Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונאה או טעות בתשלומי ביט?


סולל הדרך
שימו לב! השרשור הזה בן 1492 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההורים שלי, אנשים מבודרים קיבלו הודעת SMS לפני יום עם קוד ו24 שעות אח"כ שהכסף הועבר90553399_221048675642592_1534772959401476096_n.thumb.jpg.175d54c34367f8a4813a06fa66976db8.jpg

אין להם חשבון ביט

שרות הלקוחות הוא רק בכוכבית כך שאני לא יכול להתקשר בשמם מחו"ל

הם ניסו להיתקשר אבל מבקשים מספר זהות וסיסמא... שאין להם

 

רמאות?

טעות?

איך בודקים?

 

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי שיבדקו את חשבונות האשראי שלהם היום ומחר. העברת ביט נעשית מכרטיס אשראי, ואם אכן בוצעה הונאה הם צריכים להודיע לחברת האשראי, לבטל את הכרטיס ולדרוש זיכוי.

 

דמי הכרטיס החודשיים כוללים ביטוח בדיוק למקרים האלה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם 3 כרטיסי אשראי שונים ובאף מוקד הם לא מצליחים להגיע לנציג קולי


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא יודעים לבדוק במרשתת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להם 3 כרטיסי אשראי.

 

צריך להכנס לחשבון באינטרנט, לראות היכן בוצעה התרמית, להקפיא\לבטל את הכרטיס הרלוונטי (דרך המחשב\אפליקציה) ואז לדבר עם חברת האשראי לגבי כרטיס חדש ולגבי זיכוי הכסף שנגנב. סה"כ מדובר בתהליך פשוט מאד (לצערי - מניסיון).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל העצות של להתקשר יעילות כמו כוסות רוח למת...
כי פשוט אי אפשר להגיע למענה אנושי!
לא בחברות כרטיסי האשראי, לא בבנק ובטח לא בביט ששרות הלקוחות שלהם פשוט שערוריה אחת גדולה.

נראה לי בכלל שהמענה הטלפוני בישראל הפך להיות אשליה אחת גדולה.

 

לפני שבוע ניסיתי להגיע לאבידות ומציאות בנתב"ג אחרי שהבת שלי שכחה את הלפטופ בשיקוף! (קורה...)
הייתי 75 דקות בהמתנה עד שהתייאשתי... איזה שרות פח!


בדיקת כ"א באינטרנט נראית תקינה, נמשיך לעקוב

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשך לעקוב אחר אתר חברות האשראי עוד מספר ימים, לפעמים החיובים מופיעים באיחור של יום - יומיים.

 

אם תגלה חיוב שגוי בטל את הכרטיס דרך האתר\אפליקציה, ואז נסה ליצור קשר טלפוני עם החברה. גם בימים כתיקונם צריך סבלנות, על אחת כמה וכמה בימים סגורים אלה. מצד שני, אם תבטל את הכרטיס יש סיכוי טוב שחברת האשראי תחזור עליך ביוזמתה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי לחץ.

קודם כל אפשר לבטל עסקה כ 14 יום מהחיוב
גם לפני הקורונה לא היה ניתן לדבר עם אדם בחברות האשראי
הערוץ הכי יעיל ומהיר לדבר איתם זה דרך הוואצאפ

לפי איך שזה נראה, מישהו בטעות נרשם עם מספר שגוי שדומה למספר שלכם, אז כך קיבלתם את ההודעה הראשונה.
לאחר מכן הוא ניסה לבצע עסקה וזה לא ממש הלך לו וכנראה הוא אישר את העסקה בדרך אחרת (שרות לקוחות או אפשרות אחרת) בטענה שהוא לא מקבל קוד אישור.
אחרי שאישרו לו את העסקה קיבלתם הודעה למספר השגוי שהוא נרשם איתו וזה מסביר את ההודעה השניה



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, gsi16v כתב:

בלי לחץ.

קודם כל אפשר לבטל עסקה כ 14 יום מהחיוב
גם לפני הקורונה לא היה ניתן לדבר עם אדם בחברות האשראי
הערוץ הכי יעיל ומהיר לדבר איתם זה דרך הוואצאפ

לפי איך שזה נראה, מישהו בטעות נרשם עם מספר שגוי שדומה למספר שלכם, אז כך קיבלתם את ההודעה הראשונה.
לאחר מכן הוא ניסה לבצע עסקה וזה לא ממש הלך לו וכנראה הוא אישר את העסקה בדרך אחרת (שרות לקוחות או אפשרות אחרת) בטענה שהוא לא מקבל קוד אישור.
אחרי שאישרו לו את העסקה קיבלתם הודעה למספר השגוי שהוא נרשם איתו וזה מסביר את ההודעה השניה



Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

גם לי נראה הכי הגיוני - טעות ברישום מס' של הנייד.

גם אני מקבל (אמנם זו פלטפורמה אחרת) SMS-ים בנושא "תודה ששילמת את חשבון המים ל-מי רמת גן" ואיני גר ברמת גן ואין לי נכס או חשבון מים שם.

(כמובן שנבדק - ולא ראיתי חיובי אשראי)

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

כל העצות של להתקשר יעילות כמו כוסות רוח למת...
כי פשוט אי אפשר להגיע למענה אנושי!
לא בחברות כרטיסי האשראי, לא בבנק ובטח לא בביט ששרות הלקוחות שלהם פשוט שערוריה אחת גדולה.

נראה לי בכלל שהמענה הטלפוני בישראל הפך להיות אשליה אחת גדולה.

 

לפני שבוע ניסיתי להגיע לאבידות ומציאות בנתב"ג אחרי שהבת שלי שכחה את הלפטופ בשיקוף! (קורה...)
הייתי 75 דקות בהמתנה עד שהתייאשתי... איזה שרות פח!


בדיקת כ"א באינטרנט נראית תקינה, נמשיך לעקוב

אם היית לוחוץ סולמית שוב ושוב עד שאומר לא הצלחנו לבצע זיהוי, היית מועבר לנציג.

היית יכול להקטין את החששות\"שערוריה" בקלות אם היית רושם אותם לעדכונים בסמס מחברת האשראי בעסקאות בסכומים חריגים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיה קלה מהנושא, אבל מדיניות ההודעות של חברות האשראי אינה אחידה. בישראכרט אני מקבל הודעה עך כל עסקה, בכאל רק עסקות אינטרנט, חו"ל או מעל 500 ש"ח. אבל עסקת ביט היא עסקת אינטרנט כך שאם ההורים יירשמו הם יקבלו הודעה מיידית.

 

אבל - צריכה להיות מודעות למעקב סדיר אחר sms 'ים ושאר הודעות. יש אנשים שלא עוקבים באופן שוטף, והם עלולים לפספס מידע חשוב. לכן הרשמה לשירת אינה מספקת, צריך גם לחנך את ההורים (בהנחה שאינם טכנופובים קיצוניים).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון...
מסתבר שהאח המטומטם שלי (שגר בקנדה ואין לו מספר טלפון ישראלי) רשם את הטלפון של ההורים ברישום
כפי שכתבתם ברגע שלא קיבל את הקוד... יצר קשר עם המוקד שהשלים את העברת הכסף

 

פשוט אדיוט!

 

סוף טוב, הכל טוב... תודות ובריאות ליועצים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...