Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוחית רישוי עם או בלי מסגרת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שמתי לב לאחרונה רכבים שמורים וחדשים שמסתובבים בכביש עם לוחית רישוי בלי מסגרת מפלסטיק.

להבנתי אם להתקין את הלוחית רישוי בלי פלסטיק על הפח של הרכב אז היא תשרוט את הצבע של הרכב או

תעשה סימנים עליה.

אני כן חושב שזה יפה יותר ונקי יותר וחושב לעשות את זה גם לרכב שלי אם זה לא עושה נזק לצבע.

 

מה עדיף, לוחית רישוי עם מסגרת או בלי?

פורסם

חשכך נפשך ברכב ללא מסגרת? פרק אותה ותדביק מאחורי המספר דבק דו"צ או ספוג, גם ימנע שריטות וגם ימנע רעשים של חיכוך.

בהצלחה

פורסם

רגע, אז איפה תדביק את המדבקה של הפורום? :-D

 

תכלס, על מסגרת אחורית אפשר לוותר, קדמית יותר חשובה כדי להחזיק את הלוחית שתישאר ישרה ולא תתעקם.

לגבי החשש משריטות- זניח

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אגב ראיתי שבארה"ב יש מין התקן מפלסטיק שמותקן בין הלוחית רישוי והפגוש. לא רואים אותו מקדימה והוא מסותר לגמרי מאחורי הלוחית רישויי.

מישהו מכיר משהו דומה ללוחית ישראלית?

 

 

פרק אותה ותדביק מאחורי המספר דבק דו"צ או ספוג

 

יכולים להמליץ על ספוג או דבק דו צדדי שעדיף למטרות כאלו?

אני מכיר דבק 3M או גורילה דו צדדי יכול להחזיק עד 20ק"ג אבל זה יהיה סיוט להוריד אותם אחר כך.

 

 

 

זה משנה לך אם יהיו שריטות בחלק שלעולם לא תראה?

 

לי אישית זה מציק, אני אוהב לשמור על הרכב עד כמה שניתן.

פורסם

יש המלצה לסוג של ספוג איכותי שיעמוד בפגעי מזג האוויר והחום?

ספוג בדרך כלל מאד רגיש ופשוט יתפורר מהחום או מהלחות.

×
×
  • תוכן חדש...