבעיה החלה עם החלפת המצבר,

אז צריך לבדוק את החיבורים של המצבר והאלטרנטור בתא המנוע מקדימה ('שלושת הגדולים').

 

לאחר מכן כדאי לבדוק את חיבורי המתח של המגברים.

 

יכול להיות שיש חיבור רופף/מנותק.

זה הדבר הראשון שנבדק, חיבורים מהודקים שום דבר לא רופף 

כנל במגברים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון, בבדיקה חוזרת, כאשר המגבר נדלק המתח נופל מ14.4 ל4.7 , קורה ב2 המגברים, המדידה בוצעה כאשר מחובר למגבר מתח בלבד וכניסת remote. 

עכשיו המגבר של הרץ במצב הגנה קבוע והמגבר של nippon לא נדלק בכלל. 

הלכו המגברים או שיכול להיות שיש צרכן ברכב שמעמיס על המתח ויכול להיות שהמגבר לא מקבל את המתח לו הוא זקוק ? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

היי,

באמת נשמע סיפור מה שסיפרת פה, 

אך הייתי אומר שתלך שיבדקו לך תתקינות מצבר,

ואף נסה להחליף אותו, אולי הוא לא מוציא מתח כנדרש , שחשמלאי יבדוק אם ישלך בעיה במתח רציף? למה ירד ל4v? צריך להיות12-14 במצב עבודה.

מקווה שאין נזק להגברה (הפיוזים אמורים למנוע זאת).

בהצלחה.

= !It's Not just a 0~1-Signal, It's the Sound-Quality =

--HU-Alpine.W650~DSP-BIT1*[AMP: JL_Audio-E.4/300 @SP_JL_C5-650 &Hertz-165XL]

[(2X AMPS: JL-MONO_XD-600.1@ 2X SUBS: JL_10W3v3-(4]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.4.2020 בשעה 00:01, Shmuelp3 כתב:

זה הדבר הראשון שנבדק, חיבורים מהודקים שום דבר לא רופף 

כנל במגברים

אם מישהו מקצועי היה בדק את הרכב,

התקלה היתה נפתרת.

 

יכול להיות שזו בעיה של פיוז ולא מצבר.

מגבר יכול לפעול עם מנוע מונע,

גם אם המצבר לא בשיא חייו

 

-

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...