Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500x, מישהו יכול לשפוך אור?


system_x
שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה שאלות, האם המנוע מולטיאייר זה אותו מנוע בעייתי שאחת לכמה זמן יש איזה בעיה עם המערכת מולטיאייר?

גיר רובוטי כפול מצמדים? אמין? בעייתי? כמה מחזיקים המצמדים? עוד מכלולים בעיתיים?

כמו כן האם יש פתחי מזגן מאחור?

נמכרת מתחת? מעל למחירון?

 

תודה לעונים.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

 

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע נמכרת מתחת למחירון, אחרי ששנתיים לפחות (אני עוקב)המחיר נשאר על 70 אלף ל 2015... הרכבים נשארים הרבה זמן בלוח יד 2,

אחרי חודשיים שלושה בלוח המחיר יורד מן הסתם. 

אין פתחי מזגן מאחור והקדמי מקרר מצוין, אינני יודע אך מרגישים מאחור, לא עברתי איתו קיץ וימים חמים. הוא לא ממהר לקרר את פנים הרכב

ולוקח לו מעט זמן... אבל לא משהו חריג לרעה, נותן לו ציון 8 (במוו X3 מקרר בדקה למשל...10). המנוע זמין מכלום ומזיז בזריזות את הרכב , הוא די

זריז ועוקף ביעילות כל שרק תרצה, הוא לא חזק במיוחד, אבל יעיל וזריז, במעלה הסלד מורגש חוסר אויר ומורגש שהוא מתקשה לנשום שם, אבל רוב

הזמן אתה נוהג עד 4000 סלד מבלי הצורך להתנייד מעבר לזה.

המנוע כמו בג'ולייטה  , רק עם המגדש הקטן יותר (המגדש GT1435 לא כמו של ה170 כס הגארט GT1446) . הגיר גם של הג'ולייטה ויכול לקבל התעללות והספקים

גבוהים יותר. החלפות של המצמדים, לרוב הממוצע הוא בסביבות 120 140 אלף קמ( יותר לכיוון 140) , אבל יש יוצאים מן הכלל, סה"כ הגיר אמין מאוד.

עובד חלק וברוב המקרים מרגיש כמו גיר אוטו רגיל, רק בעמידה הוא מרגיש כמו גיר רגיל שמחליק קצת בהתחלה, הוא מחבר מידית (ביציאה מהמקום)

את הרכב להילוך ואין לו השהיות כמו בהאודי פולקסוואגן או במוו X1 (עם הגיר הרובוטי שלהם). הרובוטי יעיל ועובד מצוין, אך איטי אם משווים אותו

ל DSG של הקונצרן הגרמני וקצת יותר מהיר מגיר אוטומטי רגיל אבל מקבל ציון מצוין אצלי.

המולטיאייר, תמיד עשה עניינים בגלל פיח והחליף את נשמתו מוקדם, בדרך כלל רצוי להחליף שמן בתדירות גבוהה יותר מהמומלץ (10אלף).

ואולי מנקי פיח ותוספים יעזרו... אבל היחידה עולה 2500-2600 שח נדמה לי ומחליפים אותה בשלמותה. ויש מקרים שהוא מתפגר כבר מוקדם

בהפתעה (כך הבנתי) .  הוא רכב קצת רועש ומקרקש בפנים ומציק, בנייה לא הכי מוקפדת, לא אופייני לרכב בשנת 2015.

בנסיעות מהירות הוא טוב, שקט עד 120 (אצלי יש גגון) ואם ישנן רוחות בחוץ, הוא קצת משייט באי נוחות מורגש .

הוא קופצני, ועסוק כל הזמן ולא נח לרגע (יש כאלה שלא יאהבו את הסגנון), אבל מפצה בכיף לנהיגה מאוד, היגוי ישיר מאוד ותגובה מהירה להפניית

ההגה והמרכב זז ... אחוז תזזית הייתי אומר. הרכב מעוצב פנימית וכיף לשהות בו ומרווח מקדימה....גבוה וחסכוני יחסית. אצלי בנסיעה

עירונית הוא עושה כרגע 9.5 לליטר, כאמור אני מהירות ממוצעת 18-23 קמש לפי מחשב הרכב.  לוח שעונים מפורט מאוד ואפשר להציג כל מני

תצורות ומידע לפי בקשתך אם תרצה עוד רשמים ושאלות, שאל תרשום אנסה לענות.

שלי 2016 פופ סטאר.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה המפורטת.

 

עשיתי קצת שיעורי בית מבחינת הלוחות, אכן נראה שהרכב לא הכי סחיר (יתרון ברכישה, חסרון במכירה). כרגע שוקל את זה, אשתי עפה עליו אבל מבחינת מרווח מחיה זה לא שדרוג מהייטי אולי אפילו ההפך הוא הנכון.

גג פנורמי שאני כ''כ אוהב כמעט ולא קיים בשוק היד 2. הדגם שהייתי מכוון אליו כמובן הוא פופ סטאר, גם כי הלאנג' יקר בהרבה וגם כי ג'אנט 18 כנראה לגמרי מיותר.

מבחענת מחירים ממה שיצא לי לראות ניתן למצוא אפילו ב 56 אש''ח עם נתונים טובים על הנייר (יד, ק''מ, ללא עבר ליסינג או השכרה).

 

ישנו לוח ad שמעתיק מודעות של יד 2 ואוגר אותם, הרבה מהמודעות שכבר התיישנו וירדו מיד 2 עדיין קיימות שם והפלא ופלא רלוונטיות.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

 

 

 

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד אוהב את הצורה של האוטו, עיצוב נקי, נעים מאוד לעין ומאוד ידידותי. קח בחשבון וכפי שכבר נכתב קודם, האוטו מאוד קשיח בנסיעה ( מבחינה זו עדיף אולי הדגם הבסיסי עם החישוקים הקטנים יותר, אפילו לשנמך בדגם היותר גבוה, מזכרון לא מחייב, עושה הבדל לא קטן ) צפוף למדי ולא בדיוק חופשי מרעשי רקע של חלקים משוחררים. ניגוד מוזר לבראבו שהיתה אצלנו במשפחה עד לפני כמה שנים, גם שילוב מצוין של יציבה טוב עם נוחות נסיעה מספקת פלוס, גם חופש מרעשים שמשום מה בג'יפון הזה די מככבים ( לפחות בשני אקסמפלרים עלייהם נהגתי ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, system_x כתב:

אשתי עפה עליו אבל מבחינת מרווח מחיה זה לא שדרוג מהייטי אולי אפילו ההפך הוא הנכון.

 

גם מבחינת איכות הנסיעה ואיכות הגימור הוא נופל מהייטי. הייטי מרגיש רכב מליגה גבוהה יותר מרב הבחינות (למעט נושא הביצועים)

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, האמת קשה לי עם הייטי גם בגלל ההעדר אבזור, צה עם כפתורי שליטה על המערכת שזה בסיסי היום בכל רכב קקמייקה, מה עם קרוז קונטרול? אבל הכי חסר זה כוח....
גם פיאט אם ארכוש אחת היא בטח תמצא עצמה מהר מאוד עם תוכנה.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש קרוז קונטרול, רק שהוא לא אדפטיבי. יש התראה על בלימת פתע מלפנים, יש אתראה וציפצוף אם ישנם רכבים בצדדים,

יש מערכת לסטייה מנטיב והחזרה , יש פתיחת דלתות ללא מפתח וישי מלא פיצרים ואפשרויות ללוח מחוונים לפי תפריט שאתה

רוצה ויש מלא אפשרויות של תפריטים... יש אפשרות לאינטרנט, רק צריך סים ותשלום חודשים ואפשר לראות הכל. וייז וכאלה.

גם אישתי עפה עליו משום מה, יש בו קסם, היא דווקא שנוהגת יום יום על X3 במוו, נתנה לו ציון גבוה ודי נוהגת ולוקחת אותו

גם כשלא צריך.

הוא לא ממש עגלה בלי תכנה, הוא זריז וזמין מאוד ולא מורגש מחסור בכוח. הוא הרבה יותר חזק מהייטי ויציאות מהמקום די

החלטיות ומידיות, אחר כך קצת מתמתן העניין .

אבל עם תכנה הוא הרבה יותר נמרץ וחזק... הרבה לוחמת הגה מפתיעה לרעה , אבל במצב הרגיל מתוך 3 מצבי נהיגה, התוספת

של התכנה אינה מורגשת , קצת יותר זמין , אבל במצב ספורט העסק נהייה חזק ומשמעותית יותר זמין ויותר מהיר bay far. 

הרכב אינו צפוף כלל לכל השואלים... גם לא מאחור ל2 מבוגרים וילד, הוא סביר פלוס לג'יפון עם בסיס גלגלים קצר.

אני די אוהב את הרכב בגדול הוא עונה על הצרכים העקריים שלי והוא די מעניין ומעוצב וגם כיפי לנהיגה בגדול.

אם נמצא בהרצליה, אתה מוזמן לנסיעה.

 

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה! מאמין שאנצל בעתיד את ההזמנה (ביום שאחרי הקורונה).

הדבר היחידי שיכול להיות דיל ברייקר זה אם שלושת הכסאות שיושבים כעת בייטי לא יכנסו שם.

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אני מקווה שהעניין יתקדם....

רציתי לראות אם מישהו מכיר את המרווח טיפולים של הרכבים.... מתי עושים טיימינג? מה העלות?

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפיאט עושים צפוף את הטיפולים לפי המומחים, כל 12 אלף לשמנים ומסננים לדעת המומחים (לא לדעת פיאט) , טיימינג עושים כל 5 שנים או 60 אלף נדמה לי (קיט

עולה 1300שח) הרכבה לפי שעת עבודה, לא כלכך יודע.

אורך המושב האחורי 124 סמ ויש עוד כמה סמ עד הדלתות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1425 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...