Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום,

 

אחרי 7 שנים עם יאריס (https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?677892-%D7%9E%D7%94-%D7%A2%D7%93%D7%99%D7%A3-%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A3-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%A1-%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9A-%D7%90%D7%99%D7%AA%D7%94&highlight=%D7%9C%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A3+%D7%99%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%A1 ),

בחור צעיר נכנס בנו מאחורה ושלח את הרכב לפירוק ואותי לנוח קצת בבית.

 

מחפש מחליפה, להלן הנתונים:

1.מה חשוב לי- צריכת דלק סבירה ובטיחות.

2. נסועה שנתית גבוהה כ 37 אלף קמ בשנה.

3. אוטומטי בלבד (אשתי נוהגת רק על אוטומט)

4. תקציב - עד 30 אלף

5. ישמש אותי בעיקר, נסיעות משפחתיות עושים ברכב של אשתי.

 

מה לחפש?

מחשבות שיש לי

דיזל? (פלואנס 2012 )

לקנות מאליבו שמורה ולהסב לגז ?

לחפש סופר מיני הכי צעירה ושמורה בתקציב?

 

אשמח לעצתכם,

תודה!

פורסם

פלואנס דיזל נראית לי בחירה טובה, גם בנזין 2 ל' מוסבת לגז...

 

אולי גם טויטה פריוס?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

יש מכוניות טובות בהרבה מהיאריס, וגם חסכוניות. הבעיה היא שבתקציב של עד 30K אתה נכנס למכונית מזדקנת, וזה יכול לכאוב בכיס.

 

לא יודע מה הייתי עושה במקומך, יכול להיות שהייתי מנסה לחפש שוב את אותו הרכב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

במקומך אם הייתי נוסע כל כך הרבה הייתי מתמקד ברכבים נוחים שיושבים טוב על הכביש (משהו שאי אפשר להגיד על היאריס)

נשמע שפלואנס היא באמת אופציה לא רעה.

אופציה נוספת ששווה לך לשקול היא סיטרואן c4 דיזל, היא קיימת בגרסה רובוטית חד מצמדית, לא מדובר בגיר המהיר ביותר אבל הוא נחשב מהמוצלחים שבגירים החד מצמדיים, אם אתה לא מרבה לנסוע בעיר נשמע לי שזה לא יפריע יותר מדי. המנוע נחשב אמין, ותא הנוסעים נאים ואיכותי בהרבה מזה של הפלואנס. תוכל למצוא כזאת משנת 2012-13 סביב ה30k

כיוון נוסף עם אותו שילוב מנוע גיר יכול להיות הסיטרואן c3 פיקאסו, אישית אני פחות מתחבר אבל היא גם נחשבת מוצלחת.

 

בהצלחה!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
×
×
  • תוכן חדש...