Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

‏שלום. הגעתי לטיפול ,130k ברכב יונדאי ix35 והמוסכניק אחרי ששמע נקישות בישר לי כי הלך המשולש וצריך להחליפו (כאלף שח). כרגע אינני רוצה להכנס להוצאות מיותרות אם איני מוכרח. יצויין שהאוטו עבר טסט לפני כחודשיים מבלי שום אזכור לנושא המשולש. האם אפשר לסחוב כמה חודשים עם משולש (לכאורה) לא תקין - או שמדובר בבעיה בטיחותית ממדרגה ראשונה ועלי להחליף במיידי?

פורסם

אנחנו לא יכולים לנחש עד כמה המשולש במצב גרוע באמת. מעבר טסט זה גם לא האינדיקציה לזה היות וגם בטסט מחפפים לא מעט ותלוי בבוחן שעליו אתה נופל אי שם בבור. בכל מיקרה משולש זה מיכלול בטיחותי אבל אם התותב שלו מעט סדטק או מעט קרוע זה לא מה שייסכן אותך. מעבר לזה משולש בלוי מאיץ את בלאי הצמיגים ומייצר חופשים מיותרים. 1000 שח למשולש כניראה מדובר במקורי אבל בטוח שיש חליפיים בשליש מחיר שאולי אל הכיוון הזה כדאי גם לבדוק. כמו כן אל תשכח במידה ואתה מחליף משולש שלא ייווצר מצב שהאבחנה לא נכונה ואז הנקישות יימשכו כך ששים לב שמתחייבים לך על התיקון ועל פיתרון הבעיה.

פורסם

1000 שח כנראה שמדובר בחליפי דווקא.

משולש קומפלט עם עבודה לא יעלה 1000 שקל לדעתי. חליפי הגיוני שכן.

חבל שהמוסכניק לא הראה לך את מצב המשולש (וכנראה הוא דיבר על הגומי ולא על המשולש עצמו), והיית מצלם כדי שנגיד לך.

תבדוק לבד אם בנסיעה אתה שומע קנאקים

פורסם

לרוב בלאי בחלקי גומי של המשולשים הוא אותו בלאי בשני הצדדים ולכן מחליפים זוג.

 

אתה בטוח שצריך להחליף רק משולש אחד?

 

 

פורסם

היי הכוונה לשני המשולשים. המוסכניק הראה לי שהעסק שם יחסית רופף. כלומר הוא הצליח לנענע אותם עם היד. השאלה אם מדובר בסכנה בטיחותית מיידית או שזה מסוג הדברים שניתן לתקן גם בעוד חודש או חודשיים?

פורסם

הוא הראה לך שה"עסק שם רופף" תבין שמדובר בליקוי בטיחותי מאוד.

הרכב לא יציב ומסוכן לנסיעה במצב זה, ובנוסף הצמיגים ישחקו יתר על המידה בזמן קצר.

מחיר לזוג משולשים נשמע טוב מאוד.

לאחר ההחלפה יש צורך בבדיקת כיוון פרונט.

פורסם

תתחיל בלתת לנו מספר שלדה, תקבל שרטוט של כל חלקי המשולש ומק"טים שלהם.

 

אם הלכה רק הבוקסה האחורית למשל, תזמין אותה מ-KORAPS ותחליף אותה במקום את כל המשולש.

Stay Dirty

פורסם

1000 שקל כדי שתקבל משולשים תורכיים ועוד חצי שנה תצטרך להחליף גם אותם

תשקיע בבוקסות מקןריות ושלם רק על עבודה, יסגור לך פיינה לכמה שנים טובות.

פורסם
הוא הראה לך שה"עסק שם רופף" תבין שמדובר בליקוי בטיחותי מאוד.

הרכב לא יציב ומסוכן לנסיעה במצב זה, ובנוסף הצמיגים ישחקו יתר על המידה בזמן קצר.

מחיר לזוג משולשים נשמע טוב מאוד.

לאחר ההחלפה יש צורך בבדיקת כיוון פרונט.

 

היי, מה המשמעות המיידית של ליקוי "בטיחותי מאוד" (ואני שואל לחלוטין מחוסר הבנה) - האם בנסיעה הבאה שלי גלגל יכול להשתחרר חלילה או שהברקסים לא יעצרו או משהו בסגנון? שוב, ברור לי שהדבר מצריך התייחסות ואני גם בהחלט מתכוון לטפל בזה - אבל אני רוצה להבין קודם כל את משמעות הבעיה. נתקלתי כבר בחיי בדברים יותר נדירים ממוסכניקים שנוטים לנסות להבהיל בשביל להרוויח עוד כמה שקלים ולהשתמש ב"תעשה לי טובה אל תסע ככה עם ילדים" הישן והטוב (והמוכר...)

פורסם

גלגל לא יעוף לך והברקסים ימשיכו לתפקד רגיל ואני מקווה שלא במישפטים שכאלה הפחידו אותך. בכל מיקרה אם אכן הבוקסות נחוצות החלפה כדאי לחפש בוקסות בניפרד ולהרכיב במקום הבלויות. אם אין לך סבלנות להחליף בניפרד ואין לך כסף למשולשים מקוריים שים טורקיים וסגור עניין הם בסדר גמור ושווים את התמורה.

פורסם (נערך)

המשמעות היא שהרכב לא יציב לנהיגה ובזמן בלימה/האצה/שיפוע צד עלול לסטות ממסלול הנסיעה.

המצב לא יהיה נעים אם תרצה לעבור נתיב ולפתע הרכב יסטה בחדות לכיוון הלא רצוי.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
×
×
  • תוכן חדש...