Jump to content

eranbl1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי eranbl1

  1. נראה שחסר גז במערכת המיזוג,כדאי גם לבדוק אם ישנה דליפה Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. רעידות בגיר בזמן האצה,תבדקי בפורומים ,יש לא מעט מידע בנושא. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  3. אצלי בתקלה דומה גם בסביבות ה 90000 ק"מ,הוחלף הגיר באחריות לפני כשנה,קרוסאובר 2014,לא לוותר זאת תקלת גיר ידועה בדגם הזה,ונראה שאחרי שעברו לגיר פלנטרי בדגם החדש ,כבר לא מעניניים אותם הלקוחות בעלי הגיר הרציף העלוב.עלות הגיר מאוד יקרה במקרה של החלפה.בהצלחה Sent from my SM-G950F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...