Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 24 דקות, zvit כתב:

ייבוא אישי הוא לא תמיד האופציה הזולה ביותר במיוחד שהרכב מגיע לא מארץ הייצור (כפי שכבר כתבתי קודם להביא את הרכב מבריטניה יקר בהרבה)

 

גם אין לי מושג מה המפרט של הרכב שזכית בו, ולא את המפרט של הרכב שהגיע לארץ כך שקשה לעשות השוואה.

 

מוסטנג GT עם רמת בינונית של תוספות עולה בארה"ב 38000 $ שהם כ-135500 ש"ח נוסיף 5000 ש"ח הובלה, נוסיף 160000 מיסים ונגיע לסביבות 300000 ש"ח.

 

משמעותית פחות מ-467000 ש"ח.

 

הבנתי, אז בגדול לא משנה מה, עלות המיסוי תהיה את עלות הרכב פלוס עוד אחוזים

בין אם זה לבד ובין אם זה דרך יבוא מקביל של חברה.

פורסם
לפני 1 שעה, MustangRooKie כתב:

 

כן.

אבל ההגרלה נעשתה בבריטניה.

 

המס בארץ הוא פרסונלי, כלומר אתה משלם על ההכנסות שלך לא משנה איפה הם נוצרו. 

אפילו אם טסת לקזינו בחו"ל , הרווחת שם 100,000 ש"ח , שתחזור איתם לארץ אתה אמור לשם עליהם 35%. 

 

תשאל את בר רפאלי.

פורסם
לפני 23 שעות, zvit כתב:

אכן

 

תודה רבה!

ולמיטב הבנתי, קראתי שלא ניתן לייבא רכב שעברו 24 חודשים ממועד ייצורו, משמע רכבים שנת 2015-16-17 לא ניתן לייבוא בשום צורה?

פורסם

אלא אם אתה תושב חוזר או עולה חדש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בתאריך 2.4.2020 בשעה 00:21, zvit כתב:

אלא אם אתה תושב חוזר או עולה חדש.

 

הבנתי, באסה.

האם אפשר לשחק עם זה? לצורך העניין דוד שלי גר בקנדה כבר 10 שנים, והוא בא לבקר כל כמה שנים לתקופה של חודש.

האם יש אפשרות שהוא יביא את הרכב ו"ימכור" לי אותו פה בארץ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני משער שאם תשלם מס על הפרס ככסף (40k) אז תשלם אותו אחוז מס על שווי הרכב (מה 46k).

בקיצור ובהתחשב בכל עלויות המס רק אם אתה באמת רוצה לרכוש רכב כזה שווה לך להתחיל לנסות ולחשוב עלויות של המהלך הזה. וגם אז ייתכן ששינוע אינה החלופה המיטבית.

איזו מן זכיה זו ברכב שהיא כוללת את עלויות השינוע של הרכב? נראה לי מוזר (אפילו שאתה משלם את המס)
אתה בטוח שזה המצב?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...