Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

limorve

סוזוקי SX4 קרוסאובר 2014-גיר

שימו לב! השרשור הזה בן 296 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

נתקלתי בבעיה עם הגיר של סוזוקי 2014- אני יד 2 ברכב מלפני כשנתיים.

רעידות בגיר לקראת האטה או במהלך נסיעה בירידה מופיע הרעידה.

בדקתי במוסך החברה ובסופה נמסר לי כי התקלה מחייבת החלפת הגיר (93600 ק"מ).

החברה טוענת שאינה אחראית לכך בטענה שהיצרן האריך את האחריות ל 10 שנים על תקלה מסוימת שאינה חלה על התקלה הזו(תקלה בתיבת ההילוכים הנובעת מהתפרקות מיסב גל הכניסה לתיבה ומאופינות ברעש מסויים אשר אינו נשמע בהילוך סרק בשילוב להילוך נסיעה או הצטברות חלקי מיסב שהצטברו באגן השמן -לשון החברה).

 

שמעתי על בעיות דומות

האם מישהו שמע ואיך נפתרה הבעיה

עריכה אחרונה על ידי limorve

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בתקלה דומה גם בסביבות ה 90000 ק"מ,הוחלף הגיר באחריות לפני כשנה,קרוסאובר 2014,לא לוותר זאת תקלת גיר ידועה בדגם הזה,ונראה שאחרי שעברו לגיר פלנטרי בדגם החדש ,כבר לא מעניניים אותם הלקוחות בעלי הגיר הרציף העלוב.עלות הגיר מאוד יקרה במקרה של החלפה.בהצלחה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזו אחריות היתה לך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה היתה התקלה שלך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רעידות בגיר בזמן האצה,תבדקי בפורומים ,יש לא מעט מידע בנושא.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן יש להם סידרה של הגירים הבעייתיים בשנתונים האלה. נסי לפנות למורשה יבואן לשירות לקוחות שלהם להחלפה במיסגרתם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום מאור 30

בשלב זה אני אחרי פנייה לשירות לקוחות לאחר בדיקה במוסך מורשה של סוזוקי עם תשובה שלילית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי כדאי לבדוק את העניין יותר לעומק מבחינה משפטית היות והגירים האלה ידועים כבעייתיים. אולי אפילו לכתוב לסוזוקי העולמית. אם לא אז את הולכת לשפוך פה לא מעט כסף.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה עלות התיקון?

האם נבדקה אפשרות להחלפה לתיבת הילוכים מפירוק?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מופתע לשמוע שסוזוקי סירבו, זו בעיה נפוצה שעד עכשיו היבואן דווקא עשה בשכל והקפיד לפתור את זה בשקט מאחורי הקלעים כדי שלא יווצר רעש, דווקא נראה שחשוב לו לשמור על תדמית האמינות הגבוהה של המותג בארץ.

 

אל תוותרי על פתרון דרכם, גם אם זה אומר "להפוך שולחנות", בסוף אני מאמין שהם יקחו על עצמם את רוב העלות.

 

הרכב טופל במוסכים מורשים? מעניין אותי למה שהם יתנערו מהבעיה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום דורון הרכב טופל במוסכים מורשים(גם של היבואן)

הוצגה הניירת -אבל לפי הייבואן התקלה לא נכללת במסגרת האחריות של יצרן הגיר -על תקלה מסויימת הוא הרחיב את האחריות עד ל 10 שנים-אבל התקלה שתיארתי הם לא מוכנים בשלב זה להכיר.

פניתי השלב זה לרשות להגנת הצרכן -ואני ממתין.

אני מצפה לתזוזה בעניין כשלפני פתוחה הדרך המשפטית-ואם יצטרפו עוד כמה אנשים -גם תביעה ייצוגית(ראו פרסום של תביעה ייצוגית נגד מצדה בעניין מצדה 3 2009-2010 ומצדה 6 2007-2012 -30000מכוניות שהיבואן הסכים להחליף/לפצות כ42 מיליון ש"ח הכתב אודי עציון בידיעות אחרונות מ 6.8.2019)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצל סוזוקי למעלה מ20000 ש"ח ללא עבודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חד משמעית, אל תוותר!!

ברשותי גם סוזוקי קרוסאובר 2014, הלכתי 3 פעמים למוסך והתעקשתי, פניתי גם לשירות לקוחות הארצי של סוזוקי, ואם היה צורך הייתי מגיע גם ליצרן.

 

הגיר הזה מהיסוד מגיע עם תקלה בסדרת יצור מסויימת, שנראה שהרכב שלך חלק ממנה. גם אצלי היו התקלות האלה, גמגומים בהאטה ובהאצה בהילוכים מסויימים.

 

בסופו של דבר החליפו לי לגיר חדש, מדגם אחר של גיר רציף לדברי המוסכניק, שהתחילו להתקין מ2015/16 לאחר שהבינו שהדגם הקודם גרוע.

 

אל תוותר, אם צריך לך למוסך אחר של סוזוקי, אני התעקשתי ובסוף קיבלתי החלפה מלאה על חשבון החברה.

 

עריכה: אכן המחיר אבסורדי, אמרו לי 21 אלף שקלים לפני מע"מ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנסה להבין אם המורשה מחליט על דעת עצמו להגיד לא ולנפנף תקלה שהוא יודע שהיא מוכרת כסידרתית לדגם הנל של הגיר?. האם המורשה לא מגיש בקשה לתיקון מהיצרן העולמי ורק אז מגיב בתשובה שלילית או חיובית?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה הוכרזה כסדרתית ונתנו אחריות ארוכה ורשמית על הגיר? ולכמה שנים?

לא שמעתי על משהו רשמי. שמעתי שהחליפו את הגירים בשושו. אבל 2014 זה כבר 5 שנים, אז אולי החליטו שזהו, לא מחליפים יותר חינם.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 296 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...