Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שאלתי היא בנוגע להחלפת הרדיו המקורי ברכב (הונדה אינסייט 2014) למערכת שקניתי באופן פרטי.

 

עברתי על המדריכים פה באתר ובאתרים רבים אחרים, אך יש לי בעיה אחת.

 

הצבעים של צמות החוטים לא בדיוק תואמים לצמה הרלוונטית למערכת שרכשתי (אציין כי בצמה של המערכת שקניתי יש שמות על כל חוט צבעוני מה שמקל על השימוש בה, אך בצמות הרכב אין שמות ואין דרך להבדיל מעבר לצבע)

בנוסף, במערכת המקורית יש 2 צמות נפרדות התחברות למערכת ובמערכת שקניתי יש רק צמה אחת (שקשורות למערכת בלבד מעבר לאנטנה הכפתורים אחרים)

 

איך אוכל לזהות את הכבלים?

עברתי על ספר הרכב ולא מצאתי תשובה...

 

סוג הרכב - הונדה אינסייט 2014 Honda Insight 2014

פורסם

שלום שגיא

 

תראה, אומנם התקנת HU היא לא מדע הגרעין, ובסוף מדובר בחיבור של כמה חוטים פשוטים.

אבל מקריאת הודעתך, ניכר שאתה לא כלכך בקיא או יודע מה לעשות.

ולדעתי על מנת שלא תגרום נזק, אני ממליץ לך פשוט לגשת למתקין ולעשות אצלו את ההתקנה.

 

כל מתקין נורמלי יוכל לבצע זאת בהתקנה פשוטה, אך בטיחותית ושלא תגרום לך נזק.

ולא מדובר בהרבה כסף, ולכן אני חושב שזה יהיה הפתרון הנכון.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...