Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרה מרגיז שקרה לי עקב חניה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שבת חיכיתי לרכב שיצא מהחניה, בקיצור בוודאות של 100% הייתי לפני הרכב השני שחשב שהיה לפני, החלטתי שלא כמנהגי לא לוותר על החניה, כי הפעם הייתי בטוח ב100% שאני צודק.

הוא חשב שבגלל שיש לו רכב יותר טוב וחדש אוותר לו, מה שלא התכוונתי לעשות.

בקיצור אחרי שניה התפנתה החניה הצמוד לשלי, היצור הזה יוצא מהאוטו ומתחיל לקלל "מטומטם, בוודאות אתה מאובחן" הייתי בהלם כי בכלל לא ציפיתי לזה, אמרתי לו אל תקלל... בקיצור המשיך לקלל אמרתי לו שוב אל תקלל... אני לא מקלל אותך. ואז אמר אני מקלל כמה שבא לי, למה מה תעשה?

מצד אחד אני לא בנאדם אלים, אבל גם לא פחדן, מסוגל להגן על עצמי, מצד שני לא אוהב להכנס לעימותים באופן כללי בחיים ובטח לא עם יצורים כאלה... אבל איפשהו נשארתי עם הרגשה לא טובה כי הרגשתי שנתתי לו להשפיל אותי איפשהו ולא אמרתי לו את מה שהייתי צריך להגיד כדי להעמיד אותו במקום, כי הייתי נסער באותו הרגע.

מה אתם הייתם עושים / אומרים בסיטואציה כזאת?

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אם אני ערס אני "מראה לו". אבל כיוון שאני לא ערס, אני ממשיך בדרכי. הרי ברור לי שגם אם אני צודק הנזק שהוא יעשה לרכב שלי לא שווה את ההתעקשות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קודם להפסיק לבקש מאנשים שיפסיקו לקלל אותך, אתה לא המחנך שלהם ואתה לא יכול לשנות את האופי הרקוב שלהם בדקות ספורות בחנייה מתחת לשמש, 2 פתרונות יחידים: 1.להתעלם מהבן אדם להמשיך לחפש חנייה אחרת 2.ברגע שאתה שם לב שמשהו הולך לקרות בגלל אדם אחר אתה מתחיל לצלם את ווידאו בטלפון שלך, במקרה שלך הבן אדם נדחף לחנייה אתה ניגש אליו עם הטלפון בפרצוף מצלם את כל ההתנהגות שלו, מסביר לו שהיית לפניו ומבקש ממנו יפה הקוף כנראה יגיד שאסור לך לצלם אותו אתה תענה לו שלפי החוק אתה יכול לצלם במקום ציבורי ומזמין לו משטרה וטיפ אחרון אל תיתן לרכבים יקרים/חדשים להפחיד אותך, ברוב המקרים מדובר בבעלי רכבים חסרי בטחון שחייבים הרבה כסף לבנק תמורת ה״תענוג״ לנהוג ברכבים האלה.

פורסם

הכי יעילה - מניעה

חבל על משחקי הקופים, ערס לפניך?

מצלם ל.ז של הבבון עם הטלפון ומודא שהוא עד לתיעוד - עדיף עם פלאש ועדיף כמה פעמים

לאחר מכן המשך בדרכך לחניה מרוחקת והשאר את הטמבל מבולבל וחרד

פורסם

אני הייתי ממשיך הלאה, לא חסרים טפשים וערסים שאם תתחכם איתם יכולים אשקרא לרצוח, עדיף לא ללכלך את ידיך בייצורים האלה,

לצערינו הרב, צריך גם כאן לאמץ את המשפט "עדיף לאבד רגע מהחיים מאשר לאבד את החיים ברגע".

 

גם לי היה מקרה בחניית הרכבת לפני כמה ימים שנתקלתי בערס דביל, ייצור שהארץ מתה לירוק החוצה, פשוט חבל על הזמן, עדיף לשכוח ולהמשיך בדרכך.

פורסם

לא מזמן היה מקרה שבגלל ריב כזה נגמר במוות, חבל על המאמץ.

 

לפני כמה שבועות אשתי שנמצאת בהריון מתקדם הלכה עם חברה לסגולה, טיילו שם בין החנויות, בגלל קושי למצוא חניה אשתי ירדה לשמור חניה שהיא מצאה כדי שהחברה תחנה שם, בזמן הזה בא רכב והנהג מסמן לה עם היד לזוז, שתבינו שהיא הייתה בחודש שמיני עם בטן הריונית גדולה, לא זזה, והוא פשוט נסע לעברה עד שהיה כמה ס''מ ממנה ואנשים התערבו ואמרו לה שתזוז כי כנראה מדובר באידיוט. שורה תחתונה הייתה בשוק אחרי המקרה. כשסיפרה לי על המקרה רתחתי מזעם וחבל שבמקום חברה שלה לא הייתי אני שם.

אני לא אלים, לא משוגע וסה''כ בן אדם שקול אבל בהחלט הייתי יוצא עליו. אני משער שעשה את זה כי גם לא ראה גבר באזור. אשתי תיארה אותו סביב הגיל 50-60 עם טרנטה.

 

יש אנשים שפשוט לא חונכו בבית והאמת אתה לא תחנך אותם ולא תשנה אותם, זה רק מגיע לתחרות של ''למי יש יותר גדול'' ופעמים הסוף רע.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אגב כשאני אומר עשית בשכל, התכוונתי שלא קיללת בחזרה, או הפכת לאלימות פיזית.

 

הכי חכם היה פשוט לוותר לבבון על החנייה ולחנות במקום אחר. כי כמו שנאמר הוא יכול היה להשחית לך את הרכב או במקרה קיצוני להוציא סכין או משהו בסגנון.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
לא מזמן היה מקרה שבגלל ריב כזה נגמר במוות, חבל על המאמץ.

 

לפני כמה שבועות אשתי שנמצאת בהריון מתקדם הלכה עם חברה לסגולה, טיילו שם בין החנויות, בגלל קושי למצוא חניה אשתי ירדה לשמור חניה שהיא מצאה כדי שהחברה תחנה שם, בזמן הזה בא רכב והנהג מסמן לה עם היד לזוז, שתבינו שהיא הייתה בחודש שמיני עם בטן הריונית גדולה, לא זזה, והוא פשוט נסע לעברה עד שהיה כמה ס''מ ממנה ואנשים התערבו ואמרו לה שתזוז כי כנראה מדובר באידיוט. שורה תחתונה הייתה בשוק אחרי המקרה. כשסיפרה לי על המקרה רתחתי מזעם וחבל שבמקום חברה שלה לא הייתי אני שם.

אני לא אלים, לא משוגע וסה''כ בן אדם שקול אבל בהחלט הייתי יוצא עליו. אני משער שעשה את זה כי גם לא ראה גבר באזור. אשתי תיארה אותו סביב הגיל 50-60 עם טרנטה.

 

יש אנשים שפשוט לא חונכו בבית והאמת אתה לא תחנך אותם ולא תשנה אותם, זה רק מגיע לתחרות של ''למי יש יותר גדול'' ופעמים הסוף רע.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

לא מצדיק את הבבוניות שלו אבל לפי החוק היבש אסור לשמור חנייה כמו שהיא עשתה לכן אם היה כוח שיטור באזור והבבון היה פונה אליו אז השוטר בעצמו היה מבקש ממנה להתפנות, וזה מניסיון.

פורסם
לא מצדיק את הבבוניות שלו אבל לפי החוק היבש אסור לשמור חנייה כמו שהיא עשתה לכן אם היה כוח שיטור באזור והבבון היה פונה אליו אז השוטר בעצמו היה מבקש ממנה להתפנות, וזה מניסיון.
לא מכיר חוק או משהו שמדבר על כך, אולי קיפוח של זכות השחץימוש ב.....

 

בכל מקרה מדובר בבבון מצוי.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

יש חוק שאוסר לחסום חנייה פנוייה בגוף שמתייחס בדיוק לעניינים כאלה אבל ברור שזו עדיין פרקטיקה נפוצה שכולם משתמשים בה. בכל אופן כמובן שהוא בבון.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...