Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מדיח כלים מתוצרת אלקטרולוקס אשר נקנה כחדש לפני כשנתים.

מיומו הראשון המדיח לא הצליח לנקות כלים כמו שצריך, טכנאי אשר הגיע אלי לאחר מספר חודשים אמר במילים כאילו ואו אחרות שזה מה יש ...

לאחרונה יש שתי בעיות חדשות:

1. הכלים לאחר יבוש נשארים עם סימני טיפות מים, גם על כלי זכוכית וגם על סכום.

2. במיוחד על הכוסות יש מעין ציפוי עכור לבן , בשטיפה ידנית הנ"ל נעלם.

 

האם התופעות מוכרות ?

מה ניתן לעשות מעבר להחלפת מדיח ?

האם מעבר לשימוש בגל ואו בקפסולות גל יכול לסייע ?

 

כמובן שמוסיף מלח ונוזל הברקה על בסיס קבוע.

 

אודה לכל עצה !

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לגבי הייבוש - אני חווה את הבעיה בכלי פלסטיק גם עם מדיח בוש. כלי זכוכית וקרמיקה מתייבשים היטב.

 

לגבי עכירות כלי זכוכית - זו נובעת משחיקה על ידי חומרים שוחקים בטבליות או באבקה. מעולם לא ניסיתי ג'ל כך שאיני יכול לחוות דעה על מוצר זה. כלים עדינים אני מדיח ידנית. כוסות אני פשוט מחליף כאשר הן שחוקות מדי, בדרך כלל אחרי מספר שנים.

 

לגבי ניקיון - בדוק שאינך מעמיס את המדיח ביתר, ושיש רווח מספק בין הכלים. ופה ושם יש לכלוך שמצריך ניקוי ידני יסודי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בכל מדיח, כלי פלסטיק לעיתים קרובות לא מתייבשים לחלוטין, בעיקר בקומה העליונה. דרך לעזור להם להתייבש - לשים אותם בזווית לא ישרה (לא רלוונטי לצלחות כמובן).

אני אישית מקפיד לא להכניס כלים עם לכלוך מסיבי, תמיד הם יעברו שטיפה ראשונית לפני ההכנסה למדיח.

מבחינת חומר ניקוי - משתמש כבר שנים בטבליות פיניש הרגילות, ניסיתי גם פיירי ג'ל, לא הרגשתי בהבדל.

אגב, אני גם בעלים של מדיח אלקטרולוקס כבר שנה, מנקה מצויין (טוב יותר מהסימנס הקודם שהיה לי).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

×
×
  • תוכן חדש...