Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקאסו 2016


madmon10
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההיתי בלובינסקי היום ה888 זה רכבים מעל 150 אלף ק"מ שימו לב

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

האחריות של הטרייד-אין בהרבה מקרים היא אחריות חארטה, במיוחד שאנחנו יודעים שמנועי בנזין עם הזרקה ישירה יכולים להגיע לסף רגישות גבוה בקילומטראז' של 150K ומעלה.

צריך לבדוק טוב טוב את התנאים לאחריות של המבצע הזה, מה בדיוק נותנים ומה בדיוק *לא* נותנים.

 

150,000 קמ לרכב בן 3 זה המון, אבל למי שהוא דל תקציב ורוצה לקנות את הכי חדש במחיר הכי זול - זו אופציה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

העסקה טובה לרכב שני במשפחה שלא נוסע הרבה.. אבל כאחד שנוסע כ50 ק"מ ביום זה לא בשבלי..

 

אגב הנציג מכירות טוען שהרכב עושה 1\13 ק"מ מנוע בנזין האם הוא צודק או שהוא אופטימי מדי?

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

אגב הנציג מכירות טוען שהרכב עושה 1\13 ק"מ מנוע בנזין האם הוא צודק או שהוא אופטימי מדי?

 

בין עירוני זה סביר ויתכן אף טוב יתר

פורסם
העסקה טובה לרכב שני במשפחה שלא נוסע הרבה.. אבל כאחד שנוסע כ50 ק"מ ביום זה לא בשבלי..

 

אגב הנציג מכירות טוען שהרכב עושה 1\13 ק"מ מנוע בנזין האם הוא צודק או שהוא אופטימי מדי?

 

לא מבין על מה אתה מלין, נראה לי שאתה סתם זורק סיסמאות לאויר בלי לעשות חשבון פשוט. הצטרפת לשירשור שפתח madmon10 מבלי שפירטת בעצמך דרישות ותקציב - וקבעת שבשביל 50 ק"מ ביום זה לא בשבילך. אולי תפתור לנו את החידה ותגיד למה זה לא בשבילך ? אתה מחפש רכב שיסע על אדים ?

50 קמ ביום זה כלום. אתה מדבר איתי על 1000-1500 ק"מ בחודש (קילומטראז' ממוצע לכל הדיעות).

 

אם מדובר בנסיעה משולבת (גם בין עירוני וגם עירוני), הוא צודק בנוגע ל 1:13. בין-עירוני נטו אתה תוציא יותר קילומטרים לליטר, עירוני נטו - פחות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

התכוונתי שרכב עם 150אק"מ לא בשבלי כי זה רכב שיסע סביב ה20-25 אקמ אבל בגדול הכיוון כן לקנות פיקסו 7 מקומות עם פחות מ90000 קמ 2015-2016 בנזין לא נראה שבתקציב 50-60 אשח נמצא משהו יותר טוב..

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם

במכוניות בנות כמה שנים בודדות (יחסית חדשות) הק"מ משחק תפקיד מאוד רציני במחיר המכירה.

 

להוציא דגמים מאוד ספציפיים (סופר מבוקשים) ששם חברות הליסינג והטרייד אין מנסים לגבות מחירי מחירון על מכוניות עם ק"מ גבוהה - המסקנה היא שברוב המקרים זה לא עובד להם ובסוף המכונית עומדת הרבה זמן או שהמחיר מתחיל לרדת.

בשוק הפרטי (יד-2 וכד') אתה רואה מכוניות עם ק"מ גבוה שמוצעות במחיר "מחירון" (מחירון "רגיל") עומדות ונרקבות בלוח... והמחיר כל כמה ימים רק יורד (לעיתים מדובר בירידה של אלפים וגם עשרות אלפים !!).

 

...לכן אם אתה מחפש רכב עם ק"מ נמוך או "סביר", אל תבנה על זה שהמחיר שלו יהיה "שחיטה".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...