Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 שנת 2008 - כפתורי המזגן לא מגיבים


Tyomka
שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

סיטרואן C4 שנת 2008, הבורר מהירות ושאר הכפתורים הקשורים למזגן פשוט לא מגיבים.

איתרתי את הפיוז והוא תקין. הבנתי מחיפוש קצר בפורום שיש חלק שנקרא נגד מהירות ובהמון מקרים הוא הבעיה.

אשמח להסבר איך אני מגיע אליו ויכול לדעת שהוא אכן הבעיה? או שאולי יש עוד דברים שכדאי לבדוק חוץ מזה?

 

תודה מראש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאתה מסובב את הבורר למהירות 1-4 כשלחצן AC לחוץ, מזהים כניסה לפעולה של המדחס?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שבדקת את הפיוז לתקינות לא אומר שמקופסת הפיוזים יוצא זרם להפעלה. בכל מקרה תקלה ידועה היא חוסר אספקת זרם מבית פיוזים תא מנוע.תבדוק את תקע שני פינים שחור כשמנוע מונע אם אחד מספק והשני לא זו התקלה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ITSIK A
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

סיטרואן C4 שנת 2008, הבורר מהירות ושאר הכפתורים הקשורים למזגן פשוט לא מגיבים.

איתרתי את הפיוז והוא תקין. הבנתי מחיפוש קצר בפורום שיש חלק שנקרא נגד מהירות ובהמון מקרים הוא הבעיה.

אשמח להסבר איך אני מגיע אליו ויכול לדעת שהוא אכן הבעיה? או שאולי יש עוד דברים שכדאי לבדוק חוץ מזה?

 

תודה מראש!

 

הפאנל מקבל מתח מתיבת הנתיכים PSF1\BSM בתא המנוע (זו תיבה גנרית עם מספר דגמים כאשר כל דגם הוא ספציפי לרמת איבזור ושנתונים מסויימים). מאחר והתיבות הללו (כמקוריות מהחברה) עשו המון בעיות בדגמים האלו - צריך להתחיל מבדיקה של התיבה.

 

חשוב לציין שאם התיבה תקולה - ההמלצה היא להחליפה אך ורק בחדשה.

המחירים בארץ לחלק מהתיבות - שפויים. לחלק מהתיבות - הזויים.

עליך לאתר קודם כל את מקור התקלה - ואם היא אכן בתיבה עצמה אז לבדוק על התווית את הדגם שלה ולברר מחיר. נסה גם באמצעות המספר על המדבקה לברר את המקט (גוגל, איביי וכד').

 

 

בעליאקספרס יש מוכר שמספק חלפים מקוריים במחירים דיי טובים (Baificar) וכבר רכשתי ממנו מספר פעמים חלקים שהגיעו באיכות ובאריזה מקורית.

https://baificar.aliexpress.com/store/group/Peugoet-Parts/341343_505903547.html?spm=2114.12010612.8148358.6.3f124a289rvm7V&origin=n&categoryId=200000253&SortType=bestmatch_sort&g=y

 

לדוגמא:

 

אני החלפתי את התיבה לפני שנתיים.

הדגם של התיבה שלי בעבר עלה כאן 1500 שח ויכול להיות שמחירה מאז עוד עלה (יחד עם עוד הרבה חלקים שהעלו עליהם את המחירים).

אצל המוכר הזה היא נמכרת ב 930 שח כולל משלוח (דגם התיבה מתאים ספציפית למודל 2007 מנוע 2000סמ"ק SX-PACK)

https://www.aliexpress.com/item/32651628829.html?spm=2114.12010612.8148356.14.60114a28OEB5hl

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...