Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן נשמעים חריקות. יש להוריד הגלגלים הקדמיים ולאתר מקור הרעש..ייתכן גם מייסב אבל סתם לנחש לא כדאי.

 

תודה אחי, אלך היום למוסך

(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

פורסם
וינקר

 

תעלה קובץ ששומעים טוב יותר, חוץ מאיתות לא שומע כלום.

 

אם תוכל להקליט שוב בלי לאותת זה יעזור להקשיב לרעש כמו שצריך

 

מצורף קובץ שמע חדש, מקווה שעכשיו יותר ברור

 

https://clyp.it/tvwxm1bl

(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

פורסם
האם זה קורה תוך כדי סיבוב ההגה עצמו? תסובב את ההגה לפני שאתה פונה 'אתה עומד במקום ואז תיסע את הפניה ותראה אם הרעש מופיע?

 

זה קורה בסביבות ה20-30 קמ"ש, שומעים את זה בעיקר במעגלי תנועה.

אלך מחר למגרש חניה פתוח ואבדוק את זה

(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון: הוחלפו תפוחים, זרועות הגה ומוטות קישור קדמיים.

גם בולמי הזעזועים הקדמיים הוחלפו ככה שאין מצב שזה כריות בולם או משהו.

בדקנו ציריות, משולשים ומיסבי גלגל.

הבעיה עדיין קיימת, יש למישהו כיוון?

 

(Daihatsu Sirion 07 (SOLD

(Mazda 3 Active 08 (OWN

×
×
  • תוכן חדש...