Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיפוש\רכישה ומעקב רכב, פיג'ו 508 (מדהימה)


ariel000
שימו לב! השרשור הזה בן 234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

 

התכוונתי שאני נסעתי בה 45 אלף, מסביב ה-65 אלף עד ל-110 אלף 

זה עדיין לא מדד, עם כל הכבוד זה סהכ 100 אלף ק״מ.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שהיא קורולה צרפתית, אבל לעומת השרשור פה שהיו לא מעט כניסות למוסך מעצבנות מ-30 עד 80 אלף, אז המצב היה הרבה יותר טוב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך לא ראיתי את השרשור הזה קודם אבל עברתי עכשיו על 25 עמודים של משהו שפשוט מרגיש לי בשלוש שנים האחרונות - להביט על עצמי במראה. 

 

רק שאצלי זה ה156 יורו 5 - ואצל פותח השרשור זה ה165 שיש בו משאבת דלק בתכנון הרבה יותר טוב וגם כל נושא השרשרת בתכנון עדיף על שלי. 

 

ועדיין יש כשלים שאינם קשורים למנוע והם קיימים גם ב165. 

 

קודם כל פורק הלחץ של הטורבו - אני החלפתי בעלות של כ450 לפורק תואם של MINI עם תכנון עמיד בהרבה מזה של המקורי שמשתמשים בו בPSA (שגם הוא תוצרת גרמניה אפרופו). 

 

גם אני ידעתי את תקלת מכסה השסתומים - עשיתי בעצמי וכמובן חייבים להחליף את האטמים של המכסה וגם של הפלאגים כאשר עושים זאת. 

כל נושא הצינורות והצינוריות במנועים האלה מאוד עדין. 

 

עושה רושם שחוויית הבעלות כאן די זהה לזו שלי בפן המר והמתוק. 

 

הרכב מאוד איכותי ויש המון מה לאהוב בו - אי אפשר שלא לאהוב את הרכב. 

אבל סף התסכול והנקודה בה מתייאשים הולכת ומתעצמת ככל שהפער בין התקלות מצטמצם ומוריד את היכולת להתאושש כלכלית לקראת התקלה הבאה - וכפי שנראה תבוא גם תבוא.

 

וזה שם המשחק כאן ממה שאני קולט אחרי שלוש שנים עם מנוע THP - זמן התאוששות! 

 

הרכב השני שלי כרגע הוא סובארו B4 שנתון 2010 והשנה הזו - שני הרכבים קרעו לי את הכיס ואת הצורה - שניהם! 

 

כן כן, רכב יפני ובהחלט ידעתי ממנו שלל צרות השנה (שאת רובן טיפלתי ופתרתי בעצמי) רק ההבדל הוא שהמרווח בין הצרות וגם המרווח בין תחזוקות יקרות בסובארו - הוא בד"כ כזה שיש לי בו יותר ממספיק זמן להתאושש כלכלית. 

 

בעוד שבDS - התחושה היא שאני לא מספיק - וכאן חוויית הבעלות נהיית מתסכלת - אם כי - אין מה להשוות בכלל ברמת הרכב עצמו בינה לבין הסובארו - פשוט אין מה להשוות. 

 

וזה לא שהסובארו רכב לא נעים לשהיה - פשוט הDS רכב מדהייים. 

 

אז איך מתמודדים עם זה? - יש תקופות שבהם נכנסים בעובי הקורה ולא דוחים שום דבר - ויש תקופות שאין ברירה ואם יש אפשרות לסחוב תקלה - חיים איתה. 

 

לפותח השרשור - אם אתה אוהב את הרכב ורוצה להשאר איתו - תבלע את הצפרדע - התקלת ממיר בהחלט לא נעימה אבל אני מתאר לעצמי שזה לא קרה בגלל שמן או דלק שהגיע אליו אלא פשוט מבלאי של נסועה - הרכב בכל זאת עבר 100 אלף קילומטרים ואם אתה לא נוסע עדין במיוחד וחיממת אותו יתר על המידה כנראה שגם האצת את הבלאי שלו - זה קורה. 

 

אני מראש למשל רכשתי את שלי לתקופת אחזקה של עד 4 שנים - הגעתי להבנה שאני כבר עייף ורוצה לשנות במהלך 2023 - בתקווה שלקראת הסוף שלה - את חוויית הבעלות למרות שאני פשוט משוגע על הרכב. וזה ממש לא מבטיח שחוויית הבעלות שלי אם תוחלף ברכב יד 2 אחר - בין אם יפני או עשוי מיהלום - תהיה יותר נעימה או קלה אלא אם כן אקנה רכב חשמלי בתקופת אחריות או פשוט רכב חדש. 

 

אין לי אשליות - אחרי שנים שאני עושה הרבה מהטיפולים והתחזוקה בעצמי - המושגים אמינות ובלאי - תפסו פרספקטיבה אחרת לגמרי בשבילי. 

  • רעיון טוב! 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוסי, אתה לא מדד להחזיק צרפתיה שגוזלת ממון בעליה.

אתה יודע את מחלותיה ויודע איך לטפל בזה במחיר סביר ואף זול

למשתמש המצוי זה גורם לכאב כיס ולב, וזה העניין, שהרכב לא לימון, ככה כל מנועי 165

תשאל את יוסי ורונן, מתפרנסים מהם בשפע

 

רכב שמבחינת שגרת טיפולים נדרש להחליף מיכל דלק, שסתום טורבו, מצערת, ממיר זה פשלה של היצרן.

מדבר על סביב 100,000 ק"מ, לא רכב ישן מאוד.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לא קוראים לי יוסי בכלל :-P

 

והיא גזלה גם ממני ממון - אוהו היא גזלה - חסכתי כנראה איזה 15 אלף שקלים על זה שעשיתי בעצמי ורכשתי בעצמי ועדיין - נעים בפן הזה זה ממש לא. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימאס לך לחלוטין, תגיד.

נעשה את החשבון של עלות/תועלת.

למרות שיותר קורץ לי 1.2T

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב...הייתי בדיכאון אתמול והיום ולאדם כן דיכאון כרוני, ממש כיף.

 

אתמול והיום נהגתי ברכב קצת "ספורטיבי" וזה היה כל כך מהנה, כל כך כיף שפשוט בא לי לבכות.

אני נותן גז והרכב מנתר מהמקום כמו אריה על טרף (למרות שהם פחות צדים, זה יותר הקטע של הלביאות).

 

הגעתי למסקנה/החלטה להחליף רכב וזהו.

 

עשיתי פעם חישוב, בשרשור פה, כמה הוצאתי וזה הרבה אבל בחיי שכל שנייה של נהיגה וישיבה ברכב הזה, פשוט כיף צרוף.

 

כיום המחירון שלו עומד על 58 אלף אני חושב שאהיה בר מזל אם אקבל 40 אלף על הרכב.

 

בטריידאין לובינסקי מציעים 40.

אלבר מציעים 25.

 

צריך לפתוח שרשור חדש על רכב חדש.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

פרנקופיל מושבע!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנית ממנו? אהבת את הרכב? זה מה שחשוב.

לקחת החלטה שנובעת מהצד הפחות נעים של חוויית הבעלות שלך וזה מובן לחלוטין!

 

תחשוב עם עצמך מה הקריטריונים שחשובים לך, קבל החלטה ולך על זה רק תיקח בחשבון שעצם השדרוג יהיה יקר יותר מפשוט להמשיך לתחזק, פשוט חווית הבעלות עלולה להשתנות לטובה ואם זה מה שקורץ לך אז לך על זה בכל הכוח!

 

בהצלחה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הממיר במנוע הזה זה אסון אחזקתי.

גם רגיש למדיי.

גם י-ק-ר ר-צ-ח.

וכבונוס- אי אפשר להרכיב חליפי.

(אחרי חצי שנה גג שנה התקלה חוזרת....)

 

להשוואה גיסי החליף מנוע באאוטלנדר 2016 ממש עכשיו בעשיריה. 

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, lanosforce כתב:

הרכב השני שלי כרגע הוא סובארו B4 שנתון 2010 והשנה הזו - שני הרכבים קרעו לי את הכיס ואת הצורה - שניהם! 

 

כן כן, רכב יפני ובהחלט ידעתי ממנו שלל צרות השנה (שאת רובן טיפלתי ופתרתי בעצמי) רק ההבדל הוא שהמרווח בין הצרות וגם המרווח בין תחזוקות יקרות בסובארו - הוא בד"כ כזה שיש לי בו יותר ממספיק זמן להתאושש כלכלית

כמו פריוס 2011 של ההורים שלי - יש תקלות, פעם בכמה שנים יש תיקון בכמה אלפים, ואז עוד כמה שנים של שקט, רק טיפול שנתי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yd b-4 כתב:

 

גם רגיש למדיי.

גם י-ק-ר ר-צ-ח.

 נראה כמו סיבה ותוצאה. 

בשפה העממית, בוננזה ליבואן. 

 

ממיר זה חלק יקר, מחירו העיקרי נקבע ע"פ כמות החומר הנדרש בייצור שלו, כמות החומר נקבעת על פי" הספיקה" של גזי הפליטה לאורך חייו מה שמושפע ישירות ממאפייני המנוע.

די בטוח שאין שום דבר מיוחד בממיר הזה, עוד תכנון לקוי של היצרן. 

עריכה אחרונה על ידי rev-Match

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק מציין לפותח השרשור (ואולי גם ללאנוס) שבפרי סניף רעננה חונה בתצוגה (למכירה) DS7 מדהימה בת שנתיים...

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, rev-Match כתב:

 נראה כמו סיבה ותוצאה. 

בשפה העממית, בוננזה ליבואן. 

 

ממיר זה חלק יקר, מחירו העיקרי נקבע ע"פ כמות החומר הנדרש בייצור שלו, כמות החומר נקבעת על פי" הספיקה" של גזי הפליטה לאורך חייו מה שמושפע ישירות ממאפייני המנוע.

די בטוח שאין שום דבר מיוחד בממיר הזה, עוד תכנון לקוי של היצרן. 

יש גם מקרים שבהם הממיר הוא חלק ממכלול שלם של חלקים והם מיוצרים ביחד ולא ניתן להפריד בינם ואז זה בכלל מחיר אסטרונומי. 

 

לפני כשעה, llaavvii כתב:

רק מציין לפותח השרשור (ואולי גם ללאנוס) שבפרי סניף רעננה חונה בתצוגה (למכירה) DS7 מדהימה בת שנתיים...

איחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו. 

 

אני סיימתי עם התשלובת הזאת של רכב שהוא גם יוקרה וגם נדיר. היתה כאן ביד 2 אבאלון למכירה - לא תודה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 234 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...