Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע מאנשים חוות דעת על הדגם הזה בין 2017-2019.

שוקל לרכוש אחד בשבוע הבא ומקריאה קצרה בפורום ובכלל הבנתי שהדעות דיי חלוקות בכל הנוגע לרכב הזה.

תקציב: 110,000

מחפש יותר מיד 2 (הירידת ערך בשנה שנתיים הראשונות פשוט מטורפות)

*הבנתי גם שקיימת קבוצת whatsapp לרכב הזה. אשמח להצטרף ולשמוע גם מכאלה שמחזיקים את הרכבים האלה

תודה לעוזרים

פורסם

אני נוהג בכזו שעלתה לכביש בדצמבר 2017

מאוד מרוצה מהרכב (למרות שהCVT קצת מסרס אותו),

לא ביצעתי שינויים ו\או שיפורים ברכב מלבד מעבר לפילטר אויר של K&N.

אחרי תום תקופת האחריות - כנראה אחליף גם את הפורק.

לא חוויתי תקלות של שמן\דלק שאנשים מתארים (הרכב שלי יוצר בבריטניה),

מת על המראה שלו, יש לו כל פיצ'ר אפשרי שאני רוצה,

הדבר היחיד שהייתי עושה - אם זה היה זמין שקניתי את הרכב (זה לא...) -

היה לקחת את דגם הספורט פלוס, שמגיע עם סאן רוף פנורמי ועוד כמה פיצ'רים

(הקשחת בולמים, התרעה של רכב בשטח מת, עוד שני רמקולים - 11 במקום 9 קיימים ואולי עוד שטות..)

מעבר לזה רכב דיילי נהדר, עם מראה נהדר, ביצועים טובים פלוס ופיצ'רים טובים שלצערי אין היום ברכבים אחרים יקרים יותר.

 

הדבר היחיד שאני כן אחפש בעוד שנה שנתיים שאמכור את הרכב - זה רכב חזק יותר ואמין לא פחות בלי למכור כליות, אבל זה נושא לשרשור (מתסכל) אחר .. :wink:

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

×
×
  • תוכן חדש...