Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש נסיון עם מחשבי השקיה וטפטפות ? עברתי קצת על אתרים ישראלים שמוכרים קיטים החל מ 400 שח למשהו בר תכנות.

https://www.hagarin.co.il/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-1607-%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%A8%D7%A4%D7%A1%D7%AA.aspx

 

עברתי על המלצות למכשיר סיני ומצאתי את זה

https://www.ebay.com/itm/Orbit-Electronic-Water-Tap-Timer-DIY-Garden-Irrigation-Control-Unit-Digital-LCD/202004903955?epid=560070225&_trkparms=ispr%3D1&hash=item2f086e3813:g:94kAAOSwxxVZgDKF&enc=AQAEAAACUBPxNw%2BVj6nta7CKEs3N0qXTsB%2F8WHygXwfkn%2FdeaxpsZKzdpIMlQUbe8FmQTLyWHhssAuEc4m9Tj27JTVdiWVfwm%2BTUUdwMZfg1S7h%2BaJdY9Voz44C6zmZ2SXfzusGkrUzZ4CftgzdxIFmbj5QGzWskfC5goQ2zkQJ9dtUMWFhK0XoekYwLS0f1BPD0PGyd9ckloQOaTbzb0TkyQ207a5pzcCiRlB4Pd2GiAornfWNkprT540ATu3SPayh12NOzjyi2ddXD8DMq0SXvxz6mwHZr3y4TadXgvYH6ZPV86oVdGS0AJiuOD7tg%2BzMWN7eBsbKJOT%2FhHbafCSomVQGPf5pu36lSxW5JxpMKRqg09x4PYnUL8LYmGPTl4koZKAhaIDQ57AW58J1xhe4oFgAcRvbBjID1En0KJKFe0J8l9hc26jAbmXw002UJ3ulNObdudx88xSl%2F4DAoZkOHixs0Lsx1MHmdzEit0IS7VMvW%2BdXWOcTZ04OWWGAuUxyS%2BKhVApx0ZMRf3HVvQDg5iusc66AJZj%2FX81VsZSQ62VTlctCkGSwhQKw%2BNMTJKBMl6qie0IwDEYeQUfl00gMCSYCPFchPOSushDSJf3PuU6cr6PBvfJdMvmh%2BfwOVYOb6XVP3%2FgSAfEoQ%2BG7kX9U7HDNYh1TvmnpyzXiu1imfmPWHvXJQF6txR%2BLm4%2BaISVeiod%2B5mEo2NKGhFvRmY3%2F6NNT1PM5VbCHrMsv7%2FKQkG4Pz52Nf3WNxWIwJroSn%2BylfcQ5DdFvyH3z5quObZBXZVWDkakY%3D&checksum=20200490395559d2e9bc4ea24c06b89ab06af358d165&enc=AQAEAAACUBPxNw%2BVj6nta7CKEs3N0qXTsB%2F8WHygXwfkn%2FdeaxpsZKzdpIMlQUbe8FmQTLyWHhssAuEc4m9Tj27JTVdiWVfwm%2BTUUdwMZfg1S7h%2BaJdY9Voz44C6zmZ2SXfzusGkrUzZ4CftgzdxIFmbj5QGzWskfC5goQ2zkQJ9dtUMWFhK0XoekYwLS0f1BPD0PGyd9ckloQOaTbzb0TkyQ207a5pzcCiRlB4Pd2GiAornfWNkprT540ATu3SPayh12NOzjyi2ddXD8DMq0SXvxz6mwHZr3y4TadXgvYH6ZPV86oVdGS0AJiuOD7tg%2BzMWN7eBsbKJOT%2FhHbafCSomVQGPf5pu36lSxW5JxpMKRqg09x4PYnUL8LYmGPTl4koZKAhaIDQ57AW58J1xhe4oFgAcRvbBjID1En0KJKFe0J8l9hc26jAbmXw002UJ3ulNObdudx88xSl%2F4DAoZkOHixs0Lsx1MHmdzEit0IS7VMvW%2BdXWOcTZ04OWWGAuUxyS%2BKhVApx0ZMRf3HVvQDg5iusc66AJZj%2FX81VsZSQ62VTlctCkGSwhQKw%2BNMTJKBMl6qie0IwDEYeQUfl00gMCSYCPFchPOSushDSJf3PuU6cr6PBvfJdMvmh%2BfwOVYOb6XVP3%2FgSAfEoQ%2BG7kX9U7HDNYh1TvmnpyzXiu1imfmPWHvXJQF6txR%2BLm4%2BaISVeiod%2B5mEo2NKGhFvRmY3%2F6NNT1PM5VbCHrMsv7%2FKQkG4Pz52Nf3WNxWIwJroSn%2BylfcQ5DdFvyH3z5quObZBXZVWDkakY%3D&checksum=20200490395559d2e9bc4ea24c06b89ab06af358d165

מישהו התנסה ויכול לתת פידבק למוצר כלשהו ? לפי מה שהבנתי צריך לקנות גם מפחית לחץ כדי לא לפוצץ את הטפטפות או להרוס את הברז במחשב.

ככה לפחות לא ימותו לי צמחים כי אני שוכח להשקות.

פורסם (נערך)

אני קניתי לפני כשנה את מחשב ההשקיה הזה: גלקון 11000 בלוטות'. עד כה אני מרוצה. אפילו לא צריך לצאת למרפסת כדי לפתוח את ההשקיה או לשנות תכנות.

זה מחשב שהגרעין מוכרים, אבל דרך וואלהשופס הוא זול יותר (סיפור הזוי... יש לי סניף הגרעין ליד העבודה. נכנס אליהם ואומר שאני רוצה את המחשב הזה במחיר שהם מוכרים אותו דרך וואלהשופס. אומרים לי אי אפשר - בסניף הוא עולה 50 שקל יותר. הזמנתי בוואלהשופס עם איסוף עצמי, ולמחורת באתי לאותו סניף לאסוף אותו :loco:).

 

לגבי טפטפות, צנרות וכו' - עדיף להרכיב סט של מה שאתה צריך בחנות מתמחה (לא הגרעין שנורא יקרים). אני אישית קניתי כל מה שצריך בחנות "פקע" ברחובות כולל מפחית הלחץ. אם אתה לא יודע מה אתה צריך, גם ייעצו לך במקומות כאלו.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
פורסם

עוד משהו...

שים לב, שאם יש לך גם עציצים מאוד גדולים וגם מאוד קטנים, אז מחשב חד קווי הוא קצת בעייתי.

בהתחלה היו לי רק עציצים גדולים עם עצי פרי והשקתי שלוש פעמים בשבוע למשך 20-25 דקות (נראה לי עם טפטפות של 8 ל\ש לכל עציץ). עכשיו יש לי גם עציצים קטנים, ואפילו עם הטפטפת הכי קטנה הם היו טובעים. אז כרגע את הקטנים אני משקה ידנית. אם היה שני קווים יכלתי לשים להם תכנות נפרד של משך ההשקיה.

 

אני אתן דוגמא: אם יש עציץ שצריך 10 ליטר בשבוע ועציץ שצריך 200 מ"ל בשבוע, אז בקטן תהיה טפטפת של 1 ל\ש ובגדול צריך שש טפטות של 8 ל\ש פלוס אחת של 2 ל\ש (כדי לקבל יחס של 1:50). בעקרון אפשרי, אבל לא אידאלי. גם לא בטוח איך העציץ הגדול יתמודד עם 5 ליטרים בשש דקות (האם לא יוצף, האם המים יספיקו להיספג ולא פשוט ינזלו מלמטה).

תכלס, אני צריך לנסות את זה.

פורסם

התקנתי באחת מהדירות השכורות מערכת מקיט מוכן של "פל ים", העבודה מאוד פשוטה, הוספתי גם טפטפות נוספות, מחברי T, צינורות נוספים וכו'.

גם יש מבחר לא רע ונגיש באייס והום סנטר של המוצרים שלהם.

 

התכנות של המחשב השקייה היה פשוט מאוד, בלי BT או דברים כאלה, אבל גם לא הייתי צריך, יצאתי בעודף מ-400 שקל.

 

כדי להתמודד עם צרכנים שונים חישבתי לפי הקטן ביותר וטפטפת בודדת של 2 ל'/ש, לגדולים יותר שמתי 2 טפטפות כאלה או אחת של 4 ל'/ש, לעצץ פסיפלורה שמתי נדמה לי 4 טפטפות של 4 ל'/ש מה שנתן לי את המענה בשבילו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש טפטפות מתכוננות שאפשר לסגור או לפתוח למקס שלהם.

אני משוטט קצת באיביי ורואה, המחירים שם 50 אחןז מהמוצרים הלא ממותגים.

פורסם

היי

 

אתה צריךלהתקין: סנן, ווסת לחץ שמוריד ל1.4 אטמ' ובקר חשמלי. אל תחסוך על סנן. בנוסף חובה טפטפות מווסתות (יתנו את הספיקה המוצהרת על פני טווח לחצים. בד"כ בין 1 ל4 אטמ'.)

כל ווסת לחץ ובקר השקייה יעשו את העבודה.

בדברים האלה לא הייתי מתעסק בהזמנה מהמרשתת. המוצרים בארץ איכותיים מאוד ומניסיון, טפטפות ואביזרי קצה מסין הם זבל.

אם אתה ממש רוצה לחסוך, ויש לך שקע חשמל במרפסת, במקום בקר השקייה אתה יכול לשים שנאי 12וולט (מטען של נוקייה ישן יספיק) , ברז חשמלי ac 3/4 , וטיימר. יעלה פחות מ100 שח ולא צריך להחליף סוללות אחת לשנה.

לגבי כמות מים, אתה צריך לשנות את מס' וספיקת הטפטפות לעציץ. בכל מקרה אתה צריך שיהיה לך נגר. בערך 10-15% מנפח ההשקייה.

 

בהצלחה.

 

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

×
×
  • תוכן חדש...