Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש לי פגו 3008 החדשה כבר 2.4 שנים עם 56 אלף קמ. הרכב עדיין באחריות.

שמעתי נקישות קלות מכיוון גלגל שמאלי קדמי כאשר רכב נוסע ישר או פונה בכל מהירויות. בעיקר מהירות נמוכה.

שבוע לפני גיליתי קרעים בסוליה של צמיג קדמי ימני. ניגשתי למוסך ונאמר לי שאין בעיה כלשהי ברכב במערכת מתלים או היגוי.

אם הנאמר החלפתי 4 צמיגים. הוצאה לא קטנה.

 

בבקשה תעזרו לי להבין מה הקשר בין הדברים .

8B53F2F1-847A-42D0-9052-34A36CA39643.png

פורסם

אין קשר בין הדברים.

הנקישות, או חריקות קלות בסיבוב ימינה/שמאלה, בהגה, הם נשמעים מכיוון כיסוי כרית האוויר,{כיסוי הצופר}, שבאמצע.

במקרה דומה הוחלף סליל הכרית, והבעיה נעלמה.

 

כמובן שאין שום קשר למצב העגום של הצמיגים, שזועקים הצילו, ומתחננים להחלפה. ועדיף חודשי מספר קודם.

פורסם

איך אתה נוהג על צמיג כזה? לא מפחיד אותך?

להחליף דחוף, הצמיג לא קשור לרעש של הנקישות ואת זה צריכים לפתור לך במוסך.

 

לא נשמע הגיוני שלא מצאו תקלה, אתה מרגיש את זה גם בהגה?

הדבר הכי תיאורתי שאני יכול לחשוב עליו זה שאבנים או חתיכות של משהו בכביש נתקעות לך בחורים האלו בצמיגים ועפים בזמן מהירות ולכן זה נשמע כמו נקישות.

אבל עדיין הייתי מהמר על אבחון לקוי של מוסך, וגם על זה אני לא אתפלא בכלל (אם אספר כמה פעמים הלכתי למוסך בלאי שלא יודע לבחון משמעות "בוקר טוב"..)

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

תודה לכולם

צמיגים החלפתי באותו יום שגיליתי, לא לדאוג. בעקבות הנקישות החליפו שני תפוחים באחריות , יבשים עד שהפלסטיק יצא החוצה. היה גם חופש בהגה , כוון פרונט ועוד הרבה ויכוחים. עובדה שהצמיגים נהרסו בזמן קצר מאד וזה רואים לפי גומי טרי תחת הקרע. הרכב עובר שטיפה כל יום וצופה ב ppf.

השאלה איך הולך רק צמיג אחד ורק בצד חיצוני .

AD492E60-059C-49CE-8815-C7EDD0997E17.jpg

עריכה אחרונה על ידי PT3008
×
×
  • תוכן חדש...