Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

NewDriverPro

לאחר 4 שנים של בעלות, גיליתי שהרכב הוכרז בעבר טוטאלוס!

Recommended Posts

שלום לכולם

 

אני רותח מעצבים!

 

לפני כ4 שנים (2016) קניתי רכב (סיאט איביזה 3 דלתות) מסוחר רכבים במרכז (ראשל"צ)

האמת שזה הרכב ראשון שלי אז לא עשיתי יותר מדי בדיקות, הייתי צעיר ותמים לצערי,

הכנסתי את הרכב לבדיקה לפני קניה, יצא יחסית תקין, לא היה משהו חריג, שילמתי ויצאתי עם הרכב מאושר מהקנייה

לאורך התקופה שמתי לב לדברים שלא ראיתי לפני,

מסגרת לוח שעונים שבורה, כיסוי פנימי לסאן רוף חסר, משענת יד שבורה חלקית, ידית פתיחה ימין פנים שבורה, פתיחת דלת ימין חיצונית קשה מאוד בפתיחה, בקרת שיוט לא עובדת וצבע חיצוני שונה באיזורים שונים ברכב

היום בשיטוט בפייסבוק נתקלתי בלינק שמישהו פירסם בשביל לבדוק היסטוריה של הרכב, סיקרן אותי אז אמרתי נבדוק, https://tviot.slika-ins.co.il/start/1

הקשתי את הפרטים שילמתי תשלום בדיקה, ומה אתם יודעים, ב2013 הוכרז הרכב ** אובדן להלכה ** משמע - טוטאלוס

הבעלים הקודם קיבל מהביטוח מחירון מלא 57,641ש"ח לפי ההיסטוריה, ונמכר לי כחדש במחיר שהיה קרוב למחירון 3 שנים אח"כ

מה שמוזר לי שהרכב למרות הטוטאלוס חזר לכביש ונמכר במגרש כחדש!

 

image

 

באותה תקופה כאשר יצרתי קשר עם מנהל המגרש לא הוזכר דבר לגבי זה וגם כשהלכתי לראות את הרכב ושוחחנו לגביו לא הועלה שום דבר מיוחד

השאלה שלי היא האם יש לי משהו לעשות לגבי זה? אני מרגיש מרומה! הרמת עצבים והכעס שלי בשמיים!

אני חשבתי בעתיד הקרוב למכור את הרכב, עכשיו יכול להיות שתהיה לי בעיה במכירה!

 

האם יש לי מה לעשות? אני פשוט עצבני ואובד עצות, עד כמה נוכלים יכולים להיות הסוחרי רכבים?!

 

אשמח לטיפים ועצות מה ניתן לעשות וצריך לעשות, תודה.


HQ

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. יש לבדוק את חוזה המכר שנעשה בינך לבין מגרש הרכבים למכירה.

2. הדרך פתוחה בפניך להגשת תביעת פיצויים על ירידת הערך בביהמ"ש לתביעות קטנות.


קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אובדן להלכה  - בעל הרכב מקבל את מלוא כספו אבל הרכב לא יורד מהכביש אלא מתוקן ונמכר אח"כ כיד ראשונה מרופא.

 

1)האם קיבלת בזמנו מהמגרש טופס גילוי נאות? אם כן מה נכתב בה?

 

2)האם הבדיקה שעשית במכון הייתה במכון שסוחר הרכב הביא אותך אליו?

 

3) האם יש לך את תוצאות הבדיקה?

 

אם יש לך את המסמכים שמניתי בנקודה 1 או 3 תוכל לנסות לתבוע את הסוחר ואת המכון על הנזק שנגרם לך כמובן כתלות של מה שנכתב שם.

 

 


ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

כמו שכתב ישה יש הבדל בין אובדן להלכה לבין טוטאל -לוסט.

טוטאל לוסט- אובדן גמור- לרכב עפ"י הערכת השמאי היו % 60 נזק ויותר מכך.

נניח הרכב היה שווה 70,000 ש"ח ביום התאונה-כדי שיוכרז כטוטאל -לוסט על הנזק היה להיות בסכום השווה ל 42,000 ש"ח לפחות.

אובדן להלכה- לרכב עפ"י הערכת שמאי היה נזק 40-59% מערכו.

רכב כזה ככל שמשתלם לתקן יתוקן (בד"כ במקומות חאפריים/לא מוסכים מורשים כדי לתקן הכי בזול שיש ) וכאן הסכנה הגדולה: רכבים שבהם פגיעה שהיתה חלילה במערכות בטיחות כמו כריות אוויר/הגה שלא נדבר על שילדה שעברה יישור כזה או אחר בעצם חוזרים אל הכביש ונמכרים ב"מחירי מציאה".

היום,כאשר ניתן להוציא דו"ח סליקה הקומבינות הללו מתחילות לרדת מהעולם אבל,ברכבי ליסינג והשכרה לשעבר עדיין הבעייתיות קיימת כיוון שלרובם המוחץ אין ביטוח מקיף.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שנאמר -

1. תבדוק את החוזה מכירה בינך לבין הסוחר האם הוא מתחייב שלרכב אין תאונות וכו'.

2. תחפש את דוח הבדיקה ואם אתה יכול תעלה אותו.

 

יכול מאוד להיות שהסוחר והמכון כיסתחו את עצמם בצורה כזאת שאתה לא באמת תוכל לראות מזה משהו.

הרכב הזה עבר 2 תאונות די משמעותיות.

הראשונה בחודש מאי שם הוא תוקן בסכום של כ-18 אלף.

השנייה בספטמבר שם כבר הוא הוכרז כאובדן להלכה. 

 

עוד משהו שצריך להדאיג אותך זה במידה ונפתחו כריות אוויר - הרבה פעמים הרכבים האלה מתוקנים ללא התקנה מחודשת ומאלה של מערכת כריות אוויר.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי הזוי שמה שהם עשו לך זה חוקי. אני דיי בטוח שהם עברו על החוק. 

 

אני במקומך גם כן הייתי רותח מעצבים, ואפילו הייתי חוזר אליהם ובא לקבל תשובות.

 

אבל יש פה עוד אשם:  מכון בדיקת הרכב שהיית אצלו כנראה שיקר ועובד עם מגרש הרכב

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמרת את טופס הבדיקה ? יש מצב להעלות אותו ?

 (תמחק פרטים אישיים)

 אתה יכול לתבוע את בעל המגרש , תוך כמה שנים יש סיכוי טוב שתזכה .

אם הסיפור מדוייק, הייתי מפרסם את שם העסק ובעליו למען הדורות הבאים .

 

 גוגל לא שוכח.

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם שמרת את הניירות (דו"ח הבדיקה, חוזה המכירה, צילום של אמצעי התשלום וכו') מצבך טוב יותר.

גם אם לא שמרת את הניירות, אני מעריך שיש לך קייס כי ברור ששוויו של רכב שהוכרז כאבדן להלכה משמעותית נמוך יותר מרכב רגיל.

להערכתי עשוי להיות לך קושי משמעותי במכירה.

 

אגב, אבדן להלכה זה "טוטאל לוס" (Total Loss) ולא "טוטאל לוסט" (Total Lost). טעות נפוצה.


"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, Yossi dashti כתב:

אבל יש פה עוד אשם:  מכון בדיקת הרכב שהיית אצלו כנראה שיקר ועובד עם מגרש הרכב

 

 

 

 

על בסיס מה את קובע את ה"עובדה" ברכב מודרני בהחלט יכול להיות שיהיה נזק של 28500 ש"ח שלא ישאיר סימנים משמעותיים שיראו בבדיקה כמשהו שונה מבלאי טבעי של רכב בן 5-6 שנים.

 

זאת מעבר לעובדה שלא ראית את דוח הבדיקה - אבל אשמים אתה מוצא בקלות...

 

 


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו גם האשמה הגובלת בלשון הרע/הוצאת דיבה, כשל'מזלו' הוא הוסיף את המילה 'כנראה' אשר מפחיתה כביכול את האשמה שהוא מטיל.


קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להגיש תביעה כנגד המגרש
. אני אבל גם אם יהיה פסק דין חלוט לך תדע מתי תראה את הכסף

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 13.4.2020 בשעה 15:57, kompy כתב:

זו גם האשמה הגובלת בלשון הרע/הוצאת דיבה, כשל'מזלו' הוא הוסיף את המילה 'כנראה' אשר מפחיתה כביכול את האשמה שהוא מטיל.

 

היי, בתור קורא פה בפורום לא הבנתי איך אתה מעלה פה דברים של "הוצאת דיבה" כשלאף אחד כאן אין מושג באיזה מגרש / סוחר מדובר

ועוד יותר, אף אחד לא יודע איפה הוא עשה בדיקה לרכב...

היחיד שעושה פה "לשון הרע", זה אתה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 13.4.2020 בשעה 01:08, Yossi dashti כתב:

אבל יש פה עוד אשם:  מכון בדיקת הרכב שהיית אצלו כנראה שיקר ועובד עם מגרש הרכב

 

 

לפני 9 שעות, avnercohen כתב:

 

היי, בתור קורא פה בפורום לא הבנתי איך אתה מעלה פה דברים של "הוצאת דיבה" כשלאף אחד כאן אין מושג באיזה מגרש / סוחר מדובר

ועוד יותר, אף אחד לא יודע איפה הוא עשה בדיקה לרכב...

היחיד שעושה פה "לשון הרע", זה אתה.

 

את הפסקה הזו קראת?

הבחור לא ראה טופס בדיקה(כמו כלנו), אך הוא כבר מצא אשם ו'קבע' כי המכון כנראה שקר וגם 'עשה' יד אחת עם הסוחר!

האם זה לא גובל בהוצאת דיבה/לשון הרע, גם אם אין התייחסות שמית?!


קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק מקווה שפות״ש יעדכן מתישהו, זה מבאס כשבאים, זורקים פצצה, מקבלים את כל המידע שצריכים, ולא חוזרים עוד לעדכן איך זה הסתיים. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
על בסיס מה את קובע את ה"עובדה" ברכב מודרני בהחלט יכול להיות שיהיה נזק של 28500 ש"ח שלא ישאיר סימנים משמעותיים שיראו בבדיקה כמשהו שונה מבלאי טבעי של רכב בן 5-6 שנים.
 
זאת מעבר לעובדה שלא ראית את דוח הבדיקה - אבל אשמים אתה מוצא בקלות...
 
 


יש לרכב הזה 2 תאונות בעברו.
אחד של 13 אלף והשנייה הגבוהה יותר.
מדובר ברכב מודרני אבל על הצד הזול של הסקאלה, לא s קלאס שייתכן ש-30 אלף זה החלפת ג׳אנט או פנס והוא כנראה קיבל אובדן מהביטוח.

מה שאני בא להגיד זה שאין סיכוי שזה לא ישאיר סימנים משמעותיים מעבר לבלאי. בלאי זה גומיות, צמיגים, תושבות, שריטות וכו׳.

כמובן בלי לשפוט ישירות על המקרה, שכן אין לנו את דוח הבדיקה וסביר מאוד להניח שיש שם תחת הבדיקה סימון על תאונות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...