Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעגל תנועה שטוח (עם מעבר באמצע)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מתכוון לשטח הפרדה רחב? 

 

איפה הוא מתרחב, אתה יכול לסמן במפה? 

 

פשוט לא כ"כ מבין את השאלה.

 

 

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 24.4.2020 בשעה 20:50, Ooga כתב:

אתה בטוח בזה בוקי?

על פניו נראה ששיטחו אותו כדי ליצור איזשהו מעבר לכלי תחבורה באמצע. לא מכיר את הרקע או איפה זה כדי להסביר למה.

 

דרך אגב, כשאמרת "מעגל תנועה שטוח" חשבתי שהתכוונת למעגל תנועה אשר מסומן בצבע בלבד, בלי שום מעגל "פיסי".

יש כאלה באירופה.

 

גם בישראל יש, למשל כאן

הרוב מגיעים לשם וחושבים שזה סתם צומת T

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

@m3x7r3m3 זה מצחיק, באתי לרשום שזה לא מופיע בסטריט וויו ומעניין איך זה נראה בפועל, אבל אז עשיתי קצת זום אאוט, ראיתי מה יש מסביב והבנתי שאני מכיר את המקום היטב. כל הדרך שבנו שם די מוזרה, כולל המדרכה והשבילים (אם אני זוכר נכון).

אני זוכר שיש עוד מקום עם כיכר צבועה בצפון, לא זוכר איפה.

פורסם

לא נראה כזה אטרקציה בפועל והרוב בכלל מפספסים שזה מעגל תנועה, לגמרי מקום מוזר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני מכיר עוד סוג, יש את זה בצמתים עם שטח קטן.

 

 

במרכז המעגל יש משהו בנוי בקוטר 2-3 מטר כך שרואים שזה מעגל תנועה. 

 

מסביב לזה יש עוד מעגל סלול באספלט בקוטר יותר גדול, ומוגבה ביחס לכביש ב 5 ס"מ.

 

מכוניות פרטיות מקיפות את המעגל החיצוני ומשאיות ואוטבוסים, שעבורם אין מספיק מקום עולים עם זוג גלגלים על המעגל החיצוני המוגבה מעט.

 

 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, Buki כתב:

אתה מתכוון לשטח הפרדה רחב? 

 

איפה הוא מתרחב, אתה יכול לסמן במפה? 

 

פשוט לא כ"כ מבין את השאלה.

 

בתמונה הזאת ספציפית, לא רואים את ההתרחבות, אבל היא קורית כאשר מגיעים למחלף.

 

הנה תמונה אחרת מהכביש, בה השטח הפרדה צר יותר

 

 

55500540990100490325no.jpg

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

טוב, אז התשובה:

זה הכנה לנתיב שלישי.

סוללים בכוונה אי תנועה רחב כדי שבהמשך יהיה אפשר להוסיף נתיבים על חשבון האי התנועה מבלי לשנות את הקצוות (מפרצי יציאה, תשתיות).

בגלל זה בכביש 6 האי תנועה רחב, אבל נעשה צר מהמנהרה של מחלף בן שמן ועד מחלף קסם (איפה שיש 4 נתיבים לכיוון).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה ככה כמעט בכל כביש בינעירוני מהשנים האחרונות (והבאות), במידה ומתאפשר משאירים מקום לעוד נתיבים באמצע.

 

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא בכל כביש.

טבל בכביש 6 לדוגמא הפקיעו רוחב כביש לארבע נתיבים לכל כיוון + מסילת רכבת, למעט קטע קצר בו חוללו קברים.

בכל מחלף מהשלושים שנה (בערך) האחרונות מותירים רווחים ואפילו פירים לרכבת ועוד...

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
בתאריך 26.4.2020 בשעה 15:34, Buki כתב:

אני מכיר עוד סוג, יש את זה בצמתים עם שטח קטן.

 

 

במרכז המעגל יש משהו בנוי בקוטר 2-3 מטר כך שרואים שזה מעגל תנועה. 

 

מסביב לזה יש עוד מעגל סלול באספלט בקוטר יותר גדול, ומוגבה ביחס לכביש ב 5 ס"מ.

 

מכוניות פרטיות מקיפות את המעגל החיצוני ומשאיות ואוטבוסים, שעבורם אין מספיק מקום עולים עם זוג גלגלים על המעגל החיצוני המוגבה מעט.

 

 

באיזור שלי כמעט כל הכיכרות הן כאלה.

פורסם

או זה (צומת ליבריה - שבדיה בחיפה) בעבר היה שם רק סימון מצוייר, אחר כך הוסיפו את ההגבהה הקטנה הזו.

Capture1.JPG

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

העטרה (מה שנראה לכם כמדרכה מסביב לכיכר מיועדת לרכב כבד. אני באופן אישי נגד שימוש במשתלבות בה כי זה גורם לאנשים לחשוב שמדובר במדרכה או חניה, אני  גם נגד הסוג שבוקי העלה, צריכה להיות גינה, או מסלעה - לא ככה, זה מונע בלבול אצל מי שאין לו מושג מהחיים.

  • מעניין 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גישה מעשית. אבל מה לגבי הסתרת שדה הראיה על ידי המבנה המרכזי? רוב מעגלי התנועה בישראל קטנים, וחשוב לראות מה מתרחש בכניסות ובקטעים המרוחקים של המעגל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מסכים, מיותר ולא נכון בטיחותית (וגם גורם להעטת התנועה). לדעתי צריכים להכניס תקנה עם קוטר מינ' מסויים למבנה מעל גובה מסויים ממישור פני המעגל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...