Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני עומד להתחיל עבודה חדשה, וצפויות לי נסיעות עבודה של 120 ק"מ ביום ואני מתלבט אם לקנות רכב או לקחת מהחברה-

 

אופציה א:

לקחת רכב חברה (קורולה היברידית SUN), עולה 3500 ש"ח שיורד חודשי מהברוטו (40K ק"מ בשנה לנסיעות עבודה ופרטיות). להבנתי יש להוסיף עוד 500 שקל ירידה מהקופת גמל/פנסיה ומהדמי פיטורין, ככה שבסה"כ זה 4000 ש"ח חודשי.

 

אופציה ב:

לקנות רכב יד שניה בסביבות ה 60,000 ש"ח (נניח טויוטה אוריס היברידית 2015) ולספוג הכל לבד (35K ק"מ בשנה).

 

אשמח להמלצה ולעזרה לגבי הפערי הוצאות, בהינתן זה שיש לאשתי יש קורולה 2012, וזה יכול לחסוך גם דלק וקילומטרז' מנסיעות פרטיות.

 

תודה רבה מראש!

פורסם

הנסועה שלך גבוהה מאד, לכן סביר להניח שישתלם לך לקחת רכב חברה.

לגבי העלויות, האם המעביד מגלם את שווי המס? אם לא, אז זה יתווסף לעלות הרכב בנטו ועלות הרכב בנטו צפויה להיות סביב ה-3800 ש"ח. יש מחשבוני ליסינג ברשת שיאפשרו חישוב מדויק.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

היה לי אותה דילמה, חקרתי רבות התייעצתי אצלי הנסועה הייתה כ30 אלף קילומטר בשנה ואני זוכר שזה היה גבולי אך היה יותר משתלם לקנות רכב פרטי ( קניתי פאביה 2017 גם סביב התקציב שציינת פה), ואני מאוד מרוצה שלא הלכתי בסוף על הליסינג כי יוצא לי זול יותר בכ-1000 ש"ח בחודש עם הפרייבט ( עדיין לא היו לי כמובן תקלות וכו' למזלי).

פורסם
הנסועה שלך גבוהה מאד, לכן סביר להניח שישתלם לך לקחת רכב חברה.

לגבי העלויות, האם המעביד מגלם את שווי המס? אם לא, אז זה יתווסף לעלות הרכב בנטו ועלות הרכב בנטו צפויה להיות סביב ה-3800 ש"ח. יש מחשבוני ליסינג ברשת שיאפשרו חישוב מדויק.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

 

המעסיק לא מגלם את שווי המס

פורסם
היה לי אותה דילמה, חקרתי רבות התייעצתי אצלי הנסועה הייתה כ30 אלף קילומטר בשנה ואני זוכר שזה היה גבולי אך היה יותר משתלם לקנות רכב פרטי ( קניתי פאביה 2017 גם סביב התקציב שציינת פה), ואני מאוד מרוצה שלא הלכתי בסוף על הליסינג כי יוצא לי זול יותר בכ-1000 ש"ח בחודש עם הפרייבט ( עדיין לא היו לי כמובן תקלות וכו' למזלי).

 

תודה. צריך לקחת בחשבון 40 אלף ק"מ שנתי שמתוכם 10-12 אלף הם לנסיעות פרטיות (במקום הרכב השני).

 

חשבת אולי גם על אופציה של לקחת רכב "פרטיפועלי" של שלמה סיקס?

פורסם
תודה. צריך לקחת בחשבון 40 אלף ק"מ שנתי שמתוכם 10-12 אלף הם לנסיעות פרטיות (במקום הרכב השני).

 

חשבת אולי גם על אופציה של לקחת רכב "פרטיפועלי" של שלמה סיקס?

 

הליסינג "פרטי תפעולי" לא ממש זול ב99% הרבה יותר יקר מהמוצע בחברה.

אני קיבלתי הצעה סבירה החודש מכספא ליס אבל עדיין זה יוצא יקר (ביחוד עם הנסועה הצפויה היא גבוהה).

פורסם
תודה. צריך לקחת בחשבון 40 אלף ק"מ שנתי שמתוכם 10-12 אלף הם לנסיעות פרטיות (במקום הרכב השני).

 

חשבת אולי גם על אופציה של לקחת רכב "פרטיפועלי" של שלמה סיקס?

מוגבל בנסועה לרוב של עד 20-25 אלף בשנה.

 

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מציע לך להתחיל לעבוד לפני שאתה מקבל החלטה כזו.

120 ק"מ ביום זה לא משהו שאפשר לעשות על הכביש, בטווח הארוך בלי שיהיה לזה מחיר.

 

המחיר אגב, הוא לא רק כלכלי, ולא תמיד אתה היחיד שמשלם אותו.

חודש חודשיים שלוש, אתה כבר תדע איך להסתדר. אבל רכישה או התחייבות לפני שאתה יודע מול מה אתה עומד מיותרת.

 

ברקבת אגב עם כל השבחים והזמינות הנמוכה, ברוב הפעמים אתה תהפוך שעה אבודה לשעת עבודה.

×
×
  • תוכן חדש...