Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הקטע בטרצו, גם עם פוליש הוא לעולם לא יהיה מחליק כמו אריחים נוצצים/בוהקים מסוימים שנוטים להתקין היום,

שכמה מהם בפירוש סכנת נפשות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 123
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה באמת מעולה, אבל אז מגיעים לחדר האמבטיה. כל כך חבל שלא החלפתם את הקרמיקות. אפילו למשהו לבן ופשוט. זה כל כך היה עושה הבדל...

פורסם

יאוזה! מעלפת!!!

באמת שינוי מדהים בכלום כסף.

שתי נקודות: 1. הייתי שם איזה וילון אמריקאי או משהו נגלל על החלון בין המבטח לסלון כדי למנוע מעבר עשן/ריחות/רסס שמן/ג'יפה שונות. אצלכם זה עוד חצי נחמה, את הטרנד החדש הזה של מטבח בתוך האמ-אמא של הסלון אני בכלל לא מבין. וכן, ראיתי שיש מנדף וחלון בסלון, ועדיין. 2. לא, הריצוף הזה באמבטיה פשוט פחד אלוהים. אם לשוכר יש יותר מרבע מוח זה כמובן לא באמת יהיה שיקול אפילו לשניה, אבל זה פחד אלוהים. לו אני השוכר, הייתי מסבלט את האמבטיה לסטודנטים לקולנוע כדי לצלם בו סצינות אימה/רצח. גם זה שהנורה שם מאוד נגישה זה יתרון כי אפשר להחליף את הנורה לאיזה משהו מהבהב/סמי-מקולקל לצורך הצילומים בלי בעיה :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם זאת לא הייתה דירה להשקעה (השכרה ומכירה בעתיד) - היה שוה להשקיע.

אבל מה שנשמע פשוט 'החלפת קרמיקה' - זו השקעה של 20-25K רק בזה. ה-ROI של הדבר הזה לא קיים.

זה לא ישנה את השכר דירה שאפשר לקבל עליה, וגם אם כן, נגיד ב-100 ש"ח, כמה שנים ייקח להחזיר את ההשקעה? 20 בערך..

אז השוכר שזה מאד יפריע לו יוכל לצבוע בעצמו אם ירצה, הרוב אני מאמין יחיו עם זה בשלום.

מבחינת מכירה זה לא יחזיר שקל, כי מי שיקנה ממילא ייקח בחשבון שיפוץ מהיסוד וזה לא רלוונטי קרמיקה כזו או אחרת במקרה כזה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אכן לרוב לשיפוצים בדירה מושכרת ROI לא משהו.

אבל אחד היתרונות של זה הוא הקטנת משך הזמן בו הדירה אינה מושכרת ומבחר גדול יותר של מתעניינים מהם אפשר לבחור אנשים בעלי בטחונות טובים יותר למשל.

פורסם

קיבלתי הצעות משיפוצניקים שראו את הדירה, אלה המחירים (גם בדף שקישרת אליו זה הסדרי גודל).

מאחר וזו השקעה גדולה שווה כרגע לנסות להמנע ממנה, אם נראה במשך הזמן שזה דיל ברייקר והדירה עומדת ריקה הרבה זמן - תמיד אפשר לעשות את זה.

החל מצביעה בלבד של האריחים ועד החלפה מלאה של כל העסק.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • אחראי פורום
פורסם

אין מה להחליף קרמיקה תקינה. לא משתלם ולא יקדם שוכרים לעבר החוזה.

מי שפוסל דירה שכורה טובה בגלל צבע אריחים, נו. בעיה שלו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אין כמו להחליק על הרצפה עם גרביים כמו רולרבליידס.
את זה צריך להעביר לשרשור "אתה יודע שאתה זקן כש...".

רק מי שהיה ילד בתחילת האייטיז, יודע על מה אתה מדבר.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

חכו שנה-שנתיים וירוק-אימה יחזור להיות הדבר הכי חם בשוק. לא לגעת!

שום דבר לא נראה שבור וזה העיקר.

 

אגב, אם כבר מדברים על שיפורים קטנים, מה שנקרא ניצחון בנקודות,

אז החלפת המראה במקלחת לאחת שאיננה חלודה בקצוות תעזור,

וכיסוי החורים של הדיבלים עם איזה מדפון בשקל וחצי גם יעזור,

אבל רק אם באמת יש לך כוח לזה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מה היה השיקול לפתוח פתח בין המטבח לסלון ולא לשבור את כלח הקיר ו"לאחד" את המטבח עם הסלון כמו רוב הדירות היום.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

כמה סיבות :

1. יש עמוד תומך שמפריע, וכנראה שהיה צריך להביא מהנדס לאשר את זה בכל מקרה.

2. עלות - גם של השבירה וגם של הפינוי.

3. המטבח לא מספיק יפה כדי לרצות שיהיה חלק אינטגרלי מהסלון.

4. יש נקודות חשמל בשני הצדדים של הקיר הזה, גם לסלון וגם למטבח, ולא רצינו להסתבך גם עם זה.

 

החלון זה פתרון שהוא פשרה טובה מכל הבחינות, נעשה 'על הדרך' במחיר זניח ובלי כאבי ראש.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כמה זמן מחזיק פוליש וליטוש שכזה?

דרך אגב, המחיר שנתנו לך 100-120 למ"ר נשמע לי הרבה מאוד, זה קרוב למחיר של ריצוף הדבקה ללא חומרים.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

הליטוש מחזיק כל עוד לא הורסים את הרצפות עם חומצות או נזק מכני, כמו מרצפות חדשות בעצם.

הפוליש אמור להחזיק כמה שנים אם שוטפים עם חומרים מתאימים כמו סנו פוליויקס.

לגבי המחיר שנתנו לי - זו הייתה הערכה גסה של שני שיפוצניקים שהיו אמורים להביא בעל מקצוע לעשות את זה, לא בעצמם.

ממה שאני רואה ברשת הם אולי קצת הגזימו עם הרווח שלהם, העלות היא בין 60 ל-100 ש"ח למ"ר.

 

https://www.pro.co.il/house-cleaning-companies/pricing/countertops-polishing

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...