Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מתלבט בין קיה פורטה יד ראשונה מליסינג (לא ידוע אם זה לליסינג מרובה נהגים או נהג יחיד) שנת 2015 , עשתה 130000 ק"מ , שזה המון לשנתון, המחיר המבוקש הוא 40000 או ב35 אלף קיה ריו 2014 שעשתה 120 אלף ק"מ גם יד ראשונה מליסינג או יונדאי i35 יד 2 (ראשונה ליסינג והנוכחית פרטית) ב36000 עשתה 144 אלף ק"מ איזה אופציה הכי טובה לדעתכם? אשמח גם להמלצה כללית לגבי כל אחד מהרכבים איך הם מבחינת אמינות ותצרוכת דלק.

תודה !

פורסם

ריו זה רכב מקביל ל i25, לא ל i35.

אם הגודל של ריו מתאים לך, תחפש או ריו עם נתונים טובים או i25.

 

בין פורטה ל i35, יונדאי יותר איכותית, אבל יותר יקרה לאותו השנתון.

כל הרכבים האלה אמינים ובעלי צריכת דלק ממוצעת לרכב משפחתי.

ריו ו i25 קיימים עם שני מנועים, 1.4 או 1.6. המנוע היותר גדול עדיף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התשובה, לדעתך עדיף יונדאי i35 2012 ב35000 עם 144 אלף ק"מ

(ראשונה ליסינג והנוכחית פרטית) או

פורטה י

ד ראשונה מליסינג שנת 2015 , עשתה 130000 ק"מ , ב 40000 ? מצד אחד הפורטה עם שנתון יותר טוב אבל עשתה המון ק"מ בכל שנה, מצד שני היונדאי עשתה יותר ק"מ אך הגיוני לשנתון והיא כרגע מפרטי שאני יודע שטיפל בה טוב ב3 וחצי השנים שאצלו.

פורסם

אם פורטה במצב טוב ( המספרים היבשים זה לא הכל ), עדיף כמעט באותו מחיר רכב חדש ב 3 שנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ותגיד זה הצעה לגטימית שבעל רכב דורש בדיוק כמו המחירון של הרכב (דורש 35 שזה המחירון לוי יצחק לאחר שקלול) ללא התחייבות בבדיקה או 36 (מעל המחירון כאמור) עם בדיקה?.. בכל מקרה רכב יד 2 לא אמור להמכר פחות מהמחירון שלו בדר"כ? אני תוהה אם שווה לשלם על רכב בדיוק את המחירון שלו

פורסם

באמת שלא בדקתי מה המחירון של כל הרכבים האלה, גם אין לי כוונה לבדוק.

אתה בתור רוכש משווה את מה שהשוק מציע ולוקח משם אופציות הגיוניות במסגרת התקציב שיש לרשותך. רכב אחרי ליסינג לא אמור להמכר במחירון הבסיסי כי יש הפחתה בגין ליסינג. פורטה גם צריכה הפחתה בגלל קילומטראז' גבוה.

למוכר מותר לבקש גם 100 אלף₪ אם הוא רוצה, אתה מחליט האם לשלם סכום מסויים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ברור ברור, אחרי השקלול של הליסינג והקילומטרז' יצא שהמחירון 35, רק רציתי לדעת האם זה הצעה הגיונית וכדאית בשבילי. תודה בכל זאת!

פורסם

ממה שעכשיו ראיתי בלוח יד 2,

על יונדאי i35 אינספייר 2012, אחרי ליסינג ועם קילומטראז' דומה, אפשר להגיד שכמעט כולם מבקשים סביב 35 אלף₪ . החוכמה היא למצוא מכל העשרות הרכבים האלה רכב במצב שמור, ללא פגיעות שלדה ומטופל בזמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ריו זה רכב מקביל ל i25, לא ל i35.

אם הגודל של ריו מתאים לך, תחפש או ריו עם נתונים טובים או i25.

 

בין פורטה ל i35, יונדאי יותר איכותית, אבל יותר יקרה לאותו השנתון.

כל הרכבים האלה אמינים ובעלי צריכת דלק ממוצעת לרכב משפחתי.

ריו ו i25 קיימים עם שני מנועים, 1.4 או 1.6. המנוע היותר גדול עדיף.

 

ההפך הפורטה יותר איכותית בפנים, גם קצת יותר בעידון הנסיעה.

 

 

תבדוק איזה מהם במצב יותר טוב ותתחדש.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...