Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחי יש רכב מסוג יונדאי גטס 2008

ברגע שרוצים לנקות את השמשה המגבים לא זזים וגם אין מים מהשפריצרים

שומעים שהמשאבה נכנסת לפעולה אבל בפועל אין כלום

בדקתי לו פיוזים והכל תקין

מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה לעוזרים

פורסם

הם לא עובדים בכלל או לא עובדים במקביל לפעולת שטיפת שמשמה?

 

אם הם עובדים כשמעפילום אותם רגיל אבל לא עובדים במקביל לשטיפת שמשה - זה תקין. פיצ'ר בגטס ברמות איבזור הנמוכות.

 

לגבי זה שאין מים מהשפריצרים, קח מחט ותנקה את נחירי המתזים. אם לא עוזר תמשיך לכיוון בדיקת הצינורית של המתזים, האם לא יבשה וסדוקה?

 

 

פורסם

לא עובדים בכלל

שמושכים את הידית הם נשארים במקום שלהם

ניקיתי את השפריצרים ועדיין לא יוצאים מים

אני אבדוק את הצנרת

פורסם

כשמושכים את הידית הם לא אמורים לעבוד.

 

האם עובדים כשמזיזים את הידית למטה לכיוון מהירות מגבים 1 ו 2?

 

 

פורסם
כשמושכים את הידית הם לא אמורים לעבוד.

 

האם עובדים כשמזיזים את הידית למטה לכיוון מהירות מגבים 1 ו 2?

 

 

כן עובדים

פורסם
הבנתי

תודה רבה על העזרה

לא יודע אם עדיין יש לך את התקלה שהשפריצר לא מוציא מים, כי לא עדכנת.

במידה ועדיין לא עובד יש סיכוי שהמיכל מים סדוק למטה (קרה לי, החלפתי מיכל)

הצורה הכי קלה לגלות אם יש סדק זה למלאות מים במיכל ולראות אם יש נזילה מתחת לרכב (אם המיכל מתמלא עד הסוף אפשר לשלול את הסדק)

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם

אגב את העניין של מגבים שלא פעולים אוטומטית בזמן שטיפת שמשה אפשר לפתור על ידי החלפת ידית מגבים לידית של הגרסה המאובזרת שכן כוללת את הפונקציה הזו. תקבל בנוסף גם אפשרות לפעולת מגבים עם השהייה בין ניגוב לניגוב ולא רק מהירות 1 ו 2.

 

 

פורסם
לא יודע אם עדיין יש לך את התקלה שהשפריצר לא מוציא מים, כי לא עדכנת.

במידה ועדיין לא עובד יש סיכוי שהמיכל מים סדוק למטה (קרה לי, החלפתי מיכל)

הצורה הכי קלה לגלות אם יש סדק זה למלאות מים במיכל ולראות אם יש נזילה מתחת לרכב (אם המיכל מתמלא עד הסוף אפשר לשלול את הסדק)

שבוע טוב

לגבי המיכל אין בו סדק

אחי מילא מים לא היו נזילות מתחת לרכב והמפלס היה נשאר עד הסוף

אתמול בדקתי למה באמת לא יוצאים מים

היתה אבנית בצנרת

×
×
  • תוכן חדש...