Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

קניתי טלויזיה עם מערכת הפעלה ANDROID TV. (במידה ורלוונטי, טלוויזית סוני AG8)

לאור ביקורות לא טובות שראיתי בנושא, אני מבקש את חכמת ההמון לגבי צורת חיבור הטלויזיה לספק תוכן (במקרה המדובר - סטינג טיוי) :

 

האם מומלץ להשתמש באפליקציה שלהם או לחלופין, להשתמש בסטרימר שהם מספקים ? 

 

הערה : ראיתי ביקורות שליליות לגבי כל אחת מהאופציות הנ"ל, ולכן אני מבקש את חוות דעתכם (ואם יש לכם ניסיון בנושא - עוד יותר טוב)

פורסם

אם כבר יש לך את הטלויזיה, מה הבעיה להתקין את האפליקציה של סטינג ולבדוק איך היא עובדת?

בכל מקרה, אם אתה מתחבר לסטינג, אתה אמור לקבל את הסטרימר שלהם ללא תוספת תשלום.

 

אני מחובר לסטינג. בטלויזיה אחת עם הסטרימר שלהם ובשניה עם סטרימר שלי (שיומי).

אין הבדל גדול מבחינתי.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 3 שעות, פינדר כתב:

אם כבר יש לך את הטלויזיה, מה הבעיה להתקין את האפליקציה של סטינג ולבדוק איך היא עובדת?

בכל מקרה, אם אתה מתחבר לסטינג, אתה אמור לקבל את הסטרימר שלהם ללא תוספת תשלום.

 

אני מחובר לסטינג. בטלויזיה אחת עם הסטרימר שלהם ובשניה עם סטרימר שלי (שיומי).

אין הבדל גדול מבחינתי.

אתה מרוצה מהשירות מבחינת איכות שידור? זה עובד חלק או נתקע?

הסטרימרים מחוברים עם כבל רשת או אלחוטי?

 

תודה! 

פורסם

איכות השידור מספקת מבחינתי.

רוב הזמן אין תקיעות (זה גם תלוי ברוחב פס שיש לך, אני עם סיב של פרטנר).

הסטרימר שקיבלתי מהם, מחובר חוטי. מדי פעם נתקע (פעם בשבועיים שלוש) ודורש לנתק מהחשמל ולחבר שוב, אבל רוב הזמן בסדר.

הסטרימר של שיומי מחובר אלחוטי ורוב הזמן אין לי בעיות איתו.

  • רעיון טוב! 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

זאת הבעיה היחידה שלך

(SONY Android TV 7.0 (NOUGAT

גרסה די ישנה של אנדרואיד

אבל נטפליקס עובד בטלויזיה הזאת, נטפליקס הפסיקו לעבוד על טלויזיות בלי DRM

אייל

פורסם

סטינג רץ לי די טוב באנדרואיד טיוי  וגם יש אחלה תכנים אבל יש לו מגרעת מאוד מאוד מעצבנת והיא איטיות העברת ערוצים.

לוקח לממיר לפחות 10 שניות לטעון ערוץ כשאתה מעביר. מעיק מאוד מאוד.

פורסם

בדיוק היום קיבלתי את הסטרימר של שיומי שסטינג מספקים, הוא הגיע עם מתאם לכבל רשת.

הסטרימר מריץ נטפליקס אבל לא באיכות vision אז פה אני אשאר עם נטפליקס בטלוויזיה עצמה.

 

עד עכשיו השתמשתי בסטינג על סטרימר של אמאזון(על wifi).

נדמה לי שהאיכות שידור טובה יותר עם אמאזון, משהו חם ואדום מידי בצבעים עם שיומי.

 

במצבך הייתי נשאר עם האפליקציה על הטלוויזיה.

×
×
  • תוכן חדש...