Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לבדוק 2 מצתים נדירים שיש לי ספקות לגביהם; אני יודע שפעם, לפני שהמצתים היו זולים כמו היום, היה מכשיר עם חלונית שלתוכו הבריגו את הנבלה ונתנו לו שוס חשמלי לראות אם הוא בנאדם טוב. שאלתי כמה חשמליות ומוסכים ולכולם אין. משהו יודע היכן עוד אפשר למצוא כזה מכשיר?

בתודה מראש.

פורסם

לי לא ידוע על מכשיר כזה אבל יש פנס יעודי שניתן לרכוש באינטרנט שמשמש לבדיקת פלאגים.

איזה פלאגים אלה?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

של Bosch. נשלחו משוויץ וכעת נראה לי שאחד מת לגמרי והשני עושה טובה. קניתי צ'מפיון חדשים מקבילים - והכול הסתדר.

זהו תא קטן, אשר היו מבריגים פנימה את הפלאג ולפעמים הייתה אפשרות גם לנקות עם התזת חול.

מה הפנס הזה עושה ואיך הוא עובד?

פורסם

זה נדחק לי כבר עמוק בראש

זכור לי שיש ערכה עם פנס יעודי המשמשת לבדיקת הפלאג.

 

http://racingsecrets.com/spark_plug_reading.shtml

 

תעיין ותחכים- משמש לבדיקת הפורצלן והאלקטרודה הפנימית ולוודא בחירת דרגת חום נכונה של הפלאג.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

שלום.

 

המכשיר שאתה מדבר הוא מתוצרת צמפיון הוא גם היה עושה ניקוי חול וגם בודק את המצת תחת לחץ.

הוא עבר מהעולם (שייך להיסטוריה) .

היום יש דרכים יותר טובות לבדיקת מצתים הדרך המהירה והפשוטה היא בדיקה בעזרת מחשב דיאגנוסטיקה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

באוסילוסקופ יעודי לרכב יש צבת השראתית המתחברת על חוטי ההצתה ועל המסך רואים את גרף בנית המתח הגבוה עד לפריקת ניצוץ וירידת המתח. לפי גרף זה ניתן לדעת מצב מצתים וחוטי הצתה, מפלג וכו'.

במכוניות חדישות ללא מפלג יש מע' מסנכרנת המתחברת אל האוסילוסקופ.

כמובן שלא בכל מוסך ו/או חשמליה יש אוסילוסקופ כזה (חבל).

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

סקופ רגיל, מעבדתי, יוכל להתחבר להראות את גרף מתח הנמוך של סליל הצתה ראשוני בלבד.

תוכל גם להתחבר אל מרק דלק ולראות את גרף פעולתו וכיצד מתבצע שנוי בזמן ההזרקה (אורך פולס הזרקה) בתנאים משתנים (כגון מנוע קר וכו').

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שלום רב

אותה " ערכה " שאתה מתכוון נועדה לבדוק אים יש ניצוץ בלבד ולא בודקת את מתח פריצת הניצוץ

אפשר לבדוק בשיטה מיושנת : כאשר הפלג "חם" בודקים את רמת התנגדותו לפי מפרט של "בוש"

בברכה זיסו יוסי

פורסם

שלום.

 

צור איתי קשר יש לי מחשב דיאגוסטיקה ואבדוק לך את הפלגים.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...