Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרה מרגיז שקרה לי עקב חניה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזוב תמשיך הלאה, אומר לך את זה בתור אחד שמתאמן שנים בMMA.

גם לי לפני כשנה היה ויכוחון על חנייה עם שכן.... תוך כדי חשבתי על זה והחלטתי לוותר לו, כי זה פשוט לא שווה תיק במשטרה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

אתה אכן היחיד שהבנת את זה, שניה אחרי שחניתי החניה לידי התפנתה והוא נכנס ואז ירד מהאוטו והתחיל לקלל.

תודה לכולם על התגובות.

אז המסקנה היא שאין מה לעשות אלא להיות מושפל על ידי כל יצור ברחוב? זה די מתסכל. מצד שני יש אלטרנטיבות גרועות יותר כמו להידקר או תיק פלילי כמו שצוין.

בפעם הבאה אכן אצלם ואקרא לשוטר, לפחות ככה היצור ישלם מחיר כלשהו, לא ייתכן שיסתובבו אנשים אלימים בעולם ולא ישלמו שום מחיר, איפשהו תחושת ההשפלה לא משתחררת ממני בינתיים אבל מנסה להמשיך הלאה.

אני היחיד שהבנתי שפות"ש כן הצליח לחנות בחניה שהתכוון להכנס אליה מלכתחילה, ושהבבון בסוף חנה בחניה שליד שהתפנתה גם היא?

לפחות זה מה שאני מבין מהמשפט הזה:

 

 

 

ז"א שהבחור כבר חנה (שהרי הוא כותב "החניה שלי").

פורסם

אותי הכי מעצבן זה השומרי חניות, הם פשוט נעמדים בחניה ולא נותנים להכנס, זה בכלל חוקי???

המקרה הכי מעצבן שאני זוכר היה באיקאה, פעם אחת נסעתי לשם ונכנסתי עם הרכב לאזור שבו אפשר להעמיס את המוצרים מהחנות. כול העמדות היו תפוסות חוץ מעמדה אחת. ברגע שהתחלתי לעשות רברס, קפצה אלי אישה וטענה שהיא כבר רבע שעה שומרת את המקום לבעלה וכמה אני חוצפן כי זה המקום שלה. הסברתי לה שכדאי לה לחפש מקום אחר לשמירה, ואחרי זה פשוט התעלמתי ממנה והמשכתי לנסוע.

לקח לי בערך 10 דקות להעמיס את המוצרים וכול הזמן הזה היא עמדה לידי וצעקה.

מצחיק שגם אחרי שעזבתי בעלה לא הופיע...

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם
אז המסקנה היא שאין מה לעשות אלא להיות מושפל על ידי כל יצור ברחוב?

אני חושב שהבעיה שלך עם ההגדרה למהי השפלה.

ערס שמקלל אותך לא משפיל אותך, הוא משפיל את עצמו בכך שהוא מתנהג כמו חלאה. קרה לי שיצא עלי איזה חדל אישים מהרכב והתחיל לדפוק על החלון של אשתי, לא הרגשתי מושפל לרגע, נסעתי משם והשארתי אותו עצבני בכביש. אנשים קטנים, טיפשים וחסרי משמעות הם ... אנשים קטנים, טיפשים וחסרי משמעות. למה שיעניין אותי אם אחד כזה קילל אותי..?

 

כשאתה מוריד את עצמך לרמה שלו ומקלל בחזרה, או אפילו מגדיל לעשות ויוצא אליו בשביל להוכיח לו שאתה יכול לשבור לו את היד תוך כמה דקות - אתה משפיל את עצמך בלבד, על כך שירדת לאותה רמה של חדל אישים חסר תרבות ודרך ארץ. על הדרך אתה גם יכול לחטוף סכין, כדור או תיק פלילי. האם האגו הגברי כ״כ שברירי עד שהוא צריך את הנ״ל בשביל להחלים?

אני מקווה שלא.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

וטריק קטן שאולי יעזור לך להתייחס לסיטואציה בפרופורציה הנכונה: תזכיר לעצמך שאותו ערס כבר הפסיד, בחיים.

מטבע הדברים, בממוצע, אחד שמוכן להכנס לריב על איזו שטות בכביש הוא אדם די מסכן - אז תן לו את החניה ותזכור שקרוב לוודאי שאתה במצב הרבה יותר טוב ממנו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אתה מאוד צודק, אבל גם לא צודק ואני אסביר:

 

אותי ואותך חינכו שההתנהגות הזאת היא ברברית ומגעילה, אז אתה רואה את זה כהפסד שלו.

 

בפועל - כל מי שמתנהג בבריונות - מרוויח.

בין אם זה בכך שהוא קיבל את החנייה, עקף בתור, השתלט על איזה שטח ועוד ועוד.

 

הביריונות משתלמת. יש פה דיסוננס קשה מאוד כי מלמדים אותך אחרת, אבל זאת האמת.

 

הבעיה שאם גדלת מגיל 0 תוך כדי שחינכו אותך להקשיב ולהתנהג כחוק, יהיה לך מאוד קשה לתפוס את זה ובטח שלהתנהג ככה.

בין אם אלו דברים קטנים כמו לשים את הרכב עם 4 וינקרים ולחסום נתיב בזמן שאתה יורד לחנות ליד ובין אם זה לזרוק את הזבל לרחוב ביום שהוא לא יום הגזם, דברים קטנים כאלה ועד לצעוק על נותני שירות ולקבל מה שהם רוצים ואפילו לתת סטירה לאיזה מישהו שמדבר לא יפה.

 

בכל מצב ומקום בחיים שזכור לי - הביריונות השתלמה. בדרך כזאת או אחרת, זה עצוב , אבל זאת המציאות.

 

עוד דוגמא, בחזרה מחול באה משפחה לדלפק של החברת תעופה. מותר תיק 1 בלבד לנוסע. לא משנה אם זה טרולי. תיק גב. אבל רק 1. ויש לו מגבלה של 10 ק״ג (מכובד).

 

בכל מקרה הם באו עם 2 תיקים לבן אדם וישבו חצי שעה אצל הפקידה בדלפק תוך כדי שהם מעבירים לה מול הפרצוף דברים מתיק לתיק - לובשים עליהם חלק מהדברים ועוד כהנה וכהנה - עד שבסוף פשוט נמאס לה והיא אמרה לעובדת השנייה (אני פשוט הבנתי את השפה הזרה) - שנמאס לה ושמצידה יעלו עם כמה תיקים שהם רוצים, אין לה כבר כוח.

 

המשפחה הלכה מרוצה ושמחה. לא היה אכפת להם שהם עכבו את כל שאר האנשים בתור. אנשים שהתכוננו ובאו לפי הדרישות.

 

בקיצור, הם הרוויחו. נכון, חלק מהאנשים התסכלו עליהם כמו בבונים, הם מסתכלים עלייך כמו פראייר.

 

עכשיו, אני בדרך כלל ייצא ״הפראייר״ בסיטואציכי זה המהלך שאני מכיר הכי טוב ולדעתי הוא גם הכי נכון בשבילי והם ירוויחו מזה, אני יודע. זה גם ייתן להם לגיטימציה להמשיך בהתנהגות הזאת, אבל אתה כיחיד לא יכול לחנך אותם וזה אפילו יותר חמור מזה - אתה יכול להפגע אם תנסה.

 

לכן תצא פראייר. זה מה שרובנו עושים, זה בסדר, באמת.

פורסם (נערך)
אני משתדל לא להגיע לפינות האלה - ומה היה קורה אם היית חוזר לרכב ומגלה 4 פנצ'רים למשל??

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

או שהיה מגלה שלבחור יש אקדח ומחליט להרוג אותו במקום. כפי שהיה לפני כחודש.

 

אתה מאוד צודק, אבל גם לא צודק ואני אסביר:

 

אותי ואותך חינכו שההתנהגות הזאת היא ברברית ומגעילה, אז אתה רואה את זה כהפסד שלו.

 

בפועל - כל מי שמתנהג בבריונות - מרוויח.

 

אני למדתי, שהחיים הם גלגל.

היום הוא "דופק" אותך, מחר הוא ידפק במקום אחר, בצורה הרבה יותר קשה.

היה לי "לקוח-חבר-של-ידידה" שדפק אותי ב 2000 שח, כעבור חצי שנה שמעתי שהוא בחובות והידידה זרקה אותו.

עריכה אחרונה על ידי phpclub
פורסם (נערך)
אתה מאוד צודק, אבל גם לא צודק ואני אסביר:

 

אותי ואותך חינכו שההתנהגות הזאת היא ברברית ומגעילה, אז אתה רואה את זה כהפסד שלו.

 

בפועל - כל מי שמתנהג בבריונות - מרוויח.

בין אם זה בכך שהוא קיבל את החנייה, עקף בתור, השתלט על איזה שטח ועוד ועוד.

 

הביריונות משתלמת. יש פה דיסוננס קשה מאוד כי מלמדים אותך אחרת, אבל זאת האמת.

 

הבעיה שאם גדלת מגיל 0 תוך כדי שחינכו אותך להקשיב ולהתנהג כחוק, יהיה לך מאוד קשה לתפוס את זה ובטח שלהתנהג ככה.

בין אם אלו דברים קטנים כמו לשים את הרכב עם 4 וינקרים ולחסום נתיב בזמן שאתה יורד לחנות ליד ובין אם זה לזרוק את הזבל לרחוב ביום שהוא לא יום הגזם, דברים קטנים כאלה ועד לצעוק על נותני שירות ולקבל מה שהם רוצים ואפילו לתת סטירה לאיזה מישהו שמדבר לא יפה.

 

בכל מצב ומקום בחיים שזכור לי - הביריונות השתלמה. בדרך כזאת או אחרת, זה עצוב , אבל זאת המציאות.

 

עוד דוגמא, בחזרה מחול באה משפחה לדלפק של החברת תעופה. מותר תיק 1 בלבד לנוסע. לא משנה אם זה טרולי. תיק גב. אבל רק 1. ויש לו מגבלה של 10 ק״ג (מכובד).

 

בכל מקרה הם באו עם 2 תיקים לבן אדם וישבו חצי שעה אצל הפקידה בדלפק תוך כדי שהם מעבירים לה מול הפרצוף דברים מתיק לתיק - לובשים עליהם חלק מהדברים ועוד כהנה וכהנה - עד שבסוף פשוט נמאס לה והיא אמרה לעובדת השנייה (אני פשוט הבנתי את השפה הזרה) - שנמאס לה ושמצידה יעלו עם כמה תיקים שהם רוצים, אין לה כבר כוח.

 

המשפחה הלכה מרוצה ושמחה. לא היה אכפת להם שהם עכבו את כל שאר האנשים בתור. אנשים שהתכוננו ובאו לפי הדרישות.

 

בקיצור, הם הרוויחו. נכון, חלק מהאנשים התסכלו עליהם כמו בבונים, הם מסתכלים עלייך כמו פראייר.

 

עכשיו, אני בדרך כלל ייצא ״הפראייר״ בסיטואציכי זה המהלך שאני מכיר הכי טוב ולדעתי הוא גם הכי נכון בשבילי והם ירוויחו מזה, אני יודע. זה גם ייתן להם לגיטימציה להמשיך בהתנהגות הזאת, אבל אתה כיחיד לא יכול לחנך אותם וזה אפילו יותר חמור מזה - אתה יכול להפגע אם תנסה.

 

לכן תצא פראייר. זה מה שרובנו עושים, זה בסדר, באמת.

זה ההבדל בין מקסימום לוקאלי (/נקודתי) לבין מקסימום גלובלי.

נקודתית הבריון מרוויח, בהחלט. הוא ייקח את החניה (וכו׳).

לאורך זמן הוא יפסיד - תחת ההנחה שהוא חי בחברה מערבית מתוקנת, הוא בד״כ ייזרק החוצה ו/או יפספס הזדמנויות.

בנוסף קיימת סבירות לא מבוטלת שמתישהו הוא יסתבך עם בריון מטומטם אחר ומישהו מהם (או בשאיפה שניהם) יחטוף מזה מינימום הרבה יותר גדול מאותו מקסימום. כך אפשר שמקסימום לוקאלי (מאבק על חניה) יסתיים במינימום לוקאלי גרוע יותר (יד שבורה) או במינימום גלובלי (מוות / תיק במשטרה).

 

אתה קורא לזה פראיירים, כי בתפיסה הישראלית מי שמוותר לבריון הוא פראייר. בתפיסה הישראלית, כשזורקים עליך חרא עדיף שתכניס את היד לדלי החרא ותתחיל לזרוק בחזרה, מאשר שפשוט תזוז הצידה ותיתן למטומטם התורן לסיים את היום עם ידיים מסריחות.

 

ובכל מקרה, אני מעדיף להיות ״פראייר״ בעיני איזה ערס, מאשר ערס בעצמי. להיות פראייר זה הרבה פחות גרוע בעיני מאשר להיות בריון.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...